Husk meg
Brukernavn
Passord

Per-Erik Jacobsen trekker seg!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 09 mai 11, 15:00

Pressemelding fra FFK i ettermiddag:

FFK Sport AS meddeler endring i organisasjonen

Per-Erik Jacobsen ønsker nå å fratre som konstituert daglig leder i FFK Sport AS for å gå tilbake til jobben som controller.

I febraur 2010 ble Jacobsen av styret i FFK Sport AS bedt om å lede arbeidet med å lose selskapet gjennom en krevende prosess for å få kontroll på økonomien og få stabilisert selskapet. Nå er økonomien under kontroll, organisasjonen er slanket og selskapets framtid ser betraktelig lysere ut.

- Det skal bli godt å gå tilbake til en mer normal tilværelse og å bruke tid på andre ting enn bare FFK, sier Jacobsen.

Og styreleder Frode Kværneng i FFK Sport AS kan ikke få fullrost nok den innsatsen som administrasjonen har lagt ned: - Det er bare et fåtall mennesker som vet hvor mye arbeid som er lagt ned i kulissene.

Per-Erik har, gjennom å både være daglig leder og controller, alene spart selskapet for over en million i lønnsutgifter, sier Kværneng. - Nå starter vi jobben med å finne ny daglig leder, sier Kværneng som legger til at han er glad for at Jacobsen sier seg villig til å stå i stillingen inntil ny daglig leder er på plass.

Fredrikstad 9.mai 2011
Frode Kværneng 
Styreleder FFK Sport AS 
90826140

Kilde: www.fredrikstadfk.no

Takk for innsatsen Per-Erik!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 09 mai 11, 15:32
Dette synes jeg var veldig trist. Jacobsen har klart å skape ro, så langt jeg kan forstå gjort en veldig bra jobb. Spent på hva som skjer videre. Jeg håper virkelig at de har lært og at vi slipper en fancy direktør i 1,8 mill-klassen som gjør mer skade enn nytte.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 09 mai 11, 15:32
Ikke veldig dramatisk vel?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 09 mai 11, 15:59

Dette var vel ikke akkurat uventet, ei heller dramatisk. Han har gjort en kjempejobb, klubben er i riktig retning. Ingen forventet vel at han skulle fortsette både som daglig leder og controller så altfor lenge?

Jacobsen fortsetter jo som controller - der er jeg overbevist om han i det stille vil fortsette å gjøre en god jobb.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914