Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har brukt få unge spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 nov 10, 22:03
Endret: 23 nov 10, 22:04
Endret av: Patrioten

I morgen legger http://fotball.bt.no/forstediv/article186543.ece frem tallene som viser hvilke klubber i eliteserien og 1. divisjon som har brukt flest unge spillere. En egen pott av pengene fra medieavtalen går til de lagene som gir unge spillere mest spilletid.

Vinneren ble Tromsdalen og nummer to ble Moss og på tredje kom Follo.

FFK kom på en skuffende 9.plass. 

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 nov 10, 22:58

så ser du hvordan det gikk med dem som kom høyt opp Cool

det kan jo slå begge veier,men har vi ingen unge som er god nok bør vi heller ikke bruke dem

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08

Lagt til: 24 nov 10, 11:08

Enig med keiko....

Man kan ikke bruke unge spillere bare for de man skal komme høyt opp på en eller annen statistikk.

Men er de bra nok er de gamle nok, da spiller ikke alderen noen rolle. Pr. i dag er det vel strengt tatt tynt med unge spillere som forsterker laget.

Tror det kan skje ting før neste sesong, da vi jo har flere "gamle" spillere som bør vurdere å sette støvlene på hylla. Men som vi har sett nå, så kan disse også blomstre....

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914