Konkurranse: tilskuertallet mot Rosenborg
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 19 apr 11, 06:08
Endret: 19 apr 11, 06:34
Endret av: Tøfflus
11 872 betyr vel at det ble solgt nærmere 2 000 på mandag? Det er veldig, veldig bra. Det er tydeligvis en del som har tatt påskeferie, men velger å tilbringe den hjemme i Østfold. Jeg skjønner det forsåvidt godt, så sen som påsken er i år frister sjøen mer enn fjellet.
PS: Det var lite liv på RBK-fansen, men antallet var det ikke noe å si på. Bortefeltet så jo ut til å være over tre kvart fullt?
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Tøfflus
PS: Det var lite liv på RBK-fansen, men antallet var det ikke noe å si på. Bortefeltet så jo ut til å være over tre kvart fullt?
Jeg trur jeg hørte lyd fra dem hele to ganger i løpet av kampen...
Hater hat!
Hva har vi budsjettert med på tilskuertall i år? Vi får minimum 2 fulle hus til i år (16 mai mot Enga, og Særp kampen). Noen ekstra kronasjer = ja takk. Hvis Ophaug ikke kommer seg så kan det være en idé å hente en 4 midtstopper når 3 stk kanskje er ute til neste kamp ;)
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
Opprinnelig postet av Magnum
Jeg trur jeg hørte lyd fra dem hele to ganger i løpet av kampen...
Det var visstnok planlagt som del av denne "fotball skal spillles i helgen"-kampanjen. På forhånd hadde jeg dog forstått det slik at de ikke skulle møte opp engang, men det var tydeligvis feil.
- Sir Alex Ferguson
Kjernen aksjonerte ved å ikke sette opp tur til Fredrikstad, Plankehaugen aksjonerte ved å være stille de første ti minuttene. Har ikke hørt om noen planlagt aksjonering fra RBK-supporternes side som innebar å være stille hele kampen...?
Hater hat!
Tråd om dette på Kjernen-forumet
Det virker som det også var planlagt, fra Kjernens side, å holde kjeft.
Det at det ikke ble arrangert tur fra Kjernens side, må jo bety at det var mange som dro på eget initiativ, for det var da fort 3-400 der? Sikkert mange av dem som bor i Østfold/Oslo.
- Sir Alex Ferguson
De klarte bra å holde kjeft. Verre var det tydeligvis å få folk til å slutte opp om boikotten av kampen generelt, for det var da vitterlig rimelig mye folk på bortetribuna. Ikke stappa, men langt fra Adecco-nivå.
Hater hat!
Som jeg sa ...
- Sir Alex Ferguson
Jada, jeg sa ikke imot deg heller, jeg! Bare kommenterte rundt det at Kjernen oppfordra ikke-medlemmer til også å følge boikotten.
Hater hat!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914