Dreamteam tidligere FFK'ere!
Iom at jeg er 84 modell selv vil mine valg av spillere være FFK gutter som har spilt for klubben i nyere tid.
Det her ble en tropp fremfor en 11er, da vi har hatt endel brukbare spillere i stallen siste 10 år :)
4-3-3
Shaaban/Ørlund
Gamboa/Askar Piiroja/Zivkovic Gerrbrand/Pedersen Wallace/Bertelsen
Kvisvik/Enerly Gashi/Risholt Johnsen/Bjørkøy
Borges/Brenne Ringberg/Johansson Tarik/West
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
Mitt lag:
Shaaban
Landgren Gerrbrand Zivkovic Wallace
Borges Jabbie Brenne
Askar Everton Tarik
Benk: Ørlund, Piroija, Gashi, Thomassen, Gamboa, Enerly, Bjørkøy + en motivert Wehrman
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Jabbie og Landgren er strengt tatt ikke tidligere FFK spillere ;)
En motivert Kasey Wehrman var helt fantastisk for FFK. En umotivert utgave var ødeleggende for troppen..
Everton var altfor lite produktiv i mine øyne, men akk for noen individuelle ferdigheter. Hadde han hatt avslutningsegenskaper er jeg sikker på at Everton ville spilt i en av de største ligaene i Europa.
Thomassen er en av flere gode venstrebacker vi har hatt i klubben. Aleesami vil fortsette den tradisjonen :)
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
Opprinnelig postet av bateman
Jabbie og Landgren er strengt tatt ikke tidligere FFK spillere ;)
En motivert Kasey Wehrman var helt fantastisk for FFK. En umotivert utgave var ødeleggende for troppen..
Everton var altfor lite produktiv i mine øyne, men akk for noen individuelle ferdigheter. Hadde han hatt avslutningsegenskaper er jeg sikker på at Everton ville spilt i en av de største ligaene i Europa.
Thomassen er en av flere gode venstrebacker vi har hatt i klubben. Aleesami vil fortsette den tradisjonen :)
Når det gjelder Jabbie og Landgren har du selvfølgelig rett.
Interessant det du skriver om Everton. Nå er vel ikke den brasilianske ligaen så langt bak de største europeiske pr i dag. Brasil har stilt med stadig større andel spillere fra egen liga i de siste mesterskapene. Uten å ha noen statistikk å lene meg til har jeg konstatert at Everton ofte er å finne i startoppstillingen til Coritiba.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914