Hvilken spiller drømmer du om i FFK-drakten neste år ?
henrik123
Ble medlem: 26 nov 10
Lagt til: 28 nov 10, 14:25
Endret: 28 nov 10, 14:30
Endret av: henrik123
jeg ønsker meg Tarik
---------------------------
Takk for meg !
Ønsker meg ingen spes spillere men ønsker et sammensveiset lag som spiller bra sammen.Da kan alt skje,se på haugesund
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
BATMAN !!!!
også kanskje tarik....
gazzkammer unt testikkelknauzer
Zinedine Zidane, Lionel Messi og Cesc Fabregas.
Først og fremst Ånden Som Går......
Deretter ønsker jeg meg Tarik, Gashi, Brenne og Per Morten Kristiansen, samt en spillende midtstopper.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Tarik, Everton, Brenne og Jarstein. Da kan vi rope : RUNE NÅ ER DU HER
Opprinnelig postet av eliot
Veldig enig :)Tarik, Everton, Brenne og Jarstein. Da kan vi rope : RUNE NÅ ER DU HER
Takk for meg !
Ønsker meg at Thorvaldsson blir med videre :) Dersom Lasse forsvinner kunne jeg ønske meg en keeper til.. Hmmm... usikker på hvem.. også en spillende midtstopper :)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Kanskje Daniel Jarl fra Djurgården, ung talentfull stopper.. ;)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Thorvaldsson ønsker jeg med videre også. Tror ikke vi får noen bedre spisser enn han i den prisklassen.
Føler vi trenger en drivkraft på midten. Risholt og Ramberg er gode pasningsspillere, men de har ikke den "box to box"-drivkraften som de litt yngre sentrale midtbanespillerne har. Å hente tilbake Gashi ville vært en liten drøm, i alle fall om han hadde spilt som han har gjort for Helsingborg i år.
En spillende midtstopper ser jeg mange ønsker. Dog vokser ikke de på trær, og jeg skulle ønske vi hadde en Forren-type i laget. Vet ikke om så veldig mange som kunne vært aktuelle for FFK. Det viktigste er at han har fart, som mange påpeker, og at han er god til å bryte foran og lese spillet.
Drømmer om: Ingen flere kjøp av dyre halvgamle svensker.
Skadefri Staw som keeper
Tarik og Borges som spisspar. Skadefri Shabani sammen med Rajo på stopperplass. Skadefri Thommassen og Gamboa på backene. Rafn og Askar på kantene. Sentral midtbane vekslende mellom med en formsterk Ramberg, skadefri Elvestad og Roger'n i toppslag. Benk bestående av Masalin, Becken, Odi, Valencia, Thorvaldsson, Opphaug, pluss en junior eller 2. Dette skulle holde til at vi ikke rykker ned fra TL, så da får vi forsterke underveis når mulighetene byr seg, eller skadene blir for mange. Trener: Aune Han bør få prøve seg i TL, og det siste vi trenger nå er store utskiftninger. Laget har potensiale til å gjøre det greit i TL, så vil det vise seg om Aune er mannen til å hente fram potensialet.
Slår meg at ingen har fått øynene opp for Alexander Ruud Tveter fra Follo. Ung spennende spiller som har gjort en god sesong i år. Kan kanskje ha noe med at vi egentlig ikke trenger en VM/SP-spiller til. Men en sentral midtbanespiller og en stopper. Ruud Tveter har forresten vært i kikkerten til RBK etter denne sesongen.
Irriterer meg også over at S08 gjør den ene gode signeringen etter den andre mens vi bare står å ser på. Blir meget spennende å se hva FFK drar først opp av hatten i år.
Jeg ønsker meg Reidar Lund og Per Egil Ahlsen.
Opprinnelig postet av Haarek
Vi trenger en venstre ving...hva med Kai Roger Olsen? Og Frode Hansen i mål?
Bare tull,men bær over med det.hehehe
Opprinnelig postet av Kai Roger
Bjørn Borgen skal visstnok være klar.Opprinnelig postet av Haarek
Vi trenger en venstre ving...hva med Kai Roger Olsen? Og Frode Hansen i mål?
Bare tull,men bær over med det.hehehe
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Vi prøver å holde inleggene seriøse :)
Takk for meg !
Lars petter Hansen og Dadason gjør comback for ffkRyktes om Tore pedersen og Rino Hansen oxo
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
casillas
maicon alex raio ramos
c. ronaldo nasri xabi alonso kaka
messi
higuain
benk: torres,robben,pirlo, d.villa ,borges
trener : AUNE !!!
gazzkammer unt testikkelknauzer
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914