Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sandes Ulf-FFK, Lørdag 27. Oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 12, 19:27

Svein Erik FAENS Edvartsen slår spiker i kista for oss. Jeg håper inderlig han rammes av en livsvarig analkløe som gjør ham gal og sørger for at han lever resten av livet på mentalsykehus.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 12, 19:28

Opprinnelig postet av Tøfflus

Svein Erik FAENS Edvartsen slår spiker i kista for oss. Jeg håper inderlig han rammes av en livsvarig analkløe som gjør ham gal og sørger for at han lever resten av livet på mentalsykehus.

Du er ikke god.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 27 okt 12, 19:30

Hva faen gjør Valencia sentralt på midten? Virker som Amundsen har resignert og.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 12, 19:31

Opprinnelig postet av Oleg

Opprinnelig postet av Tøfflus

Svein Erik FAENS Edvartsen slår spiker i kista for oss. Jeg håper inderlig han rammes av en livsvarig analkløe som gjør ham gal og sørger for at han lever resten av livet på mentalsykehus.

Du er ikke god.

Nei, ikke nå.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 okt 12, 19:31

Trond Amundsen...Vær så snill å gå av! Du får ikke dette laget til å prestere i det hele tatt...

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 12, 19:33

Opprinnelig postet av A9$h

Trond Amundsen...Vær så snill å gå av! Du får ikke dette laget til å prestere i det hele tatt...

Hadde respekt for mannen inntil denne kampen. Han står på TV og sier de ikke har resegnert, blir tente og alt slags mulig piss. Dette er ikke et lag som har ilden i øynene..


Trist, men dette blir Adecco. Skulle vi klart kvalik, så vil jeg normalt si at vi kunne hatt en sjans, men etter idag; aldri i livet.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 27 okt 12, 19:35
Endret: 27 okt 12, 19:36
Endret av: Knuty


Dette går så fint så, vi har jo superspissen Vidar... Undecided

Edit: Vi har ikke det engang, han går ut. DA er det kjørt..


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 27 okt 12, 19:41

Hvorfor i hellvette slår screcovic eller hva faen han heter dødballer?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 27 okt 12, 19:36

Opprinnelig postet av A9$h

Trond Amundsen...Vær så snill å gå av! Du får ikke dette laget til å prestere i det hele tatt...

 

Enig.. Få inn Roar Johansen fra "den andre byen". La han bygge opp ett nytt lag i Adeccoen..

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 12, 19:36

Opprinnelig postet av Stoni

Enig.. Få inn Roar Johansen fra "den andre byen". La han bygge opp ett nytt lag i Adeccoen..

Mannen som smurfene selv ikke ønsker lenger? Han kommer sikkert til å ta oss til uante høyder.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 27 okt 12, 19:39

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Stoni

Enig.. Få inn Roar Johansen fra "den andre byen". La han bygge opp ett nytt lag i Adeccoen..

Mannen som smurfene selv ikke ønsker lenger? Han kommer sikkert til å ta oss til uante høyder.

Er vei den beste vi kan få til en billige penge, for penger har vi jo ikke. Hvertfall ikke i Adecco dassen.

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 12, 19:42

Opprinnelig postet av Stoni

Er vei den beste vi kan få til en billige penge, for penger har vi jo ikke. Hvertfall ikke i Adecco dassen.

Men er det da noe poeng i å bytte trener?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 27 okt 12, 19:44

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Stoni

Er vei den beste vi kan få til en billige penge, for penger har vi jo ikke. Hvertfall ikke i Adecco dassen.

Men er det da noe poeng i å bytte trener?

Sikkert ikke.......

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 12, 19:48

I tilfelle dette var ment ironisk:

Vennligst forklar hvordan Roar Johansen skal få mer ut av dette laget enn Trond Amundsen.

Jeg våger å påstå at selv ikke Knut Messias Eggen hadde fått særlig mer ut av dagens mannskap enn det vi har sett i år. Hvis vi ikke går konk, men får beholde dagens mannskap, kommer vi ikke til å være en klar opprykksfavoritt i Adeccodassen 2013.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 27 okt 12, 19:49


Nydelig spill av Ulferne, 5-1.

Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.

Dette FFK-laget har betydelig større problemer enn en dårlig dommeravgjørelse i dag. Straffa gidder i alle fall ikke jeg irritere meg over. Personlig hadde jeg ingen tro på poeng på 2-1 heller, men selvsagt kan om-hvis-kanskje-men-teorier brukes til å legge skylden på tapet over på Edvartsen. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre.


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 12, 19:50

Opprinnelig postet av Knuty


Nydelig spill av Ulferne, 5-1.

Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.

Dette FFK-laget har betydelig større problemer enn en dårlig dommeravgjørelse i dag. Straffa gidder i alle fall ikke jeg irritere meg over. Personlig hadde jeg ingen tro på poeng på 2-1 heller, men selvsagt kan om-hvis-kanskje-men-teorier brukes til å legge skylden på tapet over på Edvartsen. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre.

Vennligst les dette Tøfflus.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 12, 19:52

Opprinnelig postet av Oleg

Opprinnelig postet av Knuty


Nydelig spill av Ulferne, 5-1.

Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.

Dette FFK-laget har betydelig større problemer enn en dårlig dommeravgjørelse i dag. Straffa gidder i alle fall ikke jeg irritere meg over. Personlig hadde jeg ingen tro på poeng på 2-1 heller, men selvsagt kan om-hvis-kanskje-men-teorier brukes til å legge skylden på tapet over på Edvartsen. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre.

Vennligst les dette Tøfflus.

Vennligst kjøss katta.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 12, 19:55

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Oleg

Opprinnelig postet av Knuty


Nydelig spill av Ulferne, 5-1.

Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.

Dette FFK-laget har betydelig større problemer enn en dårlig dommeravgjørelse i dag. Straffa gidder i alle fall ikke jeg irritere meg over. Personlig hadde jeg ingen tro på poeng på 2-1 heller, men selvsagt kan om-hvis-kanskje-men-teorier brukes til å legge skylden på tapet over på Edvartsen. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre.

Vennligst les dette Tøfflus.

Vennligst kjøss katta.

Fortsett å skyld på Edvardsen du, så får vi oppegående se det på en annen måte.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 12, 20:06
Endret: 27 okt 12, 20:10
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Oleg

Fortsett å skyld på Edvardsen du, så får vi oppegående se det på en annen måte.

Det var da veldig så høi en hæst vi skulle sette oss på i dag da? "Vi oppegående"?

Måten FFK resignerer på er grusom. Det er det ingen tvil om, og det går det heller ikke an å skylde på Edvartsen for. Men si meg, hva forventer du av et lag som tross alt starter omgangen med å føre (som vi har gjort flere ganger tidligere denne sesongen, og kommet tilbake) for så å få 3-1 i ræva på en straffe som aldri skulle vært gitt? Det er få lag forunt å være så tøffe i huet at de slår tilbake umiddelbart etter noe sånt. De som gjør det, kalles gjerne topplag. Vi er ikke et slikt.

Det som skjer den siste halvtimen kan ingen skylde på Edvartsen for. Men selv uten en total resignasjon var veien tilbake fra 3-1 nokså lang. Og at det ble 3-1, det må du være enig i at Edvartsen hadde skylda for?

PS: Når det gjelder de taktiske disposisjonene er jeg helt enig med Matsinho. Hva i all verden var poenget med å bytte inn Valencia sentralt på midten for Jabbie, framfor å faktisk flytte fram Landgren og flytte MArtinsen over på høyreback (hvor han har spilt en del kamper) og bytte inn Alesaami (som faktisk har spilt venstreback i samtlige kamper siden han kom hit)?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 12, 20:11

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Det var da veldig så høi en hæst vi skulle sette oss på i dag da? "Vi oppegående"?

Ikke "vi". Du er ikke med på hesteryggen.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340