Sebastian Troupe (19) har denne uken trent med FFK
Sebastian Troupe (19) har denne uken trent med FFK. – En spennende spiller med tanke på fremtiden, sier Tom Freddy Aune.
http://www.f-b.no/ffk/trener-med-ffk-1.6475933
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Han har selv sett høyrebacken i aksjon i kamp.
Høyreback? Er ikke Myrie bra nok? Spennende med nye norske spillere hvertfall!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Duger fyren ??
Myrie er jo bare på lån. Hvis vi kan ha 2 backer på hver plass så er vi litt tryggere på skader og karantener.
Opprinnelig postet av summarius
Myrie er jo bare på lån. Hvis vi kan ha 2 backer på hver plass så er vi litt tryggere på skader og karantener.
Sant så sant
You'll Never Walk Alone
Hva er reglene rundt nye spillere når overgangsvinduet er stengt da? Er det lov å inngå låneavtaler?
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Welhaven
Hva er reglene rundt nye spillere når overgangsvinduet er stengt da? Er det lov å inngå låneavtaler?
Haste-lån er lov, men ordinære låneavtaler skal inn under overgangs-vinduet så vidt jeg husker.
Sebastian Troupe (19) har denne uken trent med FFK. – En spennende spiller med tanke på fremtiden, sier Tom Freddy Aune.
Trenger vi flere spillere nå med tanke på fremtiden ? Noe fremtid blir det jo ikke uansett hvis vi rykker ned, ihvertfall i på toppnivå, da går vi vel mest sannsyligvis konk og må starte i 6 div. Kanskje det er det Aune mener ? Desuten er overgangsvinduet stengt....
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Opprinnelig postet av kratos
Trenger vi flere spillere nå med tanke på fremtiden ? Noe fremtid blir det jo ikke uansett hvis vi rykker ned, ihvertfall i på toppnivå, da går vi vel mest sannsyligvis konk og må starte i 6 div. Kanskje det er det Aune mener ? Desuten er overgangsvinduet stengt....
Du jobber virkelig hardt du for å disse klubben her mer en de særpingene som er her inne. Er det mulig å være så gretten og negativ da. Vi klarer oss fint denne sesongen og tar gull i køppen. Ro ned den sytinga litt
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av kratos
Helt enig med deg. Vi bør starte å planlegge et liv i 6. divisjon allerede nå, alle andre utfall er totalt usannsynlig...
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Jeg tror vi ikke kommer til å gå konkurs selv om vi rykker ned fordi vi driver billigere enn vi gjorde da vi datt ned sist. Flere av spillerne er også på lånekontrakter slik at vi ikke tar med oss veldig mange dyre kontrakter heller.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914