Treningsleir i Tyrkia
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 29 jan 11, 07:07
Endret: 29 jan 11, 07:10
Endret av: Patrioten
Neste uke drar FFK til Tyrkia for en en ukes treningsleir og spille en treninskamp. Noen som vet hvilken dato og hvem de skal spille mot? Start 11 i den kampen blir nok noe helt annet enn den mot Lillestrøm i går. Nå kommer vel både Raio og Gamboa tilbake i forsvaret og de trengs. Ellers så er vel Borges og Tarik bankers på topp. Vil også at vi starter med Ruud Tveter og Mads Hansen. Synes de imponerte i gårsdagens kamp.
Masalin
Gamboa-Martinsen-Piiroja-Thomassen
Valencia-Horn-Ruud Tveter-Mads Hansen
Tarik-Borges
MR.T
Ble medlem: 31 jan 09
Lagt til: 29 jan 11, 22:17
Endret: 29 jan 11, 22:33
Endret av: MR.T
Opprinnelig postet av Patrioten
Neste uke drar FFK til Tyrkia for en en ukes treningsleir og spiller en treninskamp. Noen som vet hvilken dato og hvem de skal spille mot?
A-laget spiller 4. februar mot det Ukrainske tippligalaget Vorskla Poltova på banene som tilhører hotellet laget bor på. Kampen starter klokken 15.30.
Juniorene spiller samme dag klokken 11.00 mot 19 årelaget til Terek Grozny, som er fra Russland og for øvrig er Ruud Gullits nye klubb. Kampen spilles i Belek, som ligger ca 30 minutters kjøring fra hotellet i Side.
På søndag spiller FFKs rekruttlag mot et annet Russisk lag, Amkar. Denne kampen skal spilles i Antalya klokken 11.00.
Følg med på www.fredrikstadfk.no så får du med deg alt fra treningsleiren i Tyrkia. FFKs WebTeam vil være tilstede og gi deg løpende oppdateringer.
---------------------------
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK
Det var fine greier, takk Thomas.
Synes du fortjener skryt for den bra jobben du gjør med FFK og at du er flink til å være her inne og gi oss tips om div ting.
Opprinnelig postet av MR.T
A-laget spiller 4. februar mot det Ukrainske tippligalaget Vorskla Poltova på banene som tilhører hotellet laget bor på. Kampen starter klokken 15.30.
Flott at FFK får prøve seg mot utenlandsk motstand også, og ikke bare norske lag.
Men at ligaen i Ukraina heter Tippeligaen visste jeg faktisk ikke....
Opprinnelig postet av Plankekæll
Men at ligaen i Ukraina heter Tippeligaen visste jeg faktisk ikke....
:)
Du har selvsagt rett, vet ikke helt hva den heter, men det er tilsvarende Tippeligaen :)
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK
Dårlig nyhet fra treningsleieren, da Raio fortsatt sliter med skaden sin og enda verre med Mads Hansen som har en skade som er såpass alvorlig at man ikke vet når er frisk igjen skriver FB.
Nei, Fredriksstad Blad skriver at man ikke vet hvor alvorlig kneskaden til Dino Mulac er.
Det eneste som står om Mads Hansen er at han sliter med en vond akilles.
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 02 feb 11, 17:53
Endret: 02 feb 11, 17:53
Endret av: Per Egil
Ser av bildene på Fredrikstadfk.no at Mads Hansen trener alternativt, så så voldsomt skadet kan han ikke være.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
trist og ha skader i troppen, men jeg mener at det er bedre at dem kommer nå en når serien starter.. sikker på at dette går bra
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Er det noen som vet med sikkerhet når dagens kamp mot Poltava starter? Fredrikstadfk.no skriver her at kampen starter 15.30 tyrkisk tid, altså 14.30 norsk tid. På forsiden tolker jeg det derimot dithen at den begynner 15. 30 norsk tid.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
FFK jobber vist med å få til en liveoppdatering av kampen.
Dagens lag mot Vorskla Poltova er
Masalin
Gamboa Horn Martinsen Ophaug
Askar Ramberg Elvestad Valencia
Borges Tarik
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
ffkmats
Ble medlem: 05 apr 06
Lagt til: 04 feb 11, 14:03
Endret: 04 feb 11, 14:05
Endret av: ffkmats
Når jeg ser på laget i dag så håper jeg det kommer en folkets midtbane før alvoret starter. Det ser litt ut som at Ramberg og Elvestad prioriteres på midten. Mulig har Rambo klippekort, men den midtbanen tviler jeg sterkt på klarer seg veldig bra i tippeligasammenheng. Tviler også på at lagledelsen føler seg sikre på Jabbie enda, men håper han kommer inn noen treningskamper og brillierer litt. Hvis ikke ser det farlig ut på midtbanen syns jeg.
EDIT: Det er svært gledelig å observere at Celso er dagens kaptein. Måtte det forbli sånn!
noen som vet om noe sted vi kan følge kampen?
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 04 feb 11, 14:23
Endret: 04 feb 11, 14:47
Endret av: Per Egil
Kampen begynte 14.30 norsk tid. Det står foreløpig 0-0.
Edit: Det står 0 - 0 til pause mellom FFK og Vorskla Poltova. Det har vært en jevn 1. omgang, hvor FFK har hatt et par sjanser og vært hakket bedre enn motstanderene. Vi har vært solide defensive og Tarik har dratt på seg et gult kort sier Sportssjef Joacim Jonsson til fredrikstadfk.no
det kan være at de vill også prøve andre, men håper det blir enten Celso eller Raio som blir kaptein i år
Fortsatt 0-0. straffe til FFK, Tarik bomma
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914