Husk meg
Brukernavn
Passord

Terminliste 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 des 11, 14:36

http://www.lsk.no/filestore/Annet/SpilleplanenTL2012endelig.pdf

FFK møter Tromsø borte i første runde. 

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 08 des 11, 14:43

Frisk avslutning på sesongen - Viking og RBK borte, Odd og Molde hjemme.

Ser videre at vi har fått bortekamp (mot Molde) på 16. mai, det var jo synd. Hadde håpet på en reprise med VIF.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 des 11, 15:08

Opprinnelig postet av Tøfflus
Frisk avslutning på sesongen - Viking og RBK borte, Odd og Molde hjemme.

Vi møter Sandnes Ulf i runde 27, ikke Viking.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 08 des 11, 15:53
Endret: 08 des 11, 15:57
Endret av: Tøfflus

Sannelig. Heftig blingsing av meg. Skylder på sjokkskade etter kampen i går. Både runde 27 og den runden hvor vi møter Viking borte, ligger nederst til høyre på en side (men det var to sider mellom dem ...)

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 08 des 11, 16:42

Aune til frontalangrep på forbundet! Herlig lesning i f-b. Vil vi få se en "røffere" og klarere aune til neste år nå som har opparbeidet seg tillitt i gruppa? Det har manglet litt fra tyngde fra benken, som ofte har gjenspeilet seg i et lag uten en klar offensiv plan, eller en plan B når plan A ikke fungerer (type hjemme mot TIL).

Ift at vi får kamp i Molde er jeg helt enig med Aune, tåpelig, pinlig, lite gjennomtenkt og motsigende ift nøff sitt ønske om økte tilskuertall...

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 09 des 11, 08:48

Opprinnelig postet av bateman

Aune til frontalangrep på forbundet! Herlig lesning i f-b. Vil vi få se en "røffere" og klarere aune til neste år nå som har opparbeidet seg tillitt i gruppa? Det har manglet litt fra tyngde fra benken, som ofte har gjenspeilet seg i et lag uten en klar offensiv plan, eller en plan B når plan A ikke fungerer (type hjemme mot TIL).

Ift at vi får kamp i Molde er jeg helt enig med Aune, tåpelig, pinlig, lite gjennomtenkt og motsigende ift nøff sitt ønske om økte tilskuertall...

Likte den tøffe Aune! Bra han kan kjefte litt og være forbanna. Det er bare sunt.

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 09 des 11, 09:40

Opprinnelig postet av bateman

Det har manglet litt fra tyngde fra benken, 

Javel? Ville du heller hatt en klovn som står og skriker? Hvor mye tror du en trener påvirker laget fra benken?

Dessuten hadde Molde høyere publikums snitt i 2011 enn FFK

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 09 des 11, 09:57

Til å være en som kan og vet alt var det urovekkende mange spm i innlegget ditt.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

Arte et labore

Moderator

Lagt til: 09 des 11, 10:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Dessuten hadde Molde høyere publikums snitt i 2011 enn FFK

Tja, det Røkke-greiene de driver med der oppe blir jeg ikke helt klok på. Jeg nekter å tro at så mange har blitt med på det opplegget han har kjørt, men som ikke bruker sesongkortet sitt.

Så vidt jeg har skjønt det så får alle som kjøper sesongkort et valg om hvilken lokal klubb de vil at Røkke skal sponse. Hvor mye han sponser avhenger av hvor ofte sesongkortet er blitt brukt. TV-bildene fra Røkkelokka vitner om at det er veldig mange som ikke bruker disse sesongkortene. Hvorfor har så mange kjøpt sesongkort, men ikke har noen intensjon om å bruke dem? Om det var for å støtte lokalklubben sin, så hadde de vel gitt støtten direkte.

Det er et eller annet muffins med disse solgte billettene der oppe. Det finnes store avvik i oppmøte kontra solgte billetter andre steder også, for eksempel i Kristiansand, men Molde var tross alt serieleder det meste av sesongen, og det var flere tusen seter ledig der.

Andre hevder at sesongkortene er for billige og at folk kjøper dem for å være sikret billett til enkelte storkamper, mens andre igjen hevder at det er sponsorbilletter som ikke blir brukt. Jeg kjøper egentlig ikke noen av delene.

Men at Molde fikk hjemmekamp er vel ikke den største skandalen. At Odd Grenland fikk det stiller jeg derimot spørsmålstegn ved. Hva i all verden har gjort dem fortjent til det? Bare fordi de ikke fikk det året før?

Arte et labore

Moderator

Lagt til: 08 des 11, 14:56

Trodde vi skulle få Enga borte 16. mai. Molde? Boring!

Men men, Sogndal-turen ble i hvert fall reddet. Midt på sommeren passer bra.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914