Husk meg
Brukernavn
Passord

Horn, Piroja og Vidar

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 07 mai 11, 10:21

FFK har norges beste stoppere. Herregud for en kamp av Horn og Martinsen ! Blir det vanskelig for Piroja å komme tilbake unntatt da disse to har karantene ? Jeg bare spør. Vidar har vokst enormt denne vinteren og så langt i sesongen. Horn er absolutt bedre enn hva jeg forventet, men snakk om spilleforståelse hos denne unggutten. Han blir nok vår neste landslagsspiller. Det var en fryd å sitte 230 mil hjemmefra og bivåne kampen. I tillegg har vi to meget solide sidebacker som vil bli bedre og bedre utover sesongen.

Ingen tippeligalag kan ta lett på FFK, vi blir topp 5 og havner i Europa med tidenes yngste lag.

Stå på og lykke til mot VIF.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til: 07 mai 11, 11:40
Endret: 07 mai 11, 11:40
Endret av: Plankehue

jeg trur Horn er en som gjør andre gode. for det er ingenting annet som har forandre seg i forsvaret. Så Horn blir vel ÅRETS KJØP Wink

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 07 mai 11, 15:12

Opprinnelig postet av 1947modell

FFK har norges beste stoppere. Herregud for en kamp av Horn og Martinsen ! Blir det vanskelig for Piroja å komme tilbake unntatt da disse to har karantene ? Jeg bare spør. Vidar har vokst enormt denne vinteren og så langt i sesongen. Horn er absolutt bedre enn hva jeg forventet, men snakk om spilleforståelse hos denne unggutten. Han blir nok vår neste landslagsspiller. Det var en fryd å sitte 230 mil hjemmefra og bivåne kampen. I tillegg har vi to meget solide sidebacker som vil bli bedre og bedre utover sesongen.

Ingen tippeligalag kan ta lett på FFK, vi blir topp 5 og havner i Europa med tidenes yngste lag.

Stå på og lykke til mot VIF.

Så lenge dommeren sørger for at P4s oddstips går inn, så skal vi være glad vi i det hele tatt overlever i tippeligaen...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 07 mai 11, 15:29

Bøyer meg også i støvet for stopperne i klubben. Vidar hadde vel 3 "kjempeinvolveringer" på to minutter i begynnelsen av andre omgang. Var helt vilt å se, sånne ting man ser på et langt høyere nivå en TL.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til: 07 mai 11, 17:29

Horn må bare slutte å pådra seg tullete gule kort!

Helt unødvendig også det i går, er ingen fornuftig grunn til å henge fast i skjorta til motspilleren i den situasjonen når vi har god balanse i laget ellers. Han får karantene igjen karantene etter neste gule. Det er ikke akkurat en fordel utover i sesongen å ha en midtstopper som må stå over vær tredje kamp, eller som må reservere seg i involveringene av frykt for å komme i boka.

At en midststopper får gule kort fra tid til annen er helt naturlig, men 4 på 5 kamper er for mye.

Svaberget for alltid!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 mai 11, 17:49

Horn snakker om gule kortet her

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 09 mai 11, 18:52

Dino Mulac lanseres som FFKs nye stopper. Spennende, ettersom han innehar ferdigheter til å kunne gjøre en god jobb der ifølge trenerteamet. På topp stiller han uansett en stykke bak i køen. Som stopper så er Jørgen "jeg elsker gule kort" karantene utsatt, Raio sliter for første gang i karrieren med skader, mens Ophaug ikke er 100% i slag. Vidar er også suspendert til neste kamp mot Blenga.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til: 25 mai 11, 17:19
Endret: 25 mai 11, 17:19
Endret av: Jens G Best

Jørgen Horn er beste norske spiller på "sammenlagtbørsen" hittil i år:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article201595.ece

Spillerbørsene:

(Sammenlagt Aftenposten, Dagbladet og VG):

• 1. Kim Ojo, Brann og Nigeria
  • 2. Nosa Igiebor, LSK og Nigeria
  • 3. Rodolph Austin, Brann og Jamaica
  • 4. Jørgen Horn, FFK og Norge
  • 5. Espen Bugge Pettersen, Molde og Norge
  • 6. Serigne Kara, Tromsø og Senegal
  • 7. Anthony Ujah, LSK og Nigeria
  • 8. Øyvind Hoås, Sarpsborg og Norge
  • 9. Kenneth Udjus, Sogndal og Norge
  • 10. Veigar Páll Gunnarsson, Stabæk og Island

Svaberget for alltid!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914