Husk meg
Brukernavn
Passord

Sabeltann

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 jun 12, 08:00
Endret: 07 jun 12, 08:03
Endret av: Lex

Gøy og se at en så profilert mann som Terje Formoe elsker FFK og byen så sterkt, bra mann. 

http://www.f-b.no/ffk/vil-sette-alle-kluter-til-1.7387013

Måtte han få med seg mange..

---------------------------

Heia FFK

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 07 jun 12, 11:25

Opprinnelig postet av Lex

Gøy og se at en så profilert mann som Terje Formoe elsker FFK og byen så sterkt, bra mann. 

Støttes 100 %. Meget positivt innspill fra en utflytta Fredrikstad fyr !! Bøyer meg i støvet over engasjementet !!

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til: 07 jun 12, 12:00

Et fantastisk initiativ som bare må applauderes.

Vi får håpe seieren mot Viking gir en opptur både for laget og entusiasmen ute i byen.

Fint at Sabeltann gir noe tilbake til FFK.

Jeg har tross alt brukt ganske mange 1000-lapper på Kaptein Sabeltann-effekter opp gjennom årene Wink 

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 07 jun 12, 12:17

Syns jeg ser deg løpe rundt med hatt og sverd :)

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 07 jun 12, 13:18

Opprinnelig postet av Rafn

Et fantastisk initiativ som bare må applauderes.

Vi får håpe seieren mot Viking gir en opptur både for laget og entusiasmen ute i byen.

Fint at Sabeltann gir noe tilbake til FFK.

Jeg har tross alt brukt ganske mange 1000-lapper på Kaptein Sabeltann-effekter opp gjennom årene Wink 

Ja, du pleier jo å handle inn dressene dine i klovnebutikker ihvertfallCool 

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 jun 12, 13:41

Kaptein Sabeltann, han er en hærli' mann!

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 07 jun 12, 14:31

Ikke første gang Hr Sabeltann støtter er aksjon, var med på vår sist med en del.

Fint med personer med stor hjerte for klubben

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jun 12, 19:03

Utrolig bra at noen tar tak. Men jeg lurer på en ting. Hvorfor er det ikke kaffe, små bokser med juice, litt sjokolade/is salg etc. På tribunen under kamp. Det må være lett tjente penger rett i kassa. Føler at det kunne vært gjort så mye mer for å skaffe penger. Alle monner drar. Noen som vet?

Heia FFK

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 07 jun 12, 19:14

Hvorfor er det ikke kaffe, små bokser med juice, litt sjokolade/is salg etc. På tribunen under kamp. Det må være lett tjente penger rett i kassa. Føler at det kunne vært gjort så mye mer for å skaffe penger. Alle monner drar. Noen som vet?

Aaah, det minner meg om vogna på indre bane på gamle Fredrikstad stadion i "gamle dager" som gjerne noen unger dro med seg. Der kunne man kjøpe kaffe, is, sjokolade og potetgull. Folk flokket seg rundt denne vogna, og ungene tok seg gjerne turen på tribunen med varer også. 

Det var tider det!

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jun 12, 20:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Aaah, det minner meg om vogna på indre bane på gamle Fredrikstad stadion i "gamle dager" som gjerne noen unger dro med seg. Der kunne man kjøpe kaffe, is, sjokolade og potetgull. Folk flokket seg rundt denne vogna, og ungene tok seg gjerne turen på tribunen med varer også. 

Det var tider det!

Hvorfor er det ikke sånn nå, spesielt i disse tider da klubben trenger penger sårt???

Heia FFK

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til: 07 jun 12, 21:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det var tider det!

Hvorfor er det ikke sånn nå, spesielt i disse tider da klubben trenger penger sårt???

Det kan vel Jan Rafn svare på?Hadde sikkert blitt en del kroner ut av det.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 07 jun 12, 22:37

Vogn er forbudt på "indre bane" pga sikkerhetssona. Pølsesalg er forbudt av mattilsynet. Det er restriksjoner på alt.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til: 08 jun 12, 07:44

Opprinnelig postet av Haarek

Det kan vel Jan Rafn svare på?Hadde sikkert blitt en del kroner ut av det.

