Fredrikstads Blads Fotballcup 2010
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 18 des 10, 12:39
Endret: 18 des 10, 12:42
Endret av: Jens G Best
Valencia og Askar med mot Ise. Troppen er:
---------------------------
Svaberget for alltid!
FFK banket Ise 15-4, etter at Ise ledet 4-0 etter straffespark.
Målscorere for FFK:
Alex Valencia 5, Odilon Kashama 4, Amin Askar 3, Simen Rafn, Emil Mikalsen og Jakob Revheim.
kjell-H
Ble medlem: 21 jun 09
Lagt til: 18 des 10, 18:30
Endret: 18 des 10, 20:03
Endret av: kjell-H
Opprinnelig postet av Plankekæll
Målscorere for FFK:
Alex Valencia 5, Odilon Kashama 4, Amin Askar 3, Simen Rafn, Emil Mikalsen og Jakob Revheim.
Hærlig.Er sikker på at Odilon Kashama,Askar,Rafn og Valencia kommer til å være gode i tippeligaen 2011
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Ja, etter å ha slått Ise.Opprinnelig postet av Plankekæll
Målscorere for FFK:
Hærlig.Er sikker på at Odilon Kashama,Askar,Rafn og Valencia kommer til å være gode i tippeligaen 2011
Opprinnelig postet av Patrioten
Målscorere for FFK:
Du må ha trua på laget du støtter!!!Med å slå ise gir gutta mer spilleglede og det kan di ta med seg videre i 2011.Jeg har trua på gutta!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Kan man følge kampen noe sted ?
Hei, Timothy !
Opprinnelig postet av ophaug123
FFK vant 5-3 står i Fredrikstad Blad.Kan man følge kampen noe sted ?
Ser at Moj Elyounoussi scora alle Sarp sine mål. Synd at han glapp for FFK. Skal uansett bli spennende å følge han.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 19 des 10, 20:34
Endret: 19 des 10, 20:57
Endret av: Jens G Best
FFK vant, en etter min mening ikke altfor velspilt kamp mot Særp. Men vi var effektive og scoret noen fine mål. Sarp var på sin side ikke så effektive, og ville utfordret oss i større grad om de hadde satt sjangsene sine særlig før pause. Kudos til Bjørn Erik Kristiansen som sto en god kamp i mål og gjorde det vanskelig for særpingane.
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av Patrioten
Målscorere for FFK:
Noe av det som er moro med slike kamper, synes jeg nettopp er å oppleve forskjellen på bredde- og toppfotball. Når man ser Alex Valencia mot midtstoppere i 6. divisjon, så skjønner du hvor hinsides god han er i forhold til oss "vanlige folk".
Svaberget for alltid!
Målscorere for FFK:
Simen Standerholen 2, Vetle Nilsen, Eirik Laabak og Odilon Kashama.
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 20 des 10, 21:18
Endret: 20 des 10, 22:54
Endret av: Per Egil
FFK presterte å slippe inn tre spillemål mot Nylende, men vant til slutt 10-8 etter at Nylende hadde scoret på fem straffer.
FFKs mål: Amin Askar (4), Odi (2), Alex Valencia (2), Simen Standerholen (2)
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Noen som har sett kampene ??? Virker som Stranderholen er en kar som har målteft ? Er han tatt opp i A -lags stall??
Standerholen er i juniorstallen, og jeg blir meget overrasket dersom FFK velger å ta ham opp i A-lagsstallen.
Du må huske at FFK møter dårlig motstand i cupen, og at banene er små med mulighet for mange mål. Det er vel sjuer-baner med ellever-mål? Eller tar jeg helt feil her? Hvertfall små flater å spille på, og med store mål.
