Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal lede FFK i fremtiden?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til: 11 mai 12, 11:13

Så har TFA fått nok,og sluttet som hovedtrener. Denne avgjørelsen står det respekt av. Tilbake står vi med Trond Amundsen,som egentlig ikke har vist noe særlig i TL før-kun et kort opphold i Kongsvinger. TA er en meget bra fotball-mann,men jeg tror han liker seg best når han kan jobbe med talenter-les G16 og som spillerutvikler. Mulig jeg tar feil.....tiden vil vise hva som bor i TA som hovedtrener. Han er ihvertfall avhengig av 3 poengere,hvis ikke er vel TA også historie når høstsesongen starter.

Hvem skal så gi klubben,byen,supportere,spillerne og sponsorer det løftet vi trenger. Det løftet som gir optemisme og tro på at vi vil være et lag å regne med i årene framover?

Aller først tror jeg at denne gjelden som FFK betaler på,må på en eller annen måte nulles ut. To grunner til dette: FFK har ingen framtid hvis de skal betale blodpris i leie,da dette er den sikre 'død' for klubben på toppnivå.Den andre grunnen er at ved å slette gjeld,åpner det for andre investorer-les høili. Tror ikke Høili er interessert i å betale ut gjelda til FFK,dvs gi penger i kassa til Brynhildsen & co-til det er samarbeidsproblemene mellom disse to parter for stor.

Jeg synes at Arne Sandstø er et spenende navn---tydelig spillestil,med tydelige roller på banen,og ikke minst: han har suksess i de fleste klubber han jobber. Tror ikke han vil være en veldig dyr mann heller.

En annen spenende type,som garantert ville gitt oss et løft,er Nils Arne Eggen. Ja..han er 71 år---Drillo er 70. Kanskje det er denne erfaringen denne klubben trenger? En samlende person ,som kan bidra til at alle i klubb og a/s drar i den samme retningen. Vi ville også fått en mediainteresse--posetiv sådan,som også ville blitt bra iforhold til sponsorer---som igjen betyr penger i kassa.

Jeg tror gutta trenger en ny mann-en ny stemme på treningsfeltet og i garderoben-og jeg går derfor for Nils Arne Eggen på en 2 års kontrakt. Jeg håper at TA vil lykkes,men han har de samme utfordringer som TFA har hatt,og det er forstatt ikke flere spillere i stallen .

Hva tror du? Hvem kan ta oss til en fremtid med posetivitet,humør,og masse glede?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 11 mai 12, 12:11

Hvis vi legger alle andre mer langsiktige økonomiske forutsetninger tilside, så sitter vi igjen med følgende spørsmål:

Hvem er villig til å ta trenerjobben, flytte til Østfold, for knapper og glansbilder under de rådende rammevilkår?

En treners største verdi, for han selv, er CV'en. Derfor krever som regel en trener som kommer til en klubb at han har midler til rådighet til å hente de spillerne han mener kan gi ham og klubben suksess.

Dette blir ikke lett.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 11 mai 12, 12:33
Endret: 11 mai 12, 14:00
Endret av: Erikk

Hva kan gjøres for å løse den økonomiske krisen er spørsmålet og noen kommer til å tape penger. Vil de tape mye penger eller lite? Vil de i byen bli sett på som redningsmenn og helter, eller skurker? Det er ikke Høili jeg sikter til, han har gjort utrolig mye for klubben og er en stor helt. Han hadde også rett når han advarte mot prosjektet som nå har gitt oss problemer.

Demokraten.no har en artikkel om saken og den avsluttes med følgende setning: «FFK kommer aldri i pluss så lenge avtalen med Værste er som den er».

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914