Simen Sanderholen
Ser at gutten har gjort det bra under f-bs romjulscup. Har denne gutten kvaliteter nok til å bli en del av A-laget i 2011?
Opprinnelig postet av Brutus
Ser at gutten har gjort det bra under f-bs romjulscup. Har denne gutten kvaliteter nok til å bli en del av A-laget i 2011?
Det hadde vært gledelig...men jeg vet for lite om han som spiller...kanskje Rafn,eller andre kan komme med en analyse? styrke-tempo-svakhet..osv....
Han heter vel Stranderholen ???
Opprinnelig postet av hasse33
Er det ikke Standerholen?Han heter vel Stranderholen ???
---------------------------
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Opprinnelig postet av Willy René
Opprinnelig postet av hasse33
Er det ikke Standerholen?Han heter vel Stranderholen ???
Legger meg flat for den
Opprinnelig postet av Kai Roger
Det hadde vært gledelig...men jeg vet for lite om han som spiller...kanskje Rafn,eller andre kan komme med en analyse? styrke-tempo-svakhet..osv....
Har skrevet endel om Simen S både her inne og på livesendingene fra jr og FFK2 kampene.
Simen er vel vår mest tekniske spiller (uansett A ellerJr stall) og gjør ting med ballen som ingen gjør etter ham.
Selv Kvisvik skal slite med mye av det Simen gjør med ball.
Det er vurderingsevnen han må jobbe med. Kan bli litt mye unødvendig dribling til tider. Slår veldig sjelden ball videre på ett-touch.
Har stor tro på at Simen allerede i 2011 kan ta det siste store steget. Er flankespiller og kan bekle både venstre og høyresiden.
---------------------------
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Så han et par kampen i Østfoldhallen i cup'en nå. Veldig flink teknisk, men dårlig overblikk. Så han aldri slå en en-touch pasning. Var alltid mottak, prøve å utfordre før han sender ballen av gårde.
Kan nok bli veldig god, men må virkelig coaches litt i samspill.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914