Husk meg
Brukernavn
Passord

Knudsen vs Masalin

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 09 apr 12, 21:16

Ser at noen på facebook klager over Knudsens jobb i FFK kassa for tiden.. Det etter 3 kamper.. Bortsett fra den ene tabben mot Stabæk forrige runde så syntes jeg Knudsen har gjort en god jobb hittil.. Eller er det jeg som har sett feil? :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 apr 12, 21:37
Endret: 09 apr 12, 21:38
Endret av: keiko99

Dette er noe tull og ta opp... gi Knudsen tid...

se på forsvaret også

Håpet er en risiko man må ta.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 09 apr 12, 21:42

Knudsen har fått en god start i FFK. Slik jeg har forstått det har han vært vår beste spiller både på Alfheim og i dag.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 09 apr 12, 21:46

det er også min mening. Forsvaret virker tryggere med Knudsen i mål :)

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 09 apr 12, 23:44

selg tarik eller benk han.. bomma på åpent mål... liker du, som og henge ut knudsen bare for det lille der

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 10 apr 12, 08:41

Opprinnelig postet av keiko99

selg tarik eller benk han.. bomma på åpent mål... liker du, som og henge ut knudsen bare for det lille der

Trådstarter er jo ikke interessert i å henge ut noen, var jo kun et spørsmål.

Jeg slapper iallefall av for første gang på lenge når motstanderne har en sjanse mot oss.. Synes Knudsen er en god og sterk karaktert som bakerste mann i 11-eren vår. Om han "driter" seg ut et par ganger bryr jeg meg ikke om, for det kan skje alle. Tror han blir en av FFKs viktigste spillere både på og utenfor banen denne sesongen!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 10 apr 12, 09:02

skjønner det.. beklager skrive måten, men jeg ble litt gira

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 10 apr 12, 12:44

Knudsen har åpnet FFK-karrieren varierende, men absolutt godkjent.

Han var meget bra i Tromsø, en av våre aller beste spillere. Han er flink til å prate og gjøre forsvaret bedre. Strammer opp hvis forsvaret er slappe. Noen svake utspill bryr jeg meg ikke så mye om.

Mot Stabæk hadde han den grusomme tabba, men står etter det en meget godkjent match. Et par svake utspill der også, men ikke noe å henge seg opp i synes jeg.

Mot Hønefoss hadde han et par-tre kanonredninger. Han hadde et dårlig utspill noe som resulterte i at Mora (høyrekanten) fikk avansere med ballen og skyte et godt skudd langt plastikken som Knudsen fikk slått til corner. Årets redning til nå fra Knudsen. Ellers bomma han grovt i feltet på en corner. Litt varierende kamp, men igjen styrer han forsvaret på en mye bedre måte enn Staw og Masalin gjør.

Knudsen er en såpass lettrent type at han kan stå i mål for FFK til han er 40. 

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til: 10 apr 12, 18:52

Knudsen har åpnet GLIMRENDE synes nå jeg. Han var på skog-tur ved en anledning igår....da han totalt feilberegnet et innlegg. Ellers så hadde han 2-3 matchvinner redninger. Også får han karakter 5 for kampen??  Ikke at jeg tar disse avisen særiøst altså,men jeg så hele kampen igår,og ser en stoooor forbedring på FFK defensivt iår kontra ifjor.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914