Tigjengligheten av biletter til FFK- Hønefoss
Kona mi var en tur i Fredrikstad i formiddag for å få tak i bilett til kampen til torsdan, men både på 1903 kafeen og Aristokraten var det stengt med beskjed om å bestille på internett eller på stadion. Hva slags opplegg er dette ? Jeg trodde FFK ville selge billetter til kampen ? Det er da ikke alle som har mulighet til å kjøpe biletter på internett, og steder som ihvertfall Aristokraten burde man ha klart å holde oppe, også på formiddagen, for folk som ikke kan/ikke vil oppgi kortinfo over internett....
---------------------------
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Aristokraten kan legge ned snart. Norges dårligste supporterbutikk.
Hvor mye penger taper FFK i året pga en supporterbutikk som ikke er interessert i å selge produkter. Det jeg klager mest på ang Aristokraten er hvor talentløse de er på nett. Det nytter jo ikke å kjøpe noen nye produkter vha internett.
Jeg håper dette blir tatt tak i, for jeg tror faktisk FFK kunne tjent mye mer på å ha en butikk/nettbutikk som holder ok standard.
Hør Hør !!! støttes 110 % ....
Tror dette er noe for thomas torjusen
R G
Norgesmestere 2006!!
Opprinnelig postet av Kvam
Er vel viktigere med hest og café tenker jeg!
Ta deg en bolle a!
Aristokraten drives ikke av Plankehaugen.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg håper dette blir tatt tak i, for jeg tror faktisk FFK kunne tjent mye mer på å ha en butikk/nettbutikk som holder ok standard.
Tviler jeg sterkt på, har ikke skjedd noen ting siden 2006 ihvertfall...
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914