Hussain til Molde? SOLGT!
Fy faen så trist :-( Enda depper på kvelden. Verste fredagen noen gang som supporter.. Etzat hadde blitt virkelig kvalitet. Kanskje jeg bare skal begynne å heie på Molde siden pappa er der ifra. Esj.
---------------------------
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
spillere kommer og går.. jeg støtter laget. vi må selge slik FFK har det om dagen..
frykter at tarik er neste
Håpet er en risiko man må ta.
Kanskje Horn er neste ut siden kontrakten hans går ut etter sesongen?
Jeg er en av kanskje få,som synes dette er helt ok. Ok,fordi Hussain vil ha veldig utbytte av dette som spiller,og bra for klubben,all den tid han har 1.5 år igjen av kontrakten. Vi hadde fått mindre for han,tror jeg, neste sommer,hvis vi da er i Adecoen.
Håpet her ligger i at ledelsen nå har gjort en god nok jobb,med å sikre seg prosenter ved videresalg,kanskje bonus ved x-antall kamper,og bonus ved evnt Molde spill i CL . Skulle vært fint å få greie på hvilke rammer avtalen har. Men penga som kommer inn,går vel i 'sluket'?
Lurer forøvrig på hva som skal til for at SI -spillerinvest- skal påta seg et samarbeid med klubben igjen. Hva mener SI må til ,for at de skal bidra økonomisk? noen som vet,eller en jornalist som kunne spurt de innvolverte? Synes at det er et veldig lukket FFK vi har opplevet den siste tiden. Husker at det var en pressekonferanse i våres,der åpenhet,var et nøkkelord.......og ved åpenhet,vil også folk flest forstå,og godta situasjoner bedre enn ved bare å 'synse'.
Noen som vet om Hussain hadde en klausul i kontrakten vedrørende eventuelt nedrykk?
Opprinnelig postet av Welhaven
Fy faen så trist :-( Enda depper på kvelden. Verste fredagen noen gang som supporter.. Etzat hadde blitt virkelig kvalitet. Kanskje jeg bare skal begynne å heie på Molde siden pappa er der ifra. Esj.
Var ikke den unevnelige kampen i 2009 også på en fredag?
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Black Friday har kommet til FFK... Hvor skal dette ende??
Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2015.
Greit at vi må selge spillere også.Men hvis prisen er 3mill så vil jeg si at det er helt latterlig sum.Samma pokker om vi fikk han gratis.Nå er det på tide at vi forlanger mer penger for våres spillere.Særlig hvis Molde som har god økonomi så skulle vi ha hatt rundt 5mill for Husain! Men lykke til videre Husain!Vi får sikkert inn par leie soldater ut sesongen og etter sesongen så kan man da telle opp hvor mange vi egentlig har igjen når også leie soldatene drar tilbake til sine klubber! Begynn å hent billige spillere rundt i norge og se fremover.Glem tippeliga spill for det har vi verken lag el råd til.Vi får bygge stein for stein helt ifra start igjen for som mulig!Trenger ikke spillere som tjener alt for mye penger.Se bare på noen av spillerne vi har med alt for mye betalt.De fortjener pokker ikke lønna si!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Forståelig salg og markedet bestemmer prisen. Vi ville aldri i verden klart å forlenge kontrakten med Hussain, og da er det faktisk riktig tidspunkt å selge ham på nå, all den tid FFK er helt avhengig av pengene.
Tror Molde, sammen med Strømsgodset, er den klubben i norsk fotball som passer Hussain best. En spiller med skyhøyt potensialt som kan nå langt utenfor landets grenser med den rette utviklingen, og jeg håper han kan få det i Molde. Vil da være en fremtidig attraksjon for fotballnorge. Lykke til. Men surt, ja.
Dette handler vel om noe mye viktigere enn TL-spill eller ikke - det handler om å redde klubben!
Og før noen rekker å nevne det - JA: Jeg ser at disse to tingene henger sammen - jeg er ikke overbevist om at klubben tåler noe nedrykk. Men ærlig talt så har FFK forspilt sin sjanse til å spise kirsebær der oppe vi mener de (vi) fortjener gjennom flere årtier med ELENDIG styring...
Vi fortjener å rykke ned, og må kjempe med nebb og klør for at et nedrykk ikke sender oss ut i konkurs og enda flere divisjoner nedover.
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Tøfflus
Opprinnelig postet av Welhaven
Var ikke den unevnelige kampen i 2009 også på en fredag?
Husker ikke? Har billetten hengende på vegen hjemme, though. Essssssj.
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 02 aug 12, 13:22
Endret: 02 aug 12, 13:34
Endret av: Holters
Etzaz Hussain er virkelig en offensiv midtbanespiller etter mitt hjerte. Ekstremt produktiv ved å være svært involvert i mål og målgivende. Dessverre har han kanskje ikke helt klart å følge opp den enorme sesongen han hadde i fjor, men samtidig har han spilt med vesentlig dårligere medspillere. I statistikken ser det greit ut, men spillemessig har han tidvis vært svært svak - spesielt defensivt. Hver kamp FFK har spilt med Hussain sentralt på midtbanen, så har det rent inn mål bakover.
Hussains styrke er at han er helt fantastisk med ballen i beina. Svært få norske spillere har den samme nærteknikken, overblikket og pasningskvaliteten. Det er bortimot umulig å ta ifra ham ballen om han er i slag. Evnen til å orientere seg og slå milimeterpresise pasninger i bakrom er helt unik. Her er han helt fantastisk.
Svakheten er en relativt dårlig spilleforståelse. Hussain er ikke spesielt dyktig på å gjøre seg spillbar. Strukturelt er han svak. Kombinasjonen med Hussain og Jabbie fungerte rett og slett ikke. Hussain dekket ikke de rommene han skulle, og Jabbie ble derfor ofte trukket ut av posisijon. Sånn sett er det veldig forståelig at FFK velger å selge, da disse to spillerne ikke har fungert godt sammen.
For å dra en sammenligning: Hans Erik Ramberg er en strak motsetning til Hussain. Ramberg er trolig den minst produktive offensive midtbanespilleren i Tippeligaen, men han har en helt unik spilleforståelse, er alltid spillbar ved å posisjonere seg godt, er svært god på å lese spillet, og står for mange brudd. Derimot har han ikke evnen til å slå den forløsende pasningen eller å score mål. På det området er Ramberg helt talentløs. Skuddfoten er et kapittel for seg selv.
Begge har altså store styrker og helt åpenbare svakheter. Hadde man paret de to hadde Norge hatt en internasjonal toppspiller.
Det har vært moro å se Hussain i FFK-trøya, og det blir trist å se ham spille for en annen norsk klubb, men sånn er nå engang fotballen. Håper han utvikler seg videre, og igjen får sjansen internasjonal. Potensialet er absolutt til stedet.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Hussain spiller for øvrig fra start i Moldes kamp mot Sogndal i dag.
Jeg syns han spilte bra
Håpet er en risiko man må ta.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914