Forventninger
Er Roger og Gunnar forsterkninger til laget ???
Roger trekker seg masse i dueller og har masse feilpassninger.
Gunnar løper mye, men ofte i feil retning og surrer bort seg selv i sine egne bein.
Dette er min mening, tolk den som du vil og si hva du vil.
Men jeg er skuffet ...
---------------------------
R G
Helt enig, de vil aldri fylle opp det tapet walace er, samt Thomasen på midten. Da var det i hverfall noe trøk, selvom det også var tillfeldig.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 19 sep 10, 19:22
Endret: 19 sep 10, 19:23
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Greaker
Gunnar løper mye, men ofte i feil retning og surrer bort seg selv i sine egne bein.
Personlig synes jeg bevegelsene til Gunnar er ganske bra, og han jobber hardt. Nei, han får ikke til på langt nær alt han prøver på, men han er ikke hovedproblemet akkurat..
Opprinnelig postet av Knuty
Jeg sa ingenting om hovedproblemet heller, det jeg ville med denne tråden er disse 2 spillerne !!!Opprinnelig postet av Greaker
Personlig synes jeg bevegelsene til Gunnar er ganske bra, og han jobber hardt. Nei, han får ikke til på langt nær alt han prøver på, men han er ikke hovedproblemet akkurat..
R G
Men jeg er skuffet ...
Roger er jeg overhodet ikke overasket over at han ikke presterer, noe jeg også gav utrykk for da han kom. Gunnar var jeg skeptisk til, scoret et heldig mål mot Nybergsund. Men nå må man jo si at han får ikke noe særlig med baller å jobbe med heller fra de bak. Tror han hadde gjort det bra med Wallace, men det blir jo bare hypotetisk. Her og nå ser han ut som en ny Hermani Vourinen...
Jeg krever Aunes hode på et fat...
Men jeg er skuffet ...
De har spilt 3 kamper, også skal man hogge hue av dem allerede?
Vet ikke hva for noen forventninger du har, men dette er FFK i addeco.
Da kan man ikke hente Messi vetu. Ene er på lån og den andre er hentet for 2-3 mnd. Sier seg selv at de ikke vill være de største tilskudda, men man kan alltids håpe.
Og jeg håper forsatt, og at de motbeviser deg.
Opprinnelig postet av Plankehue
Da kan man ikke hente Messi vetu. Ene er på lån og den andre er hentet for 2-3 mnd. Sier seg selv at de ikke vill være de største tilskudda, men man kan alltids håpe.
I den situasjonen klubben er i nå, så har vi egentlig ikke tid til å vente på at de skal slå igjennom, men så hadde jeg heller ikke forventet at de skulle det heller da, så jeg er ikke skuffa. Jeg viste hva som kom.
Opprinnelig postet av Plankehue
En ting er at gutta har spilt 3 kamper i ffk drakten, men de er "proffe fotball spillere og bør ikke bevise sitt talent over år for at jeg skal holde igjen min skuffelse, roger var kæptn på kongsvinger og gunnar vet jeg veldig lite om siden sin tid i enga. Jeg mener de bør bevise fra første stund og ikke ha 15-20 kamper og ovberbevise meg på at dem er gode nokOpprinnelig postet av Greaker
Men jeg er skuffet ...
R G
De har spilt 3 kamper, og allerede blir kappa hue av.. det er bra, her gir vi spillerne støtte ja!!
Nei la oss kappe hue av spillerne etter kamper..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Jeg mener de bør bevise fra første stund og ikke ha 15-20 kamper og ovberbevise meg på at dem er gode nok
Dessverre er du ikke den eneste som "støtter" klubben som mener dette. En helt hårreisende holdning etter min mening.
Selv om du er en utålmodig sjel skal vel ikke det gå ut over nye spillere som trenger tid på å tilpasse seg?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg mener de bør bevise fra første stund og ikke ha 15-20 kamper og ovberbevise meg på at dem er gode nok
Dessverre er du ikke den eneste som "støtter" klubben som mener dette. En helt hårreisende holdning etter min mening.
Selv om du er en utålmodig sjel skal vel ikke det gå ut over nye spillere som trenger tid på å tilpasse seg?
Hadde klubben vært i en annen situasjon, hadde jeg vært enig med deg, men klubben er faktisk avhengig av at de nyinnkjøpte leverer varene fra dag 1. Gunnar har jeg ingen forkunskaper om ,men jeg skal ikke kritisere ham fordi han er avhengig av å fores med baller fra de bak. Risholt var jeg meget skeptisk til på forhånd, så jeg kan ikke si jeg er skuffet ut i fra forventninger..
Hva mener du klubben bør gjøre om de ikke leverer? Det gjenstår seks, sju eller ni kamper av FFKs sesong. Om ikke islendingen og Risholt leverer nå, hva er det å gjøre med det annet enn eventuelt å benke dem?
Vi har ikke anledning til å kaste dem ut og hente to nye. Derfor synes jeg hele diskusjonen om hvor mye tid de skal få for å innfri eventuelle forventninger, er meningsløs. Dersom trenerne mener disse er bedre enn alternativene, spiller de fra start. I motsatt fall sitter de på benken. Så enkelt er det.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Tøfflus
Hva mener du klubben bør gjøre om de ikke leverer? Det gjenstår seks, sju eller ni kamper av FFKs sesong. Om ikke islendingen og Risholt leverer nå, hva er det å gjøre med det annet enn eventuelt å benke dem?
Vi har ikke anledning til å kaste dem ut og hente to nye. Derfor synes jeg hele diskusjonen om hvor mye tid de skal få for å innfri eventuelle forventninger, er meningsløs. Dersom trenerne mener disse er bedre enn alternativene, spiller de fra start. I motsatt fall sitter de på benken. Så enkelt er det.
Det er etter det jeg har skjønt, ikke en tråd om hva klubben bør gjøre, men et utrykk over skuffelse, kanskje og skuffelse over valga klubben gjorde da de hentet de...
Nå var mitt innlegg vel så mye et svar på dette (skrevet av Greaker) som på ditt:
"Jeg mener de bør bevise fra første stund og ikke ha 15-20 kamper og ovberbevise meg på at dem er gode nok".
Hva skal man gjøre med at de ikke beviser fra første stund? Gå på skauen og henge seg selv? Rulle FFKs sportslige ledelse i tjære og fjær? Kjeppjage de aktuelle spillerne ut av byen?
For all del, jeg er også litt skuffet over prestasjonene til RR og islendingen hittil, dog ikke mer enn jeg er skuffet over prestasjonene til resten av laget ... jeg hadde ikke forventet at RR skulle heve laget til nye høyder, mer at han kan erstatte Thomassen på midtbanen nå når Thomassen må finne seg i å spille back. Og jeg forventet heller ikke at Gunnar skulle pøse inn mål som Ringberg gjorde i 2002 og 2003.
Jeg venter med å gjøre meg opp en bastant mening til sesongen er slutt, for det er ikke så mye igjen av den.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Plankekæll
Husker du var ekstremt tålmodig med Andersson og Valencia i fjor høst
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914