Eldre diskusjoner
Til "de ansvarlige":
Tenkte jeg skulle ta en titt på eldre diskusjoner, for kuriositetens skyld. Så finner jeg ikke diskusjoner eldre enn en drøy måned gammel. Hadde vært skrekkelig morsomt å lese diskusjoner fra ca ett år siden. Er det mulig å legge de ut? Tar vel ikke mange bytene det vel?
Tenkte jeg skulle ta en titt på eldre diskusjoner, for kuriositetens skyld. Så finner jeg ikke diskusjoner eldre enn en drøy måned gammel. Hadde vært skrekkelig morsomt å lese diskusjoner fra ca ett år siden. Er det mulig å legge de ut? Tar vel ikke mange bytene det vel?
---------------------------
Stadion på FMV!
Tja, alt ligger vel egentlig "ute", dvs i databasen og det tar langt fra noen bytes - det er snakk om titalls til hundrevis av megabytes.
Problemet er bare det at vi ikke har lagd noen søkefunksjon, men dette kommer nok - en eller annen gang. :)
marle kan nok svare mer på dette.
Problemet er bare det at vi ikke har lagd noen søkefunksjon, men dette kommer nok - en eller annen gang. :)
marle kan nok svare mer på dette.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Hva med å lage en pdf e.l. (som kan lastes ned) med eldre diskusjoner? Sikkert mange som synes det er interessant lesning.
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914