Gilmak ferdig i FFK
ffksupporter.net: - Gilmak ferdig i FFK
12 minutter med A-lagsfotball var alt Gilmak Queiroz da Silva (23) fikk på to måneder i FFK. Etter ønske fra spilleren selv setter han seg nå på flyet hjem til Brasil.
Hva syns folket?
Personlig syns jeg det er synd at han ikke ble noen hit, men samtidig syns jeg det er morsomt at klubben får ordnet slike avtaler.
Dