Husk meg
Brukernavn
Passord

Lønninger i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 20 okt 10, 12:17
f-b.no har en oversikt over lønnsutbetalinger for 2009. Det stemmer vel ikke alltid 100% med virkeligheten, men gir i det minste en pekepinn. Samt kan det være enkelte har inntekt fra andre arenaer enn FFK. Ut ifra inntekt å dømme (og kvalitet), burde vi snarest si farvel til Tegan (forsvinner etter sesongen), Valencia (millionlønn, mye skadet, fryktelig ustabil), og Ophaug (millionlønn, sett bedre dager definitivt, håpløs sesong). Hvorfor MÅTTE vi gi bort Gashi gratis? Latterlig overgang av FFK, gutten tjente på samme nivå som Ophaug. Ville vært en nøkkelspiller for FFK.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 okt 10, 18:52

Opprinnelig postet av bateman
Hvorfor MÅTTE vi gi bort Gashi gratis? Latterlig overgang av FFK, gutten tjente på samme nivå som Ophaug.

Gashi tjente 50% mer enn den beste betalte i FFK i år.

FFK måtte kutte kostnadene, så Henriksen tok den best betalte og kvittet seg med ham.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 20 okt 10, 20:12
Litt trist når folk ikke skjønner at det er lønningene som kveler klubben. Vi sparte 4,5 mill på å gi bort Mattias.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 22 okt 10, 02:10
Vel, isteden for å gi bort en av de beste spillerne våre, kunne vi gitt bort spiller nm1,2 (3), som tilsvarer Gashi sin lønn. Uansett med den markedsverdien han har burde vi i det minste klart å skrape sammen 1mill++ for ham. Hvis klubben fortsetter dagens profil forsvinner nok Valencia og Tegan snarest også. Forsovet ikke noe savn å miste de to...

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 22 okt 10, 07:34
Tror dere ikke Tegstrøm ville blitt gitt bort hvis noen ville hatt han?

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08

Lagt til: 22 okt 10, 11:31

Problemet her er at høyst ordinære spillere tjener mellom 500-1.000.000,- pr sesong.

Men all ære til agenter/spillere som har klart å "lure" til seg fantasilønninger i en periode alt var "gloria" i klubben.

At spillere som Ramberg, Martinsen, osv tjener 6-700.000,- på å spille fotball i FFK er for meg helt hodeløst.  Det samme vil jeg si om Staw sin lønn som ligger over 750.000,- Jammen ikke rart at vår "midtbane-elegant" ikke legger opp til tross for dårlige prestasjoner uke etter uke. Hvem vil ned på "luselønn" i en bedrift med prestasjonskrav når man kan spille fotball uten krav til prestasjoner og tjene "fett" på det???? Lønnen til Opphaug og Valencia er ikke hvert å diskutere, men sett i kontrast til Piiroja sin lønn er det også hodeløst, spør du meg...

Og som det er sagt i en tidligere tråd: Nordlie's inntog i FFK har kostet og koster klubben millioner av kroner i form av lønn/etterlønn til Nordli, gymlærer, Andersson og en Valencia som knapt kan løpe etter en ball...

Nei her må ryddingen fortsette. Så vist jeg vet så er det flere spillere med lønn 500.000,- + som har kontrakter som går ut etter denne sesongen. Så la dem bare gjøre det..... Her må man være kyniske, reforhandle eller Selv iå inn spillere som har prestasjonsberettigede lønnsutbetalinger eller et tak på feks. 500'

Hadde jeg hatt så bra betalt og gitt så lite tilbake hadde jeg pent bedt om unnskyldning, tatt min hatt (bag) og takket for meg.  Det hadde aldri gått i privat næringsliv, men i fotball er jo "alt" mulig.

Selv i en alder av 50 er det kanskje på sin plass i begynne å forberede seg til neste sesong... Kan gjerne spille for 750.000,- i uka jeg....  Vil nok kanskje være my skadet, men det spiller vel ingen rolle. Da får jeg hvilt samtidig som pengene tikker inn på konto....

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914