1. serierunde - Aafk - FFK. Man. 21 mars kl 19:00
---------------------------
Ford eller Fiat?
Opprinnelig postet av Fossekællen:)
Gratulerer med tre poeng.. Tenker det smakte :)
Du vet vel hvor godt det smaker du..
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 21 mar 11, 22:02
Endret: 21 mar 11, 22:07
Endret av: hasse33
Synes Mads Hansens kommentar på Twitter er bra:
Skjønner ikke all ståheiet rundt Ivers, Brattbakk & Co. Dette er da ingen sak..
Slenger på Brevikens kommentar også:
FFK har aldri tapt på "danskebåten" når jeg har kommentert
Dette smakte godt!!
Ikke mye morro å være på jobben (i særp) og følge med på nettet,måtte bare titte innom oppdateringa til f-b.no med jevne mellomrom.. En oppdatering som fungerte utmerket for en gang skyld
Gleder meg virkelig til hjemmekampen mot Viking nå!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Tenkte jeg kunne prøve meg på en spillerbørs! Her er det alltid delte meninger. Idag har nok vinden mye av skylden for nivået på matchen.
Staw 6 Smånervøs som resten av laget i starten men spiller seg opp, et par fine redninger, rene og gode oppspill.
Gamboa 5 Bra offensiv, blir litt lurt defensivt. Gamboa+Askar=mye moro i 2011!
Horn 4 Ikke med i 1omg, feil plassert, slurvete pasninger, men spiller seg opp i 2omg. Nesten scoring.
Martinsen 5 Svak femmer. Rufsete, plasserer seg feil til tider uten ball. Spiller seg også opp i 2omg.
Thomassen 6 Meget solid, først og fremst defensivt. Gode dødballer.
Askar 5 Sterk femmer. Bidrar begge veier, men ikke helt venn med ballen.
Jabbie 5 Svak femmer. Dekker mye rom, men nervene tar ham fullstendig de første 15-20 min. Jobber knallhardt, men har for mange feilpasninger. Kan bli en meget god signering for oss, kun 18 år!
Hansi 5 Spiller seg kraftig opp etter en svak 1 omg. Kommer på sugende løp. Har for mange feilpasninger. Vinden?
Tarik 5 Sterk femmer. Jobber heroisk i 90min pluss tillegg! Fin assist. Han og Borges blir magisk!
Borges 7 Banens beste. Scorer mål, bidrar til 2-1 målet. Jobber knallhardt. Viser teknisk finesse og ro med ballen langt utover normal TL klasse.
Hansen gjør et meget bra innhopp! Super-Hansen! Piiroja hjelper greit til i forsvaret når Aafk pumper baller opp i sluttminuttene.
Trenerne traff perfekt med laget idag, som forøvrig har satt seg etter en rekke gode treningskamper.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Kråkerøy
Opprinnelig postet av bateman
Tarik 5 Sterk femmer. Jobber heroisk i 90min pluss tillegg! Fin assist. Han og Borges blir magisk!
Enig i mye av det du skriver, men ble ikke Tarik byttet ut i det 86 min eller deromkring ?
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 21 mar 11, 22:27
Endret: 21 mar 11, 22:28
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av rød og hvit
Enig i mye av det du skriver, men ble ikke Tarik byttet ut i det 86 min eller deromkring ?
Tarik gikk ut for Raio etter 87-88 min eller noe ja.
Opprinnelig postet av Robbie
Herregud for en fantastisk deilig seier. Min dom på dagens kamp er god minus. Mye bra fremover, spesielt ved enkelte kontringer. Sentralt på midten sliter vi voldsomt i perioder. Jeg har stort tro på Jabbie, men i dag rotet han litt for mye. Hansi er veldig opp og ned. Glimrende i perioder - håpløs ved andre anledinger. Midtforsvaret og Gamboa slet vel også endel i dag. Jeg vil heller ha Raio inn for Vidar, selv om jeg faktisk synes han var hakket vassere enn Jørgen Horn i store deler av kampen i dag. Men til deres forsvar; forholdene var meeeget vanskelige. Og selvsagt et herlig innhopp av Mads Hansen. Alt i alt en fantastisk sliteseier fra gutta. Herlig å se gleden i laget om dagen. Moralen virker jo upåklagelig... Jeg tror vi kan få mange morsomme stunder med dette laget i år. Gratulerer til alle!
Enig, Vidar var bedre enn Horn, men Raio og Vidar er for like i spillestilen. Håper Horn kan heve seg med flere kamper framover og bli den spillende stopperen vi ikke har hatt siden Gerrbrand. Raio som ryddegutt var også savnet idag. Vidar og horn spilte nervøst og vi skal være glad det var Sellin og ikke Ojo de møtte ikveld.
Tarik ble byttet ut ja, my bad.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Aafk supporter
Mats Hansen på twitter:
Frokost 07.00 er tidlig etter en kveldskamp. Men men - bedre å stå opp tidlig og være FFK-spiller enn å sove lenge og være Aafk-spiller.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av daggad
Morsomt poeng under kampen var da FFK supporterne forsvant i pausen, og kun 3-4 stykker kom ut igjen etter pause. Jeg skjønte ingenting før jeg innså at de hadde flyttet seg lenger opp på tribunene under taket. Klok avgjørelse... ;)
Hehe, da jeg selv var på tilsvarende kamp i 2005 passet jeg og kameratene godt på å stille oss så langt opp på bortetribunen vi kunne. (Det året mener jeg å huske at vi fylte både øvre og nedre tribune i det hjørnet). Forresten, serverer kioskene på CLS fortsatt stor, tjukk kjøttpølse? Det gjorde meg like paff den gang som en del sikkert blir når de kommer til Østfold og ser folk spise pølsa i vaffel
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Per Egil
Mats Hansen på twitter:
Frokost 07.00 er tidlig etter en kveldskamp. Men men - bedre å stå opp tidlig og være FFK-spiller enn å sove lenge og være Aafk-spiller.
Mads Hansen driver med Twitteropplæring til Tarik nå, så vi får nok enda en FFK spiller på Twitter snart
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914