Simen Standerholen
Da blir det å se Simen Standerholen for A-laget Neste ÅR :D
Må si at det var posetivt at en lokal jr spiller kom opp i a- Stallen
Veldig bra.Meget spennende spiller!
---------------------------
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Gratulerer så mye! Virkelig artig at et lokalt talent ble tatt opp i a-stallen.
Har sett Simen spille fotball i noen år nå, og det har vært morro og sett den stadige utviklingen hans, særlig i år.
Så får vi bare håpe at denne utviklinga fortsetter framover. Gjør den det, har Fredrikstadfolket mye å glede seg til framover!
Gratulerer så mye til Simen. Spennende spiller.
Dette er flott, jeg håper han blir en stor hit :-)
Grattis! Er det denne karen som har et stort teknisk register?
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Welhaven
Grattis! Er det denne karen som har et stort teknisk register?
Mildt sagt!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Har du, eller noen andre for den saks skyld lyst til å fortelle litt om han? Har ikke sett noen ting av han
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Har du, eller noen andre for den saks skyld lyst til å fortelle litt om han? Har ikke sett noen ting av han
Har sett ham noen ganger på Jr og FFK2.
Ekstreme dribleferdigheter, og har tatt steg det siste året på fysikk(var ganske puslete), gjennombruddskraft og avslutninger.
Kan være tilfeldig at jeg har fått dette inntrykket, men dribleferdighetene og finterepertoaret er udiskutabelt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
moro dette....
Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har sett ham noen ganger på Jr og FFK2.
Ekstreme dribleferdigheter, og har tatt steg det siste året på fysikk(var ganske puslete), gjennombruddskraft og avslutninger.
Kan være tilfeldig at jeg har fått dette inntrykket, men dribleferdighetene og finterepertoaret er udiskutabelt.
Høres bra ut det her altså.. Nå får vi håpe han slår gjennom.. Var jo mange her på forumet som absolutt måtte ha inn Odi på A-laget, men det gikk ikke akkurat bra når han først fikk plass. Vi trenger flere selvstendige spillere.. Føler at de eneste selvstendige vi har faste nå er Etzat, Khalifa og Tarik. De andre som prøver på noe er flinke til å rote det bort.
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914