13 runde: Fredrikstad - Odd Grenland
theodora
Ble medlem: 19 apr 04
Lagt til: 17 jun 11, 18:16
Endret: 17 jun 11, 18:17
Endret av: theodora
Nettavisen har tatt for seg skadesituasjonen før denne serierunden.(LINK)
Alex Valencia er fortsatt ute med kneskade, mens Raio Piiroja brakk nesa mot Start. Det er usikkert om sistnevte rekker kampen mot Odd søndag. Celso Borges er fremdeles på landslagsoppdrag.
I faresonen: Tarik Elyounoussi (fire gule), Christian Gamboa, Amin Askar, Raio Piiroja, Joachim Thomassen (to gule)
Karantene: Amin Askar (rødt kort), Vidar Martinsen (tre gule)
Noen som vet noe mer om Piroja?
---------------------------
..."og ballen er rund"
skal vel mer enn et nesebrudd for å stoppe Raio
Opprinnelig postet av niggle
skal vel mer enn et nesebrudd for å stoppe Raio
Ja, det er jo sant. Han har jo spilt med maske før
Jeg syns bare det er rart at det ikke har blitt nevnt i andre media at han har brukket nesa. Om han har gjort det?
..."og ballen er rund"
Hvis han kunne fullføre kampen i går, så må han vel kunne spille på søndag også?
Da er det Ophaug inn eventuelt. Hvis ikke da prosjektet med Mulac som stopper har gitt full klaff? :o
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
Bare jeg slipper å se Ramberg, så er jeg fornøyd uansett. At han fikk en 4-er på spillerbørsen av ffksupporter.net syns jeg er rart, skulle tru den som satt den karakteren lider av samme tanker som Aune.
Grunnen til at jeg sier det, er at jeg la merke til hvor mye FFK løftet seg så fort Ramberg forsvant ut av banen, det var samtidlig som Askar fikk rødt kort! FFK var altså bedre med 10 mann på banen uten Ramberg, enn 11 mann -med-, sier jo litt om hvor håpløs han er.
Ramberg bør legge opp i år om han skal få noe respekt for det...
Har dine innlegg handlet om noe annet enn kun Ramberg-kritikk?
Jeg tror vi har fått med oss at du ikke liker han nå. Kom gjerne med noe annet snart.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Har dine innlegg handlet om noe annet enn kun Ramberg-kritikk?
Jeg tror vi har fått med oss at du ikke liker han nå. Kom gjerne med noe annet snart.
Han konstanterer vel bare fakta. Kan sikkert snakke om vær og vind i steden.
Opprinnelig postet av oleoleole
Bare jeg slipper å se Ramberg, så er jeg fornøyd uansett. At han fikk en 4-er på spillerbørsen av ffksupporter.net syns jeg er rart, skulle tru den som satt den karakteren lider av samme tanker som Aune.
Grunnen til at jeg sier det, er at jeg la merke til hvor mye FFK løftet seg så fort Ramberg forsvant ut av banen, det var samtidlig som Askar fikk rødt kort! FFK var altså bedre med 10 mann på banen uten Ramberg, enn 11 mann -med-, sier jo litt om hvor håpløs han er.
Ramberg bør legge opp i år om han skal få noe respekt for det...
Synes det er en uting å kritisere Ramberg i nesten alle tråder som er her (gjelder ikke spesiell oleoleole).
I perioder har Ramberg vært meget bra... i de siste kampene en støkke under pari, men dårlig fotballspiller er han ikke
Ja jeg vet dette ikke er noe Ramberg tråd :-)
syns ramberg var bra de første 5-6 kampene. men nå har han falt helt igjennom. på tide å sitte på benken en kamp eller to så han får tilbake gnisten igjen. trur hussain og jabbie klarer seg godt.
gazzkammer unt testikkelknauzer
Fint det at han har pådratt seg rødt kort. For tidligere FFK spillere har en tendens å score mål mot oss
gazzkammer unt testikkelknauzer
Grunnen til at det blir så mye hysteri er at Ramberg sin kurve har falt loddrett. Jeg ble oppriktig overrasket over løpskapasiteten, vinnerviljen, dybdeløpene og de smarte pasningene tidlig i sesongen. Nå er han dessverre tilbake på sitt verste, laber innsats, dekker feil rom, mister ballen i farlige situasjoner, elendige pasninger og "skudd" etc. Hussain har vel nesten "alt" det Hansi mangler om dagen; teknikk, innsats, skudd, pasninger, bevegelse.
Hussain blir stor. Han og Jabbie har komplementære ferdigheter som gjør meg våt i hakket.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
jeg syns Lasse har hatt en veldig god kurve opp over
Men syns vi burde lage en tifo for Mr Aune, vise han at vi støtter han. Eller lage et enkelt rop for han.
Opprinnelig postet av Plankehue
jeg syns Lasse har hatt en veldig god kurve opp over
Men syns vi burde lage en tifo for Mr Aune, vise han at vi støtter han. Eller lage et enkelt rop for han.
Enig. Om vi viser han støtte så vil spillerne muligens bli flinkere til å gjøre som han sier. :)
"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."
- FFK / LFC / Østsiden -
Jeg er helt enig..Lasse trenger støtte. PÅ TIDE OG VÅKNE OPP OG STØTTE HAN
Samme med treneren også.. vi er så late der at vi bør skamme oss..
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 18 jun 11, 18:23
Endret: 18 jun 11, 18:37
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av oleoleole
Bare jeg slipper å se Ramberg, så er jeg fornøyd uansett.
Du blir fornøyd i morgen. Ut i fra dagens trening blir det Jabbie og Hussain sentralt på midten.
Også artig at Strømsborg hospiterte på treningen. Aner ikke om han har gjort det tidligere, men artig likevel
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914