Ingen, verken A-lagsspillere eller juniorspillere, bør vurderes på bakgrunn av prestasjoner i denne turneringen. Dette er mer "artig-fotball", der de store lagene kan la ungguttene sine få prøve seg, mens de små lagene kan få vise seg og kanskje møte litt større motstand.
http://twitter.com/banksy8
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 21 des 10, 08:27
Endret: 21 des 10, 08:28
Endret av: kanogvetalt
Standerholen er en skikkelig driblefant som godt kan ta steget til A-laget på sikt, men er kun 17 år og fortsatt litt å gå på fysisk(selv om det ser ut som han har utviklet seg her også). Festlig spiller å se på som bare må ta et par dragninger til i alle sammenhenger.
Han har stort sett spilt kant på 2- lager. Er på ingen måte noen utpreget måltyv i mine øyne.
Har kun sett ham sporadisk på junior og 2- lag, så det er mulig noen kan komme med noe mer utdypende.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 28 des 10, 11:02
Endret: 28 des 10, 11:10
Endret av: Plankekæll
Oppdatert toppscorerliste:
7 mål: Alex Valencia, Odilon Kashama og Amin Askar.
4 mål: Simen Standerholen.
1 mål: Simen Rafn, Emil Mikalsen, Jakob Revheim, Vetle Nilsen og Eirik Laabak.
Tveter starter med 6 straffer 0-1 Vatan Belegu
0-2 Kenneth Simonsen
0-3 Anders Johansen
0-4 Ronny Smebakk
0-5 Martin Jensen
0-6 Thomas Olaussen
1.omg.
1-6 Simen Stranderholen 4. min
1-7 Jonas Andersen 5. min
2-7 Simen Stranderholen 6. min
2-8 Andersen Johansen 8. min
3-8 Eirik Laabak 11. min
4-8 Simen Stranderholen 13. min
5-8 Alex Valencia 17. min
6-8 Alex Valencia 18. min
2.omg.
7-8 Amin Askar 24. min
8-8 Simen Stranderholen 25. min
8-9 Martin Jensen 26. min
9-9 Simen Stranderholen 27. min
10-9 Eirik Laabak 32. min
11-9 Simen Stranderholen 37. min
Fredrikstad spiller kvartfinale torsdag kl 15:15 mot vinner av kampen Sparta Sarpsborg- Berg
Hei, Timothy !
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Standerholen er en skikkelig driblefant som godt kan ta steget til A-laget på sikt(....) Er på ingen måte noen utpreget måltyv i mine øyne(...)
I dag var han både driblefant og en utpreget måltyv.. Tveter er ingen målestokk kanskje, men han herja med sine eldre og jevnaldrede motspillere, scora 6 hvorav flere var fine mål, og var delaktig i mange artige kombinasjoner..morsomt å se han!
Oppdatert toppscorerliste:
10 mål: Simen Standerholen
9 mål: Alex Valencia
8 mål: Amin Askar
7 mål: Odilon Kashama
3 mål: Eirik Laabak
1 mål: Simen Rafn, Emil Mikalsen, Jakob Revheim og Vetle Nilsen.
Opprinnelig postet av Lemmy
Standerholen er i juniorstallen, og jeg blir meget overrasket dersom FFK velger å ta ham opp i A-lagsstallen.
Du må huske at FFK møter dårlig motstand i cupen, og at banene er små med mulighet for mange mål. Det er vel sjuer-baner med ellever-mål? Eller tar jeg helt feil her? Hvertfall små flater å spille på, og med store mål.
Ingen, verken A-lagsspillere eller juniorspillere, bør vurderes på bakgrunn av prestasjoner i denne turneringen. Dette er mer "artig-fotball", der de store lagene kan la ungguttene sine få prøve seg, mens de små lagene kan få vise seg og kanskje møte litt større motstand.
Er du god nok er du gammel nok ???
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 01 jan 11, 13:26
Endret: 01 jan 11, 13:27
Endret av: Plankekæll
FFKs målscorere i turneringen:
13 mål: Simen Standerholen
10 mål: Alex Valencia
8 mål: Amin Askar
7 mål: Odilon Kashama
3 mål: Eirik Laabak
2 mål: Vetle Nilsen
1 mål: Simen Rafn, Emil Mikalsen, Jakob Revheim og ett selvmål.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914