tilfeldig? ang gule kort og poengfangst.
har noen flere enn meg lagt merke til at vi tok mye poeng og fikk mye gule kort i starten av sesongen. mens etter at spillerne fikk beskjed om at de måtte roe ned litt, så har vi nesten ikke fått poeng.
er det sånn at vi må ha full tenning som ligger helt på kanten for å spille bra fotball, eller trur dere dette er tilfeldig?
nå har vi en mye bedre bredde i stallen enn på våren, så kanskje vi bør vurdere å få opp tenningsnivået igjen å ikke være livredde for å få kort lenger, er ikke like utsatt ved at folk må stå over kamper som vi var.
har vært inne på samme tanke selv. men også at en del av troppen som startet ligaen har også blitt byttet ut. At det ikke er nok kontinutet i laget. Kansje???
Jeg har også tenkt på dette, men jeg har også tenkt på at midtbanen fungerte bedre med Jabbie/Ramberg enn den gjør nå med Hussain/Lamberg. Vi savner også Gamboa. Med andre ord er vi inne i en forferdelig dårlig periode. Vi må innse at vi er i nedrykksumpa og dermed kjempe knallhardt for å komme ut av dette. Hvis dette igjen fører til at vi får flere gule kort igjen, må vi rett og slett leve med det.
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg har også tenkt på dette, men jeg har også tenkt på at midtbanen fungerte bedre med Jabbie/Ramberg enn den gjør nå med Hussain/Lamberg. Vi savner også Gamboa. Med andre ord er vi inne i en forferdelig dårlig periode. Vi må innse at vi er i nedrykksumpa og dermed kjempe knallhardt for å komme ut av dette. Hvis dette igjen fører til at vi får flere gule kort igjen, må vi rett og slett leve med det.
Landgren mener du ? Enig. Tror ikke han er mannen for FFK. Virket frisk i debuten, men har falt til under ordinær. Ang kort, er jeg helt enig, bare det ikke blir kort pga munnbruk og slike dumme ting. En susende takling for å prøve å vinne ballen, gjerne.
---------------------------
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Vi har disse kampene igjen og spille : mfk,smurf,saftkok,araberne,start,rbk,vif,aafk,og lsk ...
Hvor mange poeng kan vi forvente og få på disse?
Jeg ser gjerne at alle viser vinner skalle og styrke! (guttane er blitt for pinglete som dem spiller nå)
TFA sier selv noe er galt.
flere må melde seg på, vi er blitt for passive og vi er best når vi trykker på hele tiden og er aggresive,
da får det heller bli noen kort ...
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Problemet er at vi ikke får noen flere poeng slik vi spiller nå. Videre taper vi i Særp (igjen desverre) og de andre bortekampene blir desverre også veldig vanskelige, Vi må dermed vinne hjemme og da må laget opp på et mye høyere nivå, kort er det som bekymrer minst. Laget var jo bra i vårsesongen, hvordan kan vi komme tilbake? Jeg savner Jabbie, kanskje også Ramberg. Hva med Valencia, vi er bedre med han på banen, hvor lang tid er det igjen av skaden?
Problemet er at vi ikke får noen flere poeng slik vi spiller nå. Videre taper vi i Særp (igjen desverre) og de andre bortekampene blir desverre også veldig vanskelige, Vi må dermed vinne hjemme og da må laget opp på et mye høyere nivå, kort er det som bekymrer minst. Laget var jo bra i vårsesongen, hvordan kan vi komme tilbake? Jeg savner Jabbie, kanskje også Ramberg. Hva med Valencia, vi er bedre med han på banen, hvor lang tid er det igjen av skaden?
hvordan vet du at vi taper??? ikke sier jeg det er en sikker seier, men vi har likke stor mulighet om å vinne som å tape.
Hørte at Valencia kansje kunne være klar mot molde , men vet ikke noe om det.
Problemet er at vi ikke får noen flere poeng slik vi spiller nå. Videre taper vi i Særp (igjen desverre) og de andre bortekampene blir desverre også veldig vanskelige.
Ille negativ da? Enig med dette at bortekampene blir vanskelige, men en soleklar tro på tap mot Bygda, den er vel å ta i litt. Alle kamper er jo vanskelige, betyr ikke at vi taper for det.
Gutta må bli mer samspilte, og kjøre offensivt ut. Når vi har presset på kanskje de 10 første min i en kamp, så har vi bra overtaket altså. Skulle ønske de var litt mer sinna, og litt mer lekne. De tør først å begynne og leke når de er sikre på seier, slik som mot Brann sist 4-2.. Da koset de seg med ballen. Sånn det skal være..
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av RG
Vi har disse kampene igjen og spille : mfk,smurf,saftkok,araberne,start,rbk,vif,aafk,og lsk ...
Hvor mange poeng kan vi forvente og få på disse?
Jeg ser gjerne at alle viser vinner skalle og styrke! (guttane er blitt for pinglete som dem spiller nå)
TFA sier selv noe er galt.
flere må melde seg på, vi er blitt for passive og vi er best når vi trykker på hele tiden og er aggresive,
da får det heller bli noen kort ...
Av våre 24 poeng, så kom 17 av de mot disse 9 laga.
Det var vel kanskje en overprestering, men kampene mot MFK og Start kunne vi fort fått med oss ett eller flere poeng. LSK og smurf kunne fort endt med flere poeng. Noen av seierene var selvfølgelig litt ufortjente, men muligheten for poengfangst er iallefall der!
Fagermo sa de trengte to seiere til, før dagens kamp. 32 poeng er jeg enig i at bør holde. Åtte poeng skal ikke være noe problem. Start og smurf skal i teorien være 6 poeng alene.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914