Litt om West
2Kansje en og annen spiller som kan tilfredstille det kravstore ffk publikum
---------------------------
Trallalla........
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Trallalla........
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Men for all del, kanskje han får litt langskudd-trening av Ahlsen, så kan det jo bli noe ut av gutten... ;)
Bams-fia, Jack og sang!
Brian West har spillt 7 landskamper for USA
USA ligger på 11. plass på FIFA rankingen
Norge rykket nettopp fra 42 til 39. plass.
Det burde vel si det meste.
Ellers må jeg si: Vent å se!!!!!
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Ta dere sammen!!!!!!!!!!!!!!
Brian West har spillt 7 landskamper for USA
USA ligger på 11. plass på FIFA rankingen
Norge rykket nettopp fra 42 til 39. plass.
Det burde vel si det meste.
Ellers må jeg si: Vent å se!!!!!
blir vel litt usaklig sammenlikning det da, men får vente å se
Har jo også lest på diskusjonsforumer for Wests forrige klubb, og i likhet med denne treneren har de også gitt uttrykk for at han er veldig rask, men ikke spesielt god på noe annet. De var ikke imponert over pasningskvaliteten bl.a. Men når Eggen ble imponert, så må han jo ha noe å si. Så velger å være optimistisk!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Klart dere kan ammenligne lag på FIFA rankingen, kanskje ikke helt til å stole på men et lag er aldri bedre en maks pluss minus 10 plasser.
Det vil si at en spiller som har vært innom det amerikanske landslaget er utvilsomt en spennende spiller.
Gleder meg til sesongen, og ønsker ham lykke til.
Jeg tror ikke vi kan vente en ny flopp her gitt. Denne gutten her er amerikansk og ikke brasiliansk. Det er en viktig skille.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Jeg hadde gjerne sett Desially og Babayaro i den bakre rekke.
Veron på midten sammer Risholt.
Grønkjær på kanten
Å selvfølgelig Ringberg på topp
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av svante
Faar bare haape Ringberg greier aa holde foelge opp mot maalet da...:p.
hei svante...
Du er klar over at det finnes en æ, ø og å på tastaturet ditt?
:D
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Mustang
hei svante...
Hva er det for noe å henge seg opp i i et forum da Mustang?! Dessuten så er dt sannsynlig at Svante befinner seg et sted hvor de kun har engelsk tastatur.
Skjønner dog at du sikkert skrev det på fleip, men hvis det er ting vi skal fylle forumet med, så blir det mye piss her etterhvert!
Lenge leve "hjørnet"!
hei svante...
:D[/quote]
Er litt vanskelig naar jeg sitter her i england se....de har liksom ikke de bokstavene paa tastaturet..:p.
Trallalla........
Opprinnelig postet av svante
Er litt vanskelig naar jeg sitter her i england se....de har liksom ikke de bokstavene paa tastaturet..:p.
Ja, enig i at det ikke er no å henge seg opp i
Ja, enig i at jeg burde skjønt han ikke var i norge og ikke hadde norsk tastatur(fikk det bare ikke ned på papiret)
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914