Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadionglede = ekte glede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 26 feb 12, 22:49

Noen som så Arsenals opphentingsbragd idag? Hvis ikke bør dere sjekke ut kampresyme på en eller annen nettside! Se de scenene der Walcotts gledesrus etter 4-2 scoringen bader i en blanding av London-sol og ekstrmt tilskuerengasjement. Hele følelsesregisteret er i bruk denne dagen fra vorspielet med store nervøse forventninger klokka 14.00 til voldsom nedtur og 0-2 frem til 37 minutter ut i 1. omgang. Og så begynner partyet, etter 90 min. har klubben, laget og tilhengerne aldri vært så store noensinne......

Fy f... dette ønsker jeg meg på stadion i år (2012)! Vorspiel på brygga, matcher som røkker i kroppen og som heldigvis vipper inn til vår fordel og så den deilige følelsen å sjekke tabell og oppsummering på tv på kvelden. Alternativet til dette er ikke noe særlig, vi har blitt godt vant siden Eggen & co tok tak. Det må vi alle bidra med å bevare.

Til slutt en stor honnør til Tom Freddy som gir jernet med de han har tilgjengelig. Størrelsen på troppen avgjør ikke dette, viljestyrken og kameratskapet blir FFK's fordel i år ! Krysser fingree for denne ukens avgjørelser....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914