Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok mas for en periode - tiden er inne til å bidra !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 25 sep 10, 12:32

Ja, vi er alle enige om at spillet har vært magert en periode. Men vi bør også nå, etter at RBK beviste for hele fotball Norge at det ikke bare er å kimse av et bunnlag i Adecco, forstå at denne sesongen er svært vanskelig og at FFK's lag er et Adecco-lag pr. nå og ikke et tippeliga-lag som mange visstnok tror. MEN heldigvis; det er heller ikke de andre lagene rundt oss på tabellen, her kan alt skje.

Synes vi bør følge oppfordringen til Dag Solheim og virkeligs slutte opp om lag og klubb. Vi ligger på direkte opprykk, vi vet hvor moro det er å være en del av tippeligaen, hvem er det som ikke ønsker å støtte opp for å komme tilbake til turer til Ullevål. Marienlyst, Åråsen o.s.v. ? Alternativet til dette er negativt for vår by, for deg og meg som synes fotballkamper er en vesentlig del av helgen.

Foreslår derfor at vi alle snur den negativiteten som råder og gjør vårt for å få til opprykket, selv om vi er uenige om disposisjoner o.s.v. Snakk positivt om laget vårt som er på direkte opprykk, om juniorer som banker på døren. Nå støtter vi guttæne resten av sesongen og vips så er vi kanskje der vi hører hjemme. Mitt tips i morgen:

Løv-Ham- Fredrikstad : 1-2

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 25 sep 10, 12:34

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Ja, vi er alle enige om at spillet har vært magert en periode. Men vi bør også nå, etter at RBK beviste for hele fotball Norge at det ikke bare er å kimse av et bunnlag i Adecco, forstå at denne sesongen er svært vanskelig og at FFK's lag er et Adecco-lag pr. nå og ikke et tippeliga-lag som mange visstnok tror. MEN heldigvis; det er heller ikke de andre lagene rundt oss på tabellen, her kan alt skje.

Synes vi bør følge oppfordringen til Dag Solheim og virkeligs slutte opp om lag og klubb. Vi ligger på direkte opprykk, vi vet hvor moro det er å være en del av tippeligaen, hvem er det som ikke ønsker å støtte opp for å komme tilbake til turer til Ullevål. Marienlyst, Åråsen o.s.v. ? Alternativet til dette er negativt for vår by, for deg og meg som synes fotballkamper er en vesentlig del av helgen.

Foreslår derfor at vi alle snur den negativiteten som råder og gjør vårt for å få til opprykket, selv om vi er uenige om disposisjoner o.s.v. Snakk positivt om laget vårt som er på direkte opprykk, om juniorer som banker på døren. Nå støtter vi guttæne resten av sesongen og vips så er vi kanskje der vi hører hjemme. Mitt tips i morgen:

Løv-Ham- Fredrikstad : 1-2

Enig!!!

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til: 25 sep 10, 12:36

http://fotball.bt.no/forstediv/index.jsp?stats=true&type=tableCalculator

Her kan du sette opp dine resultater....jeg satt opp mine,og Gutta rykker opp sammen med Sogndal:)) Stå på gutta:)))))

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 sep 10, 12:52
Opprinnelig postet av Kai Roger

Her kan du sette opp dine resultater....jeg satt opp mine,og Gutta rykker opp sammen med Sogndal:)) Stå på gutta:)))))

Jeg fikk også opprykk, og husk jeg ligger topp 2 både tabellkonk og resultatkonk...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 sep 10, 13:08

Sogndal vant og FFK nr 2 og bodø nr 3...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 25 sep 10, 13:34
Endret: 25 sep 10, 13:34
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Kai Roger

FFk vant et poeng foran Sogndal !! Så det er greit gutta. TL fra neste år !!!Laughing

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til: 25 sep 10, 14:54

Jeg skal bidra som bare det i morgen, jeg. Er og nyter finværet her i Bergen. Får håpe gutta også kommer til å gjøre det.Smile

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 25 sep 10, 18:02

Folket i Fr.stad lar seg ikke lure av Solheims sitt utspill. La laget bevise så får de støtte noe de ikke har gjort hittil i sesongen

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 25 sep 10, 19:27

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Folket i Fr.stad lar seg ikke lure av Solheims sitt utspill. La laget bevise så får de støtte noe de ikke har gjort hittil i sesongen

Syns hele utspillet hans er noe stort tull. Folk har støttet opp under klubben i hele fjor og i hele år. Over 10000 i snitt i katastrofesesongen i fjor og vel rundt 6000 i snittt i år sier det meste.Nå er det laget som trenger å bevise at de fortjener den støtten...

PS. På Åråsen i dag, var det under 6000 tilskuere...

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 25 sep 10, 19:34

Og det er jo ikke akkuratt noen bombe, ta med det at LSK har spilt Møkkafotball lengre enn jeg har levd og at lillestrøm er et overvurdert lyskryss

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 25 sep 10, 19:59
UFF OG UFF. Var grei, men fikk FFK på 4.plass. Sogndal og Sarp 08 rett opp. Men tatt i betraktning at jeg ligger på bånn i tabelltipset, er jeg optimist.

b-tribunesliter

A-lagspiller

Lagt til: 25 sep 10, 23:41

Er det en som har bidratt for FFK og ikke minst for vår kjære by så er det Dag Solheim. Han har stilt opp i tykt og tynt for de fleste. Synes det blir litt uverdig av deg  å skrive at "

Folket i Fr.stad lar seg ikke lure av Solheims sitt utspill. La laget bevise så får de støtte noe de ikke har gjort hittil i sesongen".

I % av Solheim sin innsats for klubben, hvor mye har du bidratt ?

Jeg er så lei alle klagerne  som i det store og hele aldri bidrar.  Laget har bevist at de ligger i toppen, ja, ting kunne vært bedre, men dette er ikke en serie du leker deg gjennom. Så god er faktisk ikke Piroja lenger. Tenk over det!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 26 sep 10, 00:05

Er det en som har bidratt for FFK og ikke minst for vår kjære by så er det Dag Solheim. Han har stilt opp i tykt og tynt for de fleste. Synes det blir litt uverdig av deg  å skrive at "

Folket i Fr.stad lar seg ikke lure av Solheims sitt utspill. La laget bevise så får de støtte noe de ikke har gjort hittil i sesongen".

I % av Solheim sin innsats for klubben, hvor mye har du bidratt ?

Jeg er så lei alle klagerne  som i det store og hele aldri bidrar.  Laget har bevist at de ligger i toppen, ja, ting kunne vært bedre, men dette er ikke en serie du leker deg gjennom. Så god er faktisk ikke Piroja lenger. Tenk over det!

Hva jeg har bidratt med eller ei er deg likegyldig. Hva Solheim har gjort opp gjennom årene er også likegyldig i denne sammenhengen. Dette er kun et utspill som FFK har sent en mann til å fremføre for at de sliter økonomisk. Du kan jo kanskje starte med og si selv hva du selv har bidratt med i FFK siden du er så opptatt av dette, selv har jeg ingen int. av dette men du er jo den som bringer opp slike uvesentlige ting i en sak hvor en mann har åpnet munnen i avisa.

kratos

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 10, 00:31
Endret: 26 sep 10, 00:35
Endret av: kratos

De fleste som går på fotballkamper, går for underholdningens skyld. Når underholdningen uteblir, uteblir folk også, uavhenging av tabellposisjon. Så enkelt er det.Og før du begynner å gnåle om hva jeg har bidratt med, så har jeg hatt sesongkort på PH-feltet siden 2007 + at jeg misset 1 hjemmekamp i 2006..

Men, jeg merker at jeg må bry meg mindre om hva som skjer med laget og klubben. Det begynner å gå ut over humøret, nattesøvnen etc og det er det ikke verd...

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 26 sep 10, 12:22

Sterkt observert! Du har selvfølgelig helt rett, en som forsøker seg på å bidra med positive tanker er selvfølgelig ute etter å ta rævva di! Heldig vis har vi folk som deg som øyeblikkelig avslører falskspillere, og som får øya opp på folk. Her i byen lar vi oss faen ikke lure til å støtte den jævla drittklubben, hva har vi igjen om de tar fra oss muligheten til å spy ut edder og galle over FFK? Alle bør gjøre som deg; vent til FFK har tatt cupen og TL tre år på rad før vi kan koste på oss et smil og et nikk. Før det skjer er det om gjøre å sable ned alt som lukter av støtte og positivitet.

b-tribunesliter

A-lagspiller

Lagt til: 26 sep 10, 20:21

Opprinnelig postet av kratos

De fleste som går på fotballkamper, går for underholdningens skyld. Når underholdningen uteblir, uteblir folk også, uavhenging av tabellposisjon. Så enkelt er det.Og før du begynner å gnåle om hva jeg har bidratt med, så har jeg hatt sesongkort på PH-feltet siden 2007 + at jeg misset 1 hjemmekamp i 2006..

Men, jeg merker at jeg må bry meg mindre om hva som skjer med laget og klubben. Det begynner å gå ut over humøret, nattesøvnen etc og det er det ikke verd...

