Hvordan se FFK-HBK i reprise
Prøvde registrere meg på vgtv for å se kampen, men man MÅ registrere favoritt lag og seff er det kun lag fra TL 2010 som står i lista. Ergo får jeg ikke registrert meg og vg folk skal ikke endre dette før i mars. Så lenge gidder jeg ikke vente. Noen som vet om andre steder man får sett kampen i reprise?
---------------------------
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Noen som vet om hvor man kan få se hele fyrverkeriet fra kampen?
Opprinnelig postet av mysthical
registrer Hønefoss da...kanskje det går,da....Prøvde registrere meg på vgtv for å se kampen, men man MÅ registrere favoritt lag og seff er det kun lag fra TL 2010 som står i lista. Ergo får jeg ikke registrert meg og vg folk skal ikke endre dette før i mars. Så lenge gidder jeg ikke vente. Noen som vet om andre steder man får sett kampen i reprise?
Pointe er at jeg nekter å registrere annet en FFK som favoritt lag. Ja jeg er sta, men mitt favorittlag er FFK og Leeds. Ikke brann, odd, vif, rbk eller den dritten der.....
Må pinlig nok innrømme at jeg var nødt til å velge Haugesund som favorittlag der. Har litt sansen for dem, mye fordi de minner litt om oss når vi kom opp. Men når jeg skjønte at man måtte velge et lag som ikke var FFK var jeg veldig nære å droppe greia. Likevel, 9 kr for å se herligheten i reprise er virkelig verdt det.
jeg har hele kampen
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Jeg også. Jeg trenger derimot HBK-FFK... :-)
Hater hat!
Mulighet for å få lagt ut kampen da så for oss som er sta og kun støtter FFK også får sett kampen?
Opprinnelig postet av Magnum
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/688288/ - Hønefoss mot Fredrikstad på AKA Arena.
Opprinnelig postet av thorsen
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/688288/ - Hønefoss mot Fredrikstad på AKA Arena.
Det er jo bare 1. omgang. Jammen spent på hvor lang tid det tar å få 2. omgang lagt ut. Jeg ønsker også kampen mot Løv-Ham =)
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
har den ogsåJeg også. Jeg trenger derimot HBK-FFK... :-)
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
RAIO PIIROJA hadde lyst til å spille sin 100. landskamp denne uken - men
fikk nei fra FFK-trener Tom Freddy Aune. - Jeg tenkte å spille 45 minutter mot
Lichtenstein, men Aune sto på at opprykkskampene var det eneste som telte nå og at
jeg måtte være her. Jeg var litt skuffet der og da, men nå ser jeg at det var best slik,
sier Estlands landslagskaptein til VG
Og det var det eneste korrekte av FFK og Aune.
FFK er Piirojas arbeidsgiver.
Jeg skjønte ikke helt hva du mente her egentlig. Er ikke dette en gammel artikkel? 2-3 uker gammel?
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 09 des 10, 16:07
Endret: 09 des 10, 16:08
Endret av: Patrioten
Jo, ville bare legge det ut.
Siden Raio mente at landslagskampen var vel så viktig for han.
Ok, sånn sett.
Han skjønte vel fort at han må prioritere arbeidsgiveren sin.
Den 100. landskampen får han tidsnok uansett.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914