Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sandes Ulf-FFK, Lørdag 27. Oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 okt 12, 20:09

Flaut. Dårligste FFK lag på mange år! Martinsen har ikke signert ny kontrakt? Hvis jeg teller med han så mister vi kanskje 8 spillere etter denne sesongen og kanskje evt de på kontrakt som går hvis vi rykker ned? Stemmer dette med 8 spillere eø tar jeg feil?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3498

Lagt til: 27 okt 12, 19:38

Ikke klag på Amundsen, han fortjener heller skryt for at han ikke har gitt opp og sluttet. Han ønsket å være spillerutvikler og endte med hovedtreneransvaret for et lag som er sjangseløst og en klubb som er konk.

 

 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 27 okt 12, 19:48

Opprinnelig postet av Erikk

Ikke klag på Amundsen, han fortjener heller skryt for at han ikke har gitt opp og sluttet. Han ønsket å være spillerutvikler og endte med hovedtreneransvaret for et lag som er sjangseløst og en klubb som er konk.

 

 

Ikke at jeg klager på ham,men han valgte vel selv å si ja til og bli hovedtrener.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 12, 19:52

Opprinnelig postet av Erikk

Ikke klag på Amundsen, han fortjener heller skryt for at han ikke har gitt opp og sluttet. Han ønsket å være spillerutvikler og endte med hovedtreneransvaret for et lag som er sjangseløst og en klubb som er konk.

 

Er du seriøs? Så fordi han ikke har sluttet eller gitt opp så er det greit?

Han tok imot stillingen og viste nøyaktig hvordan det lå ann med klubben. Sier man ja til et ansvar, så sier man ja fordi man tror man er rett mann for jobben og fordi man har det som skal til.

Har aldri hørt om en trener eller hvem som helst ellers i arbeidssektoren at man får beholde en stilling fordi man ikke har gitt opp eller sluttet selv.

PS: Han hadde en kontrakt som spillerutvikler, stod nok ikke noe der om at han MÅTTE ta hovedtreneransvaret hvis Aune sluttet, så kom igjen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 27 okt 12, 19:32
Endret: 27 okt 12, 19:35
Endret av: Haarek

Ja som skrevet tidligere,her ser man resultat av at man har "gitt "bort halve laget. Hadde ikke råd til å beholde dem! Lurer fortsatt på hva som er mest kostbart,nedrykket eller om man hadde beholdt spillerene.

Ledelsen var jo sikker på at dem skulle beholde plassen uansett! Hele sesongen har jo stort sett hvert sorgens kapittel både på og utenfor banen.

Hadde en fin mulighet etter 3 strake seiere tidligere i høst,etter det så har det stupt rett i dass.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3498

Lagt til: 27 okt 12, 19:35

Jeg er enig med Haarek, vi rykker ned fordi vi har solgt/gitt bort stort sett alt vi har av kvalitet. De spillerne og trenerne vi har igjen bør ikke få pepper siden de gjør så godt de kan. Vi er ikke bedre.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3498

Lagt til: 27 okt 12, 19:16

Så blåser Edvartsen nok et straffespark til Sulf........................


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 okt 12, 19:19

Hvorfor er vi så jækla dårlige? Hvorfor klarer ikke spillerne å hverken dempe,eller treffe ballen?

Jeg er helt klar på at dette er en trener oppgave. Uff.....med dette spillet er vi ikke gode nok folkens...sånn er det.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 25 okt 12, 09:26

Opprinnelig postet av Haarek

 

Første målet til brann. Jabbie jogger etter mann,han mottar ballen slår inn foran mål. Det resulterer i 1-1 målet. Fult mulig for Jabbie og komme opp i mann før han mottar ballen,og slår inn.

3-2 målet til brann.Jabbie slår en håpløs passning rett i beina til larsen,han tar med ballen,bruker Ramberg som rundingsbøye slår til huseklepp,får igjen ballen 3-2 til brann. Hvorfor springer ikke Jabbie alt han har for å vinne igjen ballen? Hvorfor setter ikke Ramberg til,en skikkelig takling som stopper kontringa?

Hjelper jo faen ikke at vi har en keeper som slår "samtlige "baller rett ut i feltet foran mål!!!!!!!!! Må vel for faen gå ann å holde et innlegg i fast grep,eller slå dem vekk fra farlig område? 

Ja, ved 3-2 målet er det Jabbie som slår en feilpasning godt inne på Branns halvdel, mens FFK har nok folk bak ballen. At Ramberg, og i andre tilfeller andre spillere, ikke tok den taklingen kan vel bare skyldes at alle var veldig bevisst situasjonen med antall gule kort. Har ingen annen forklaring.

Masalin slo ikke alle baller ut foran mål. Kun 2 ganger. 1-1 og 3-4:-). Den første gangen er det tilsynelatende trygt, om han ikke hadde slått den rett i beina på Horn som kom stormende. Ble en lissepasning til Ojo. Begge disse Brann scoringene var ren skjær uflaks, som målket til Haugesund også var. Nå bør flaksen snu til vår fordel.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 25 okt 12, 10:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Masalin slo ikke alle baller ut foran mål. Kun 2 ganger. 1-1 og 3-4:-). Den første gangen er det tilsynelatende trygt, om han ikke hadde slått den rett i beina på Horn som kom stormende. Ble en lissepasning til Ojo. Begge disse Brann scoringene var ren skjær uflaks, som målket til Haugesund også var. Nå bør flaksen snu til vår fordel.

