Husk meg
Brukernavn
Passord

Defensivt anker på midtbanen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 09 feb 11, 10:06
I følge Jocke Jonsson trenger FFK en defensiv midtbanespiller. Denne må være på plass før vinduet lukkes, og helst så tidlig som mulig slik at vedkommende kan spille seg inn på plassen og bli godt kjent med medspillere før seriestart. Hvem har FFK i kikkerten og hvem vil vi supportere gjerne ha? Kom med forslag. Det som er sikkeret er at det må være en Bosmanspiller eller en som kan leies med opsjon.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 09 feb 11, 10:19

Aner ikke hvordan tilgjengeligheten hans er, men en kortsiktig løsning er Christian Berg. Han har jo dame i byen og pendlet til Bodø fra Fredrikstad i fjor.. Men det er som sagt en kortsiktig løsning fram til vi kan få på plass en annen og yngre spiller.

Av yngre spillere har jeg ikke peiling i det hele tatt.

Eller så kan vi ta sjansen på at Elvestad gjør jobben.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 feb 11, 17:14

Jeg håper virkelig de klarer å få på plass et defensivt midtbankeanker før sesongen sparkes i gang. Vår sentrale midtbane fremstår for øyeblikket som en av Tippeligaens aller svakeste, forutsatt at Jabbie ikke blomstrer for fullt allerede fra mars. Og det kan vi naturligvis ikke forvente.

Ettersom den sentrale midtbanen på mange måter er lagets motor og viktigste lagdel, er vi etter min mening helt avhengig av å gjøre noe her før sesongstart. Det kan ganske enkelt være forskjellen på nedrykksstrid og øvre halvdel av tabellen. Veldig overrasket over at det ikke er en posisjon som er blitt sterkere prioritert, især i lys av Roger Risholts exit.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til: 09 feb 11, 17:19

En skikkelig deff midtbane mann som kan styre hele midtbanen hadde vært godt å få inn.Ingen har klart den jobben etter wherman!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 09 feb 11, 17:22

Helt enig i din oppsummering Costanza! Fredrikstad trenger sårt et anker som helst holder høyere nivå enn også Berg. Jeg håper faktisk mest på en spiller som også har gode ballfordelingsferdigheter ala Wherman. Syns Elvestad viste litt av de kvalitetene under kampen mot LSK, men jeg er usikker på fysikken hans dessverre.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914