Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges til Brann?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 feb 11, 08:18
Endret: 08 feb 11, 09:09
Endret av: Holters

– Brann får fem millioner til spillerkjøp

Rune Skarsfjord skal være interessert i Fredrikstads Celso Borges og Brøndbys Ousman Jalow.

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/-brann-faar-fem-millioner-til-spillerkjoep-3410269.html

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til: 08 feb 11, 08:28
Endret: 08 feb 11, 09:11
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Patrioten

– Brann får fem millioner til spillerkjøp

Rune Skarsfjord skal være interessert i Fredrikstads Celso Borges og Brøndbys Ousman Jalow.

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/-brann-faar-fem-millioner-til-spillerkjoep-3410269.html

DET ER IKKE 1 APRIL ENDA !!!

5 MILLIONER ER LATTERLIG LITE !!!

---------------------------

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 feb 11, 08:34

hvorfor gidder du å poste slike ting? alle vet at Celso ikke går til Brann. Har du noengang søkt jobb i Se og hør?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 feb 11, 08:36

Opprinnelig postet av niggle

hvorfor gidder du å poste slike ting? alle vet at Celso ikke går til Brann. Har du noengang søkt jobb i Se og hør?

Hva vet du om det?

Det er ikke lenge til han er bosmannspiller og da kan jo alt skje.

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 feb 11, 08:55

Hvorfor skulle han gå til Brann for småpenger? Brann havner under FFK på tabellen i år. Hadde RBK vært på banen med en større pengesekk, hadde jeg kanskje bekymret meg litt mer. Men Brann for 5 mill? Tror ikke akkurat det.

Dette er nok et utspill for å forsøke å få litt optimisme i Bergen. Tror ikke Brann har reelt håp om å sikre seg Celso.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 08 feb 11, 09:42

Siterer fra artikkelen:

"Den 22 år gamle landslagsspilleren fra Costa Rica har ett år igjen av kontrakten med østfoldingene, men skal være lunken med tanke på en forlengelse av avtalen. Han blir likevel ikke Brann-spiller med det første."

Her virker det som journalisten spekulerer vilt. Hvordan kan en BT-journalist vite hva Borges tenker om en eventuell kontraktsforlengelse? Har han snakket med Borges eller agenten hans? Videre; hvordan kan han i samme avsnitt slå fast at han ikke blir Brann-spiller, hvis Brann-ledelsen har diskutert muligheten og Brann har tilgjengelig et beløp journalisten tror er stort nok til å kjøpe? Typisk vinterspekulasjon, totalt verdiløst.

Forøvrig tror jeg at FFK vil kreve en del mer enn fem millioner for å vurdere en overgang - selv om kontrakten går ut i desember bør vi da i hvert fall få ti. Personlig håper jeg dog Celso forlenger kontrakten, og enten leverer varene for oss både denne og neste sesong eller går for en meget større overgangssum etter denne sesongen.

Dog skal vi være klar over at Celso ikke har levert mye i Tippeligaen. Han hadde en god sesong i førstedivisjon og er fast på landslaget, men jeg er likevel tvilende til at en utenlandsk klubb vil legge særlg med penger på bordet før Celso også har vist jevnt bra spill i Tippeligaen. Dersom Celso har mål om å spille i en større liga, må han altså for sin egen del overbevise i år - men det er ingen grunn til å gå til en annen norsk klubb.

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til: 08 feb 11, 10:28

Hvorfor har ikke Borges signert en kontrakt allerede med FFK?

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til: 08 feb 11, 10:49

Opprinnelig postet av sarpen

Hvorfor har ikke Borges signert en kontrakt allerede med FFK?

a). Han  ønsker ikke signere noe ny.

b). Han har vært hjemme i Costa Rica og vært med landslaget siden kampene mot Hønefoss, og dro så og si rett til Tyrkia etter at han kom tilbake til Fredrikstad. Så det har ikke vært mye tid for Jonsson, Borges og Schiefloe til å diskutere innholdet.

Jeg håper selvfølgelig på det siste og at en 5-års avtale er rett rundt hjørnet! Hva jeg tror er noe annet. Undecided

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 08 feb 11, 11:21
Jeg mener Borges burde blitt "folkets spiller" og at innsamlede midler kan være med på å bidra til en ny kontrakt. Å miste Borges for småpenger vil være en katastrofe.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 08 feb 11, 11:45

Klubben skal snakke med agenten hans på La Manga

FFKs sportssjef bekrefter overfor f-b.no at klubben skal i møter med Borges sin agent under FFKs opphold på La Manga senere denne måneden.