Har full forståelse for det du skriver om både underholdning og humør m.m. og du er ikke alene om disse tankene. Livet kan være et helvete for en som er supporter. Heldigvis er også livet enkelte ganger utrolig bra for en supporter. Som f.eks. stort sett hele tiden fra Ringberg kom inn og frem til 6.11.2009. Foruten et NM-gull og et seriesølv så er det jo happeningene rundt hver eneste kamp som gir "supporterne" gode dager. Så er spørsmålet, hvem skal holde liv i skuta frem til glansdagene på nytt kommer? Skal vi supporterer hoppe av toget på veien dit å la kosten & co fikse tiden i "skyggenes dal"? Nå er vi på oppløpet og vi sitter selv i førersetet. Suppporterne må jo selvfølgelig velge selv om de vil støtte eller ikke de siste 5 rundene. Selv vet jeg hva jeg gjør, synes de som anser seg som supportere ogaå bør gjøre det og så får "medgangsgjengen" komme når sola igjen skinner. Men at Dag Solheim skal bli arrestert for at han oppfordrer folk til å fortsette med å støtte FFK i kraft av å være "FFK-ambassadør", ja hva kan man da si, normal utveksling av tanker er jo da ikke lenger nødvendig å føre. Setter derfor strek der, tar med mine hørselvern på neste hjemmekamp og skjønner at i denne byen så har vi fått et nytt motto; "det nøttærn'te". Grunnlaget for bysammenslåing er nærmere enn det vi ante.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til: 26 sep 10, 21:15

Jeg ser for meg at Sogndal rykker opp,og 2.plassen står mellom FFK og Sarp.

Sarp har igjen 6 kamper hvor kanskje 4 av de er mot lag som desperat kjemper mot nedrykk. 3 hjemmekamper,og 3 bortekamper.

Moss-Sarp: Moss er kjørt,så poeng til hjemmelaget er en stor overaskelse.

Sarp-MIF: MIF er vel et av formlaga,og jeg tror de vinner her.

Follo-Sarp: poeng til hjemmelaget her,hvis ikke er de fortapte.

Sarp-Nybergsund: vi har sett at Nybergsund kan skape trøbbel for alle lag.

Sandnes-Sarp: Sandnes MÅ ha poeng,hvis ikke er det nedrykk(noe jeg tror de gjør til slutt)

Sarp-Alta: spørs om Alta MÅ ha poeng.

FFK har 5 kamper igjen.hvor det er 2 stk knallharde bortekamper-motSogndal og Ranheim.

-Avgjøres dette i siste serierunde?

- Har Moss tradisjonelt noe godt tak på Sarp på Melløs?

kratos

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 10, 21:28

Opprinnelig postet av kratos

Har full forståelse for det du skriver om både underholdning og humør m.m. og du er ikke alene om disse tankene. Livet kan være et helvete for en som er supporter. Heldigvis er også livet enkelte ganger utrolig bra for en supporter. Som f.eks. stort sett hele tiden fra Ringberg kom inn og frem til 6.11.2009. Foruten et NM-gull og et seriesølv så er det jo happeningene rundt hver eneste kamp som gir "supporterne" gode dager. Så er spørsmålet, hvem skal holde liv i skuta frem til glansdagene på nytt kommer? Skal vi supporterer hoppe av toget på veien dit å la kosten & co fikse tiden i "skyggenes dal"? Nå er vi på oppløpet og vi sitter selv i førersetet. Suppporterne må jo selvfølgelig velge selv om de vil støtte eller ikke de siste 5 rundene. Selv vet jeg hva jeg gjør, synes de som anser seg som supportere ogaå bør gjøre det og så får "medgangsgjengen" komme når sola igjen skinner. Men at Dag Solheim skal bli arrestert for at han oppfordrer folk til å fortsette med å støtte FFK i kraft av å være "FFK-ambassadør", ja hva kan man da si, normal utveksling av tanker er jo da ikke lenger nødvendig å føre. Setter derfor strek der, tar med mine hørselvern på neste hjemmekamp og skjønner at i denne byen så har vi fått et nytt motto; "det nøttærn'te". Grunnlaget for bysammenslåing er nærmere enn det vi ante.

Det er jo akuratt det som skjedde i 1984. Folk forsvant da FFK rykket ned da, og enda flere folk forsvant da veien gikk videre til 2. div. Ta en titt på lagene rundt( i øyeblikket under) å se på tilskuertallene der. Det er jo bare FFK, B/G og Padde som drar noe særlig over 2000 i snitt.

Kritikken mot Dag Solheim går på at publikum har støttet opp rundt FFK, både i år og ifjor. Nedgangen i antall på tribunen er følgende av dårlig spill/dårlige resultater så det er helt opp til spillerene selv om det skal komme 3000, 4000, 5000 eller 7000 på tribunen. Samtidig er oppmøte også avhengig av hvilken motstander vi møter. Bare se på hjemmekampen mot paddene vs Follo.

Alle er ikke blodsupportere som de fleste her inne, hverken i år eller i 2008 da vi tok sølv.  De kommer når underholdningen kommer.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 26 sep 10, 21:34

Da er jeg ganske sikker på at du misforstår Solheim. Jeg tror ikke han bare sikter til publikumstallene, men den generelle hobbyslaktinga av FFK som har pågått så og si hele sesongen. Personlig tror jeg det er ødeleggende for klubben, og hvis man bare legger seg på et litt mer konstruktivt nivå for å støtte klubben så vil både vi og FFK være tjent med det. Positivitet sprer seg akkurat som negativitet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914