Lønninger i FFK
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av bateman
Hvorfor MÅTTE vi gi bort Gashi gratis? Latterlig overgang av FFK, gutten tjente på samme nivå som Ophaug.
Gashi tjente 50% mer enn den beste betalte i FFK i år.
FFK måtte kutte kostnadene, så Henriksen tok den best betalte og kvittet seg med ham.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Problemet her er at høyst ordinære spillere tjener mellom 500-1.000.000,- pr sesong.
Men all ære til agenter/spillere som har klart å "lure" til seg fantasilønninger i en periode alt var "gloria" i klubben.
At spillere som Ramberg, Martinsen, osv tjener 6-700.000,- på å spille fotball i FFK er for meg helt hodeløst. Det samme vil jeg si om Staw sin lønn som ligger over 750.000,- Jammen ikke rart at vår "midtbane-elegant" ikke legger opp til tross for dårlige prestasjoner uke etter uke. Hvem vil ned på "luselønn" i en bedrift med prestasjonskrav når man kan spille fotball uten krav til prestasjoner og tjene "fett" på det???? Lønnen til Opphaug og Valencia er ikke hvert å diskutere, men sett i kontrast til Piiroja sin lønn er det også hodeløst, spør du meg...
Og som det er sagt i en tidligere tråd: Nordlie's inntog i FFK har kostet og koster klubben millioner av kroner i form av lønn/etterlønn til Nordli, gymlærer, Andersson og en Valencia som knapt kan løpe etter en ball...
Nei her må ryddingen fortsette. Så vist jeg vet så er det flere spillere med lønn 500.000,- + som har kontrakter som går ut etter denne sesongen. Så la dem bare gjøre det..... Her må man være kyniske, reforhandle eller Selv iå inn spillere som har prestasjonsberettigede lønnsutbetalinger eller et tak på feks. 500'
Hadde jeg hatt så bra betalt og gitt så lite tilbake hadde jeg pent bedt om unnskyldning, tatt min hatt (bag) og takket for meg. Det hadde aldri gått i privat næringsliv, men i fotball er jo "alt" mulig.
Selv i en alder av 50 er det kanskje på sin plass i begynne å forberede seg til neste sesong... Kan gjerne spille for 750.000,- i uka jeg.... Vil nok kanskje være my skadet, men det spiller vel ingen rolle. Da får jeg hvilt samtidig som pengene tikker inn på konto....
FFK og Manchester United
Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914