Han slo en til, helt maken, på stillingen 2-1 i første omgang. Til alt hell satte Ojo ballen over mål ved den anledningen.

Og det at flaks "må" snu, er ikke noe vi kan stole på. Tilfeldigheter har det med å jevne seg ut over tid, men et utvalg på noen få kamper er ikke "over tid". Selv ikke en sesong er "oiver tid" i den sammenhengen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 25 okt 12, 10:14

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Og det at flaks "må" snu, er ikke noe vi kan stole på. Tilfeldigheter har det med å jevne seg ut over tid, men et utvalg på noen få kamper er ikke "over tid". Selv ikke en sesong er "oiver tid" i den sammenhengen.

Dette var mer et ønske enn en rasjonell beregning.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 okt 12, 12:59

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Masalin slo ikke alle baller ut foran mål. Kun 2 ganger. 1-1 og 3-4:-). Den første gangen er det tilsynelatende trygt, om han ikke hadde slått den rett i beina på Horn som kom stormende. Ble en lissepasning til Ojo. Begge disse Brann scoringene var ren skjær uflaks, som målket til Haugesund også var. Nå bør flaksen snu til vår fordel.

Han slo en til, helt maken, på stillingen 2-1 i første omgang. Til alt hell satte Ojo ballen over mål ved den anledningen.

Og det at flaks "må" snu, er ikke noe vi kan stole på. Tilfeldigheter har det med å jevne seg ut over tid, men et utvalg på noen få kamper er ikke "over tid". Selv ikke en sesong er "oiver tid" i den sammenhengen.

Han slo en til i første omgang på 2-1som Fredrik Haugen satte over mål.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 25 okt 12, 13:21

Opprinnelig postet av Haarek

Han slo en til i første omgang på 2-1som Fredrik Haugen satte over mål.

Det var den jeg tenkte på. Jeg husket bare feil - som du sier var det Haugen, ikke Ojo.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 okt 12, 13:43

Er det noe arrangement fra Plankehaugen sin side for de som vil ta turen bortover eller?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 25 okt 12, 13:46
Endret: 25 okt 12, 14:11
Endret av: Robbie

Blir buss – dersom de får nok påmeldte. Mangler åtte for at det skal bli buss per nå.

Meld dere på!

Redigert: Nå ser det ut som det blir tur uansett. Meld dere på!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 okt 12, 21:17

Jeg mener det ser svært stygt ut for FFK nå. Kampen i morgen MÅ vinnes. Kampen mot Odd MÅ vinnes. For mot RBK og Molde får ikke FFK poeng. Uavgjort i morgen og FFK MÅ ha poeng mot RBK eller Molde. Jeg gleder meg overhodet ikke til kampen i morgen. Tror neppe det blir mye søvn i natt!

 

---------------------------

Alltid FFK!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 26 okt 12, 21:32

vet ikke om jeg tør å se kampen på tv i morgen jeg ....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 okt 12, 21:36

Sandnes Ulf har ikke det letteste programmet igjen. Etter FFK-kampen så er det ikke sikkert de vinner en eneste kamp etterpå.

Tromsø har fått opp høstformen og er ikke så dårlig på bortebane som de var. Hønefoss borte er heller ikke noen sikker trepoenger da Hønefoss kun har to tap hjemme i år. Så møter de serietreer Strømsgodset hjemme og avslutter mot Aalesund borte.

Uavgjort i morgen og seier mot Odd og jeg tror faktisk kvalifiseringsplassen i det minste er sikret.

Skulle ikke forundre meg om laget faktisk overrasket positivt i morgen igjen og vinner. Hvor fantastisk hadde det ikke vært med en trepoengscoring på overtid denne gangen? Eller jinxet jeg det nå?

Rosenborg borte kan vi også snike til oss poeng, de overbeviste ikke akkurat mot Sandnes Ulf. Kanskje er også gullkampen avgjort når vi møter Molde.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 okt 12, 14:45

Opprinnelig postet av math

Jeg mener man også bør vurdere om det finnes alternativer til Jabbie. Hans hasardiøse og ofte mislykkede forsøk på pass framover i banen skaper farlige og unødvendige brudd i mot gang på gang, og er minst like skumle som Masalins returer. Jabbie er bra på å vinne ball, men elendig til å velge enkle pass til nærmeste medspiller etterpå. Heller ikke særlig flink til å jobbe opp sine egne feil igjen. Kan Strømsborg gjøre en like god jobb som anker/ballvinner? Har et ti ganger bedre skuddbeing også.

Er helt enig, han har mye dårlige passninger, men også rare vendinger. Kan fort ende med å drible seg selv, noe han også fikk til mot Brann. Liker allikevel det han kan prestere som en type ballvinner, og at han er så sinnsykt lang i beina er ikke dumt det heller. Men så klart, som den ankerrollen han har bør han være flinkere med å sende ballen videre.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340