hvordan klarte Korvenkoskela seg ?
Til dere som var der....Inntrykk av finnen ?
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Han er langt fra den offensive midtbanespilleren vi trodde han var. Han er heller trillingbroren til Roger Risholt, både i utseende og spillestil. Tero Koskela virket som en løpssterk ballvinner med ballfordelingsegenskaper.
Uansett så må vi huske at han aldri hadde trent eller spilt på underlaget i Østfoldhallen før, og har omtrent akkurat kommet til byen. Vil nok ta litt tid før vi ser hans fulle potensiale.
For meg virket han mer som et deffensivt anker enn en spiller som går på dype løp, men det gjenstår å se!
Uansett så må vi huske at han aldri hadde trent eller spilt på underlaget i Østfoldhallen før, og har omtrent akkurat kommet til byen. Vil nok ta litt tid før vi ser hans fulle potensiale.
For meg virket han mer som et deffensivt anker enn en spiller som går på dype løp, men det gjenstår å se!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Positivt inntrykk, spesielt når vi vet at dette var hans første opptreden på det noe spesielle underlaget i Østfoldhallen. Det er veldig uvant for nye spillere å spille på.
Koskela var vel egentlig både av utseende og spillemessig nesten en kloning av Roger Risholt. Stor arbeidskapasitet og ganske god med ballen. Gjorde absolutt en godkjent debut. Lovende.
Koskela var vel egentlig både av utseende og spillemessig nesten en kloning av Roger Risholt. Stor arbeidskapasitet og ganske god med ballen. Gjorde absolutt en godkjent debut. Lovende.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Syntes ikke han markerte seg noe spesiellt og visste nesten ikke noe av det som har blitt skrevet om han..egentlig en skuffelse for min del..Men hadde jo ikke spillt på dette underlaget før,så får vel vente med å bedømme...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Hadde vel mer enn nokk med Patrice Bernier - eller????
Tero var rask og ballsikker. Ved flere anledninger måtte mossingene bruke ulovlige midler for å stanse ham. Trur han blir bra å ha på laget!
Veldig vanskelig å se forskjell på ham og Roger Risholt på banen. De har mye av den samme spillestilen, men tror nok Tero i tillegg ligner litt på Leo, dvs. stor løpskapasitet. Klarte seg vel sånn midt på tre igår, men tror han blir en av de viktigste spillerne til FFK de neste 3 år.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Takk for det folkens...kloning av Kong Roger høres bra ut i mine ører:D
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914