FFK får ikke lov til å trene i Sarpsborg
Hva med banen på Asmaløy, duger ikke den, eller er den full av snø?
Dette er helt uholdbart, raser sportssjef Joacim Jonsson.
http://www.f-b.no/ffk/tidssporsmal-for-var-elitestatus-er-vekk-1.6077591
Skulle ha Nektet Særsborg og trene i østfoldhallen hele vinter.
De smurfene greier ikke å være gode naboer.
Hadde bare Fredrikstad Kommune sittet på rettighetene til Østfoldhallen så...
Opprinnelig postet av tippeliga2011
Dette er helt uholdbart, raser sportssjef Joacim Jonsson.
http://www.f-b.no/ffk/tidssporsmal-for-var-elitestatus-er-vekk-1.6077591
Strengt tatt er det anleggssituasjonen i Fredrikstad han raser mot - han respekterer Smurfsborg Kommunes avgjørelse (og det er han jo pent nødt til). Jeg må bare henge meg på Jokke, det er tåpelig at en by av Fredrikstads størrelse (og med et eliteserielag i fotball) ikke har et sted som er egnet for vintertrening i fotball.
---------------------------
“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."
- Sir Alex Ferguson
Vi har jo heller ingen rike onkler som har råd til å hjelpe FFK med gode treningsfasiliteter... *IRONI IRONI IRONI*
Tippeligaen 2011!! Go FFK!!
Opprinnelig postet av niggle
Aner ikke. Trodde den var "topp moderne", men tar sikkert feil...har den undervarme da?
Tippeligaen 2011!! Go FFK!!
Heia FFK
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3096903.ece
Nå kommer de med enda mer dritt fra pæddene. er det et mindre vedighetskompleks de har???
Opprinnelig postet av Plankehue
Nå kommer de med enda mer dritt fra pæddene. er det et mindre vedighetskompleks de har???
Historieargumentet fra en 3-åring. Alltid like bra.
Men man kan ikke vente annet etter 500 år på en branntomt.
Særpesupporterne kan bare klappe igjen.. Mindreverdighetskomplekser kalles det..
Må foresten si at jeg har utrolig sansen for Roar Johansen, for en trener.. Snakket med han forrige sesong og han håpet virkelig at vi skulle rykke opp.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Som mangeårig tillitsvalgt i breddeidretten blir jeg småprovosert av at en ansatt i FFK som har omsatt for 70-80 millioner i året i mangfoldige år presterer å klage på dårlige treningsforhold. Kanskje han heller bør være misfornøyd med sin egen klubbs prioriteringer? FFK burde jo selvsagt lagt penger i en treningsbane med undervarme framfor de mange "rare" tinga de har brukt penger på. Når klubber som Trosvik, Selbak, Kråkerøy, Greåker, Torp og til og med Trolldalen makter et løft som en kunstgressbane er (kanskje opp til 2-3 ganger årsomsetning), så burde vel FFK fått til noe etter 8 år på øverste nivå. Skam dere,FFK! Slutt med sytingen og klagingen og løs det heller selv! Men det er lettere å se flisen i andres øyne enn bjelken i sitt eget!
Opprinnelig postet av palajoha
Som mangeårig tillitsvalgt i breddeidretten blir jeg småprovosert av at en ansatt i FFK som har omsatt for 70-80 millioner i året i mangfoldige år presterer å klage på dårlige treningsforhold. Kanskje han heller bør være misfornøyd med sin egen klubbs prioriteringer? FFK burde jo selvsagt lagt penger i en treningsbane med undervarme framfor de mange "rare" tinga de har brukt penger på. Når klubber som Trosvik, Selbak, Kråkerøy, Greåker, Torp og til og med Trolldalen makter et løft som en kunstgressbane er (kanskje opp til 2-3 ganger årsomsetning), så burde vel FFK fått til noe etter 8 år på øverste nivå. Skam dere,FFK! Slutt med sytingen og klagingen og løs det heller selv! Men det er lettere å se flisen i andres øyne enn bjelken i sitt eget!
Ja var det denne tiden av mnd for deg ja
Enig i mye av det Palajoha skriver. Dette har vært snakket om i flere år, akkurat som det har vært snakket om guttelag i flere år. Her savner jeg handling.
Jeg har ikke fått med meg begrunnelsen fra Sarpsborg, men syns FFK uansett bør fokusere på sitt eget problem. Derfor likte jeg godt utspillet Joacim Jonsson hadde i Fredriksstad Blad.
Det er rett og slett flaut å måtte belage seg på å trene i en annen by, en halvtime unna stadionanlegget sitt. Det er en horribel situasjon, og jeg regner med at dette står høyt oppe på prioriteringslista.
General Gardener = tidl. Lemmy
Opprinnelig postet av palajoha
Denne tiden av mnd? Dette er vel kanskje det mest fornuftige innlegget som er skrevet på dette forumet på lang, lang tid. Men at er ullhue som deg skulle prestere å hoste opp dette svaret er ikke spesielt overraskende.
Plankehue
Ble medlem: 23 jul 09
Lagt til: 08 mar 11, 00:14
Endret: 08 mar 11, 02:26
Endret av: Plankehue
Opprinnelig postet av solano2
Denne tiden av mnd? Dette er vel kanskje det mest fornuftige innlegget som er skrevet på dette forumet på lang, lang tid. Men at er ullhue som deg skulle prestere å hoste opp dette svaret er ikke spesielt overraskende.
Så du forsetter trende med enda bedre innlegg og til og med greide du å komme med et komplimang til meg haha
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914