På tide at flere bidrar igjen!
Nå er tiden inne for at også de som sitter på pengesekker store som fjell, og som til stadighet går ut i avisene og betegner seg som "vi som glade klubben" trår til igjen. Det holder ikke med "jeg er med" og bidrag fra mann i gata.
Så vidt meg bekjent har ikke Høili & co engasjert seg økonomisk siden sirkus Norlie m/følge ble hentet inn og siden sparket. Da var meldingen at nå må det ryddes. Siden da har klubben vært gjennom 2 dyyyyype økonomiske kriser, + en gigantisk rydde- og kostnadskuttsjau. Det er et fakta, selv om stadionspøkelset fremdeles går igjen, og klusser det til med skattesaker, penger og budsjettposter.
Hva er det de venter på? At all gjeld er slettet, solide driftsoverskudd og at klubben har flusst penger på bok? Alle har forstått at de ble forbanna da ikke Borges ble solgt etter vårsesongen i fjor. Og at de ble enda mer forbanna da de som valgte å ikke selge sin beste spiller da nedrykk var høyst aktuelt, gikk ut og forsvarte beslutningen. Skraphandleren og Høili fremstiller seg som den strenge far som tukter sine elskede barn - jeg er glad i klubben, derfor rævkjører jeg den i avisene.
Kan de høye herrer her i byen, på begge sider av byens usynlige Berlinmur, ta de nødvendige diskusjoner og oppgjør som gjenstår seg i mellom, utenfor det offentlige rom, og vise storhet? Få inn de to spillerne vi sportslig sett er helt avhengig av nå tre uker før seriestart!
LItt av saken er jo at vi rykker ned hvis de to nevnte spilleren ikke kommer og da kommer det en ny og større økonomisk krise.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914