"Celso har en sterk tilhørighet til FFK og har gitt uttrykk for at han trives her, sier Jonsson."

http://twitter.com/GardC

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 feb 11, 12:21

Opprinnelig postet av Patrioten

Hva vet du om det?

Det er ikke lenge til han er bosmannspiller og da kan jo alt skje.

vær så snill da ikke si sånt... tror du virkelig selv at Celso ønsker det ?

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til: 08 feb 11, 12:27

Sånn som brann er nå så tviler jeg sterkt på at borges ønsker seg til brann.Hehe.Fredrikstad har per idag et mye bedre stall en brann!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 08 feb 11, 13:05
Blir interessant å se hva Borges gjør nå. Det er vanskelig å sette seg i han sin situasjon for han vet nok at hans toppnivå overstiger tippeligaen. Forhåpentligvis vil han ta to år til i Fredrikstad for å bevise seg god nok i tippeligaen før han drar. Jeg klarer ikke helt se hva han skal tjene på å dra til andre tippeligalag så sant ikke Rosenborg kommer på banen og tilbyr bedre lønn.

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 11, 13:28

Europacupspill får han uansett ikke før i august/september, så om det er overgang til en større klubb utenfor Norge han ønsker er nok godt spill i sommerens Gold Cup det beste utstillingsvinduet. Før den tid vil jeg tro han har mest nytte av å spille seg i form med folk han har spilt med fra før - å gå til Brann vil være et risikoprosjekt jeg ikke tror han vil se seg tjent med. Er det noe sted man blir halshogd fortere for dårlige prestasjoner enn i Fredrikstad, så er det i Bergen.

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til: 08 feb 11, 14:33

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dog skal vi være klar over at Celso ikke har levert mye i Tippeligaen. Han hadde en god sesong i førstedivisjon og er fast på landslaget, men jeg er likevel tvilende til at en utenlandsk klubb vil legge særlg med penger på bordet før Celso også har vist jevnt bra spill i Tippeligaen. Dersom Celso har mål om å spille i en større liga, må han altså for sin egen del overbevise i år - men det er ingen grunn til å gå til en annen norsk klubb.

Han har da spilt i TL før, og husker han fikke mye skryt for sin første sesong i FFK.

Han scorte tross alt 7 mål, er ikke så ille det til å spille på midt banen.

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 11, 14:49

For all del, han spilte TL også i 2009, men det er neppe nok til å gjøre utenlandske klubber interesserte nå. Det som må til for det, er at han enten imponerer i Tippeligaen denne sesongen (for oss eller for en annen klubb), eller gjør det godt for landslaget i sommerens turnering.Og uansett kan ingen utenlandske klubber hente ham før i juli/august.

Så spørsmålet er - vil Brann være noe fristende? Slik jeg ser det, har ikke Borges noe å tjene på å gå dit. De vil neppe tilby så mye høyere lønn (de er i en periode med innstramminger), de har per dags dato ikke et klart bedre lag enn FFK, og de er ikke en så mye større klubb at det har noe å si for eventuell interesse fra utlandet. Med andre ord, jeg tror ikke Borges går til Brann med mindre buekorps-gjengen trommer sammen nok penger til å gi FFK et tilbud vi ikke har mulighet til å si nei til (av økonomiske grunner).

- Sir Alex Ferguson

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 08 feb 11, 15:31
Er det ikke sånn at det er en utenforstående gruppe som eier deler av Borges også? Skal Brann ut med en del penger for Borges betyr det at Borges må binde seg opp en del år i Brann og det anser jeg som såpass usanlig at det ikke er verdt å tenke på en gang. Det som overrasker meg mer er at Rosenborg ikke er på banen for å få en ypperlig erstatning for Steffen Iversen...

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til: 08 feb 11, 16:06

Jeg har ihverfall ingen tro på a Borges går til noen andre klubber nå. Håper de skrive en kontrakt med borges på la manga som det stod i F-B

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 08 feb 11, 17:01
Endret: 08 feb 11, 17:26
Endret av: solano2

Opprinnelig postet av thorsen

Og dette vet du? Eller?

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 11, 17:45
Endret: 08 feb 11, 17:48
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av thorsen

Og dette vet du? Eller?

Nå gjelder det å holde tunga rett i munnen, og ikke ta halve innlegget til Thorsen ut av sammenheng:

Det du siterer, er den ene mulige grunnen til at han ikke har signert ny kontrakt. Den andre muligheten har Thorsen utførlig skissert under punkt b), således hevder ikke Thorsen å vite noe som helst.

- Sir Alex Ferguson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914