Husk meg
Brukernavn
Passord

Dreamteam tidligere FFK'ere!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 13 aug 12, 11:28

Iom at jeg er 84 modell selv vil mine valg av spillere være FFK gutter som har spilt for klubben i nyere tid.

Det her ble en tropp fremfor en 11er, da vi har hatt endel brukbare spillere i stallen siste 10 år :)

4-3-3

Shaaban/Ørlund

Gamboa/Askar    Piiroja/Zivkovic    Gerrbrand/Pedersen    Wallace/Bertelsen

Kvisvik/Enerly                    Gashi/Risholt              Johnsen/Bjørkøy

Borges/Brenne     Ringberg/Johansson    Tarik/West

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 13 aug 12, 11:41

Mitt lag:

Shaaban

Landgren               Gerrbrand                  Zivkovic                    Wallace

Borges                                         Jabbie                                   Brenne

Askar                                             Everton                              Tarik

Benk: Ørlund, Piroija, Gashi, Thomassen, Gamboa, Enerly, Bjørkøy + en motivert Wehrman                                        

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 13 aug 12, 12:02

Jabbie og Landgren er strengt tatt ikke tidligere FFK spillere ;)

En motivert Kasey Wehrman var helt fantastisk for FFK. En umotivert utgave var ødeleggende for troppen..

Everton var altfor lite produktiv i mine øyne, men akk for noen individuelle ferdigheter. Hadde han hatt avslutningsegenskaper er jeg sikker på at Everton ville spilt i en av de største ligaene i Europa.

Thomassen er en av flere gode venstrebacker vi har hatt i klubben. Aleesami vil fortsette den tradisjonen :)

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 13 aug 12, 12:47

Opprinnelig postet av bateman

Jabbie og Landgren er strengt tatt ikke tidligere FFK spillere ;)

En motivert Kasey Wehrman var helt fantastisk for FFK. En umotivert utgave var ødeleggende for troppen..

Everton var altfor lite produktiv i mine øyne, men akk for noen individuelle ferdigheter. Hadde han hatt avslutningsegenskaper er jeg sikker på at Everton ville spilt i en av de største ligaene i Europa.

Thomassen er en av flere gode venstrebacker vi har hatt i klubben. Aleesami vil fortsette den tradisjonen :)

Når det gjelder Jabbie og Landgren har du selvfølgelig rett.

Interessant det du skriver om Everton. Nå er vel ikke den brasilianske ligaen så langt bak de største europeiske pr i dag. Brasil har stilt med stadig større andel spillere fra egen liga i de siste mesterskapene. Uten å ha noen statistikk å lene meg til har jeg konstatert at Everton ofte er å finne i startoppstillingen til Coritiba.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914