Bosmannspiller som FFK burde sjekket
Morsomt at Stabæk mener at de kan bruke Vegar Pall Gunnarson. For noen sesonger siden var han aktuell for FFK. Han prøvespilte for oss i en kamp i Østfoldhallen, men den treneren (Bjarne Rønning) den gangen mente at han var altfor dårlig. Vegar Pall har nok blitt bedre siden sist han var i Norge. Han var jo heller ingen suksess i Strømsgodset.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Mads Jørgensen i FFK-drakt hadde vært noe ja... Det er vel hvertfall en type spiller som er av det høyeste nivået i Skandinavia, slik Eggen selv etterlyste.
Jørgensen er for øvrig knallgod på CM. Blir ofte en hit i de store ligaene, og de spillerne som gjør det bra på CM har også en vane med å gjøre det samme i virkeligheten...
Jørgensen er for øvrig knallgod på CM. Blir ofte en hit i de store ligaene, og de spillerne som gjør det bra på CM har også en vane med å gjøre det samme i virkeligheten...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
... og for øvrig en slik midtbanespiller vi etterlyste i FFK - en offensiv anlagt spiller. Nå har vi fått en defensiv ballvinner ala Risholt i stedet...
Skjønner ikke FFK helt... :)
Skjønner ikke FFK helt... :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Hvordan blir det med Dennis Olsen forresten? Fikk gutten kontrakt?
Stadion på FMV!
Risholt skal vel spille stopper, så da er det vel ikke så dumt med en til som han som kan ta den defensive jobben på midten. Er ikke så mye defensivt i Brenne, West og Søderstjerna...
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Holters, jeg mener å ha lest at Koskela er offensiv midtbane. At han måtte jobbe defensivt mot Moss kom vel av kampforløpet vil jeg tro...
Frode
Opprinnelig postet av Frode
Holters, jeg mener å ha lest at Koskela er offensiv midtbane. At han måtte jobbe defensivt mot Moss kom vel av kampforløpet vil jeg tro...
Det var vel det vi alle trodde, men ikke beskrivelsen som Harry eller spillerne gav av ham.
Ble karakterisert som en ballvinner med stor løpskapasitet. Og som jeg har sagt tidligere... Godt over 100 kamper og bare 10 mål tyder også på dette.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ok, men det høres bra ut likevel det, når den midtbanen vi har er vel offensiv, og tynn defensiv.
Frode
Helt greit for meg om Koskela er bedre defensivt enn offensivt hvertfall. Vi trenger en med defensivt utgangspunkt på midten for å sikre en viss balanse. Er vel bare Helland fra før som kan ta en sånn rolle på midten dersom Risholt skal spille stopper.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914