FFK effekter til salgs - Til støtte for 'Jeg er med'
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 08 mar 12, 18:37
Endret: 08 mar 12, 19:00
Endret av: hasse33
Selger tre programmer fra 1972 i god stand:
Fredrikstad - Mjøndalen
Fredrikstad - Mjølner.
Fredrikstad - Rosenborg
Pengene for salget settes rett inn på: Jeg er med kontoen.
Send meg pm
Hvis mod ikke synes dette er riktig er det bare å slette innlegget, kun ment å prøve å få inn mer kroner. Må også nevne at jeg har satt inn noen kroner på Jeg er med kontoen og kjøpt 5 nøkkelringer og dette er ikke ment å komme i konflikt med salget av nøkkelringer.
matsinho
Ble medlem: 05 apr 06
Lagt til: 08 mar 12, 18:42
Endret: 08 mar 12, 18:42
Endret av: matsinho
Opprinnelig postet av hasse33
Selger to programmer fra 1972 i god stand:
Fredrikstad - Mjøndalen
Fredrikstad - Mjølner.
Send meg pm
Hvis mod ikke synes dette er riktig er det bare å slette innlegget, kun ment å prøve å få inn mer kroner. Må også nevne at jeg har satt inn noen kroner på Jeg er med kontoen og kjøpt 5 nøkkelringer og dette er ikke ment å komme i konflikt med salget av nøkkelringer.
Synes det er et fantastisk tiltak!
Selger to programmer fra 1972 i god stand:
Fredrikstad - Mjøndalen
Fredrikstad - Mjølner.
Send meg pm
Hva annet kan jeg si enn at man blir litt rørt av sånne ting. Klubben betyr så mye for folk i Fredrikstad.
Henger meg på denne.
Selger 2 par Umbro-sko som har tilhørt Simen Rafn (Ubrukt og i str 40 1/2)
Begge toppmodeller og skruknotter. Kan signeres om det er ønskelig.
Pengene går til Jeg er med !
Send meg PM.
---------------------------
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 08 mar 12, 19:03
Endret: 08 mar 12, 19:04
Endret av: hasse33
Var tre programmer.....og ikke to....
Terje Høyli står oppført på laget i alle tre programmene, så Terje hvis du vil kjøpe dem, skal du få dem "billig"
Kan ikke klubben legge ut slike ting på auksjon på et eller annet nettsted (QXL f.eks)? Lettere å få litt fart på sakene da, vil jeg tro.
Det skal jo snart lanseres nye drakter. Hva med å legge ut noen signerte drakter på auksjon rett etter dette? Det tror jeg kan dra inn en god del penger.
God ide med signerte drakter :-)
Opprinnelig postet av Knuty
Kan ikke klubben legge ut slike ting på auksjon på et eller annet nettsted (QXL f.eks)? Lettere å få litt fart på sakene da, vil jeg tro.
Det skal jo snart lanseres nye drakter. Hva med å legge ut noen signerte drakter på auksjon rett etter dette? Det tror jeg kan dra inn en god del penger.
Det ene utelukker da ikke det andre...... Viktigs å være kreativ å få inn kroner til klubben vår
Opprinnelig postet av Knuty
Det ene utelukker da ikke det andre...... Viktigs å være kreativ å få inn kroner til klubben vår
Klart det! Strålende initativ med programmene.
Selger den siste brukte Rami Shaaban drakten fra tiden han var i klubben, drakten ble senest brukt mot Odd Grenland i Skien i den siste kampen i Tippeligaen i 2007. Trykket har ''fadet'' litt bort, men det er fortsatt en god drakt. Drakten er lilla og har gullskrift og tall bakpå. Inntektene fra drakten går uavkortet til Jeg er med! aksjonen.
Forever young, infamous youth, forever ultras.
Er det ikke en mulighet å bruke allerede eksisterende nettauksjoner som QXL? Så kan man samtidig følge med på budene. Er jo bare å linke herfra.
Opprinnelig postet av matsinho
Er det ikke en mulighet å bruke allerede eksisterende nettauksjoner som QXL? Så kan man samtidig følge med på budene. Er jo bare å linke herfra.
Personlig er jeg ikke 18 år, så det blir umulig.
Om jeg får noen bud kommer de til å bli lagt ut på posten jeg her skrevet allerede over her.
Forever young, infamous youth, forever ultras.
Mulig det er riktig å lage en egen tråd på dette ??
Kan event mod. dra over de sakene som folk vil selge til en egen tråd?? Tror det blir litt mer oversiktlig.......
Done... og en liten bump :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914