Khalifa Jabbie (17) til FFK?
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Knuty
Så det, men kan jo håpe at ting går raskere enn man tror og at han spiller kampen.Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har vært i kontakt med Jabbie og han forteller at han setter kursen for Guinea i dag og deretter til Abidjan for å hente visum. Trolig er han på plass i Fredrikstad førstkommende lørdag dersom alt går etter planen.
Han sender for øvrig i en stor takk til alle FFK-fans og forteller at han allerede føler seg hjemme her. ;-)
Rekker han kanskje fredagens kamp mot Lillestrøm?
Holters sier jo han trolig rekker fram på lørdag, mens kampen er på fredag. I så fall gir vel svaret seg selv?
Ja han er sikkert kjempeklar for å spille kamp etter den reisen der!
---------------------------
You`ll never walk alone...
kan du lese? står jo i tråden at han kommer lørdag..
Det er så mange som trykker sitere så det er ikke rart folk ikke henger med niggle
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
ifølge twitterverdenen så har han visst ankommet Fredrikstad idag
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3695/372/
Supras Fredrikstad
-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!
Opprinnelig postet av solano2
Så det, men kan jo håpe at ting går raskere enn man tror og at han spiller kampen.Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har vært i kontakt med Jabbie og han forteller at han setter kursen for Guinea i dag og deretter til Abidjan for å hente visum. Trolig er han på plass i Fredrikstad førstkommende lørdag dersom alt går etter planen.
Han sender for øvrig i en stor takk til alle FFK-fans og forteller at han allerede føler seg hjemme her. ;-)
Holters sier jo han trolig rekker fram på lørdag, mens kampen er på fredag. I så fall gir vel svaret seg selv?
Da gikk det jo raskere. så da er jo muligheten til stede.
Khalifa får spillernummer 14 og overtar dermed draktnummeret til Raymond Kvisvik. - En artig detalj og vi får håpe at pasningsfoten til Khalifa holder samme høye klasse som Kvisvik hadde på sine glansdager.
Jeg tviler, men håper
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 28 jan 11, 18:38
Endret: 28 jan 11, 18:40
Endret av: Patrioten
Greaker? Du skrev at det sa seg selv, kanskje du bør smøre deg med litt tålmodighet, før du setter på smilet ditt.
Khalifa får spillernummer 14 og overtar dermed draktnummeret til Raymond Kvisvik. - En artig detalj og vi får håpe at pasningsfoten til Khalifa holder samme høye klasse som Kvisvik hadde på sine glansdager.Greaker? Du skrev at det sa seg selv, kanskje du bør smøre deg med litt tålmodighet, før du setter på smilet ditt.
Dette skrev jokke og ikke jeg.
Jeg synes han var grei i dag og viste frem litt av seg selv, virker som er svær kæll som det kan bli vanskelig og bryne seg på ettervært som han lærer det norske spillet.
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
Han var jo det.Opprinnelig postet av Patrioten
Du fikk med deg at han ikke spilte?
summarius
Ble medlem: 25 aug 09
Lagt til: 28 jan 11, 22:48
Endret: 28 jan 11, 22:49
Endret av: summarius
Du fikk med deg at han ikke spilte?
Du fikk med deg at han ble byttet mot Odilon og spilte tiden ut?
Og det er en gutt som ikke har trent med laget en eneste gang, men han hadde gode løsninger på banen og et våkent blikk for spillet.
Se der ja, det hadde jeg faktisk ikke fått med meg! Så da må jeg trekke tilbake den påstanden! :o)
Fulgte bare med på live-oppdateringa til FXT, og der sto han ikke som innbytter.
Celso og Jabbie møtes for første gang i dag i Torvbyen.
MMS foto: Thomas Torjusen - Fredrikstadfk.no - se flere bilder fra dagens lansering i Torvbyen her.
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK
Opprinnelig postet av MR.T
Celso og Jabbie møtes for første gang i dag i Torvbyen.
Borges ser jo faktisk litt liten ut ved siden av Jabbie der, stor og robust unggutt denne Jabbie, det trenger vi blant relativt små midtbanespillere(Ramberg og Elvestad).
Lenge leve "hjørnet"!
http://www.demokraten.no/lokalsport/article5503851.ece
Fin artikkel om ung gutten og godt å lese at FFK gjør det rikitg når det gjelder å integrere.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 28 feb 11, 18:14
Endret: 28 feb 11, 18:15
Endret av: Knuty
Virker som en skikkelig fornuftig kar dette her. Moden og reflektert for alderen, noe som egentlig oppsummerer våre nyeste utenlandske spillere godt. Veldig positivt.
Jabbie tatt ut på landslaget som 18 åring. Kjempe artig for han! Gratulerer!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914