Det er som Topscorer sier mange restriksjoner, men det jobbes faktisk med en løsning for å kunne selge småvarer på tribunen. 

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jun 12, 09:37

Det FFK bør gjøre er å forsterke markedsavdelingen. Vi må få inn mer penger fra næringslivet gjennom sponsorkontrakter.

Sammenligner vi oss med andre tippeligaklubber er vi håpløst bak i satsingen på sponsorkroner.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 08 jun 12, 09:49

Opprinnelig postet av Topscorer

Det FFK bør gjøre er å forsterke markedsavdelingen. Vi må få inn mer penger fra næringslivet gjennom sponsorkontrakter.

Sammenligner vi oss med andre tippeligaklubber er vi håpløst bak i satsingen på sponsorkroner.

Helt enig med deg på generelt grunnlag, men FFK har jo noen store problemer. Hver gang FFK er i media i dag er det jo kun negativt. Hvilke bedrifter vil asosieres med det? Ingen egentlig.

Så først må vi få raio saken ut av verden. Så må vi rett og slett få inn folk som kan få orden på ting. Jada vet at mer sponsorkroner ville hjulpet klubben stort. Men her må vi nok bare innse at sponsorene ikke kommer før ting er rydda opp

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jun 12, 10:50

Har tro på Lars Thomas Stene, men da må han få frie tøyler og ikke bare bli styrt av gutta bad boys.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 08 jun 12, 14:00

Forsterke markedsavdelingen?

Med frivillige på dugnadsbasis da eller? Klubben har visstnok ikke råd til en eneste ekstra lønnskrone.

Å øke bemanningen i dag er meningsløst, kanskje det kan bli tema etter at Pirojasaken er opp og avgjort og ting er kommet mer på stell, sponsorene sitter sannsynligvis på gjerdet fram til det, og det forstår jeg godt.

Intriger splitter mer enn samhold forener....

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09

Lagt til: 08 jun 12, 14:22

Opprinnelig postet av Willy René

......

Forsterke markedsavdelingen?

Med frivillige på dugnadsbasis da eller? Klubben har visstnok ikke råd til en eneste ekstra lønnskrone.

Å øke bemanningen i dag er meningsløst, kanskje det kan bli tema etter at Pirojasaken er opp og avgjort og ting er kommet mer på stell, sponsorene sitter sannsynligvis på gjerdet fram til det, og det forstår jeg godt.

Ikke for å konkurrere om å være den største pessimisten, men jeg er redd det er et "par ting til" som må ordnes opp i før sponsorene kommer ned fra gjerdet. Ref tidligere diskusjoner om kronerulling blant oss supporterne, og hvor de kronene eventuelt ville havne. Tipper en god del av ihvertfall de lokale sponsorene tenker på samme måte.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 08 jun 12, 14:33

Opprinnelig postet av Satch

Opprinnelig postet av Willy René

......

Ikke for å konkurrere om å være den største pessimisten, men jeg er redd det er et "par ting til" som må ordnes opp i før sponsorene kommer ned fra gjerdet. Ref tidligere diskusjoner om kronerulling blant oss supporterne, og hvor de kronene eventuelt ville havne. Tipper en god del av ihvertfall de lokale sponsorene tenker på samme måte.

Enig.

Spennende å se når disse "små detaljene" er ute av verden....

Intriger splitter mer enn samhold forener....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 jun 12, 19:03

er dette Sabeltann på besøk i mysen ?

Håpet er en risiko man må ta.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 14 jun 12, 13:19

Da har kommunen stemt ja til FFK-støtte, og etter et innlegg fra Terje Formoe er vist summen oppe i 300.000 +. Dette her kan bli virkelig bra..! Får håpe det fortsetter nå!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914