Svein Johannessen
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 01 mar 12, 23:29
Endret: 01 mar 12, 23:39
Endret av: Holters
Dagens årsmøtet ble avrundet med en velfortjent hyllest til Svein Johannessen for den fantastiske innsatsen han har lagt ned for Fredrikstad Fotballklubb. Det var direkte rørende å se Svein ta til tårer over den stående ovasjonen han fikk.
Ingen er feilfrie, ei heller Svein. Han har både snublet i media og blitt kritisert for å være egenrådig, men mannen har stått på alt han maktet med ett eneste mål for øye: Å rydde opp i Fredrikstad Fotballklubb.
At denne mannen har et hjerte for klubben er hevet over enhver tvil.
Det var nettopp det FFK trengte da Svein steppet inn i 2010; en ekte klubbmann som ikke var redd for å rasle med sabelen. Når Svein i tillegg hadde både erfaringen og kompetansen vervet krevde, var han rett mann til rett tid.
Nå er tiden over, og det er Svein den første til innse.
Takk for alle timene du har lagt ned, Svein.
Takk for at du har forsøkt å gjøre det beste for klubben.
Nå er det tilbake til pensjonisttilværelsen og det du selv kaller hverdagslige ting.
Det har du virkelig fortjent.
---------------------------
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Tommel opp
Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.
Er vel ikke så mye å si annet enn tommel opp fra meg også. Vi trengte virkelig en sterk leder i denne perioden.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Tusen takk for jobben du har gjort Svein.
Kosten skal ha honnør for den innsatsen han har lagt ned i en vanskelig tid for klubben. Jeg synes kritikken fra Øyvind Stene i Fredriksftad Blad forleden var smålig. Mulig at Svein har vært sta og trampet noen på tærne i sin tid som leder for klubben, men det har jaggu vært nødvendig. At Stene har hatt et poeng i noe av det andre han har kommet med i det siste, er en annen sak (for han har ikke bare kritisert personen Svein Johannessen).
Slik jeg ser det, har den viktigste jobben Kosten har gjort, vært å tilstrebe en ærligere klubb - å få gamle skjeletter ut av skapet. Når det kommer til økonomistyringen i klubben, har ikke den vært vellykket, men der skal skylda deles mellom mange. Kosten har vært uredd i en periode som vel kun kan kalles krise, og selv om ting ikke ser veldig bra ut nå, ser det fortsatt bedre ut enn i desember 2009 ...
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Kred til Kosten, velfortjent å takke av nå.
In Jocke we trust.
Opprinnelig postet av Tøfflus
Kosten skal ha honnør for den innsatsen han har lagt ned i en vanskelig tid for klubben. Jeg synes kritikken fra Øyvind Stene i Fredriksftad Blad forleden var smålig. Mulig at Svein har vært sta og trampet noen på tærne i sin tid som leder for klubben, men det har jaggu vært nødvendig. At Stene har hatt et poeng i noe av det andre han har kommet med i det siste, er en annen sak (for han har ikke bare kritisert personen Svein Johannessen).
Slik jeg ser det, har den viktigste jobben Kosten har gjort, vært å tilstrebe en ærligere klubb - å få gamle skjeletter ut av skapet. Når det kommer til økonomistyringen i klubben, har ikke den vært vellykket, men der skal skylda deles mellom mange. Kosten har vært uredd i en periode som vel kun kan kalles krise, og selv om ting ikke ser veldig bra ut nå, ser det fortsatt bedre ut enn i desember 2009 ...
"Kritikken" av Kosten fra Øyvind Stene ble forferdelig patetisk, og min eneste tanke om Øyivind Stene er etter dette: "Hold den mannen lengst mulig unna FFK!".
At han uttalte seg utfra egennyttige hensyn var så åpenbart at jeg fort faller i tanker om at jeg misliker intenst å bli undervurdert!!!
Kosten tenkte klubb i alt han gjorde, og ære være ham for det: Det var akkurat det klubben trengte! Og når jeg får høre at han ikke har kommunisert med pengefolka her i byen: Flott! Femmenalt!
FFK er altfor viktig til å bli et pengespill for rikfolk med fotball som hobby. Der har Svein vært en motvekt, og jeg tar av meg hatten for det: Det er ikke mange i denne byen som ville gått den veien Svein har gått uten å brekke ryggen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914