FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen
Opprinnelig postet av Fjedjik
Du skjønner ikke hva dette handler om, har du hørt om dyphet?Opprinnelig postet av Rafn
Jeg leste akkurat i mellom linjene til Rafn at vi tar medalje i TL2011 og vinner cupgull faktisk....... ;-)Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper på at Mads Hansen er klar, det er bare å vente på at det blir offentlig.
Føler at jeg kan lese det i mellom linjene til Rafn.
Så nå kan vi juble for en bra midtbanespiller og forsterkning nummer fem er det vel?
Du leser mye rart i mine linjer du Patrioten
Noe for Åndenes makt på TvNorge ;)
[quote=Fjedjik]
Opprinnelig postet av Rafn
Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper på at Mads Hansen er klar, det er bare å vente på at det blir offentlig.
Føler at jeg kan lese det i mellom linjene til Rafn.
Så nå kan vi juble for en bra midtbanespiller og forsterkning nummer fem er det vel?
Du leser mye rart i mine linjer du Patrioten
Noe for Åndenes makt på TvNorge ;)
Og at Rafn leser mye "Ånden som går" :-)
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
Rafn?
Det begynner jo å nærme seg en overgangs for Mads nå, siden han ønsker å kjøpe seg ut av kontrakten med Mjøndalen, så jeg leste kanskje noe riktig mellom linjene likevel?
Rafn?
Det begynner jo å nærme seg en overgangs for Mads nå, siden han ønsker å kjøpe seg ut av kontrakten med Mjøndalen, så jeg leste kanskje noe riktig mellom linjene likevel?
Du leste ikke noe, du gjettet. Og som du leser i avisen så er ikke MAds Hansen klar.
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Opprinnelig postet av Rafn
Du leste ikke noe, du gjettet. Og som du leser i avisen så er ikke MAds Hansen klar.
Hvis det har blitt samlet inn endel kroner nå, er det ikke da greit å bruke dem på Mads Hansen? Det ville vært synd om så lite som feks 50.000 skulle stoppe denne overgangen.
Vi kan fortsette med "folkets spiller" etter dette synes nå jeg.
Men som nevnt av flere, så går nok dette i orden. Mjøndalen bør sitte med en flau smak i munnen hvis de ødelegger for Mads Hansen nå.
De er øremerket til å kjøpe ny folkets spiller. Imidlertid er det Jocke som er "folkets mann" siden det er han som bestemmer hvem folkets spiller vil bli. Med andre ord er det ikke sikkert at folkets spiller blir Hansen.
Opprinnelig postet av Erikk
De er øremerket til å kjøpe ny folkets spiller. Imidlertid er det Jocke som er "folkets mann" siden det er han som bestemmer hvem folkets spiller vil bli. Med andre ord er det ikke sikkert at folkets spiller blir Hansen.
Er det ikke sånn at 'Folets Spiller' helst skal være en ung-gutt ala' Gamboa?...En uslepen diamant ,som kanskje kan bli noe stort?
Ser for meg at Folkets Spiller vil bli en ung afrikaner.....hva heter han som var her ifjor,og lå over hos Wellhaven? Agentene skulle plutselig ha masssse ekstra kroner for spilleren......HAN kunne jeg tenkt meg som Folkets Spiller
Jeg er enig med deg Tom Roar, nå håper jeg Hansen kommer. Men om han kommer som folkets spiller eller på en annen måte blir det samme.
Nja jeg tror ffk har full kontroll på overgangen til Hansen.Synes el at de pengene vi har samlet inn skal gå til folkets spiller ikke i detta overgans vinduet men kanskje til høsten?Hadde vært morro å fått samlet inn mye til da og hente en ukjent spiller med stor talent!Men det er hva jeg føler om den saken.Hehe
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av tomroar
Syntes personlig at de kronene vi samlet inn i forige uke burde gå til Hansen som har et så sterkt ønske om å spille her. Med hans personlige 50000 og våre innsamlede er vi kanskje i mål. Stoler på at Jocke vurderer dette og ser hva som er best for klubben.
Helt enig!
Merkelig hvis FFK ikke bruker disse pengene. På grensen til dumhet spør du meg.
Enig jeg også, hent Madsen.
Nei takk.
Mads Hansen derimot...
Opprinnelig postet av Plankekæll
Enig jeg også, hent Madsen.Nei takk.
Mads Hansen derimot...
"Madsen" er på god vei til å bli den nye "Gardarson".
Kan noen opprette en konto, så vi får samla inn penger til M.Hansen?
Tror det er stemning for det her inne nå! Hvis Hansen-overgangen går i vasken, kan de innsamlende pengene gå til Jeg er med. Hva sier dere?
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Rart vi ikke har hørt et piiip om denne saken i dag, når en spiller er så klar i sin tale, må noen ta til ordet synes jeg og si oss hva som skjer !!!
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
Noen som vet hvor mye penger vi har samlet inn? Tror det er mellom 15-20000 kroner.
Er alle enige om at vi tar kontakt med Ingunn og ber hun gi pengene til Jocke, slik at Mr.Hansen blir FFKspiller før noen andre snapper han opp før oss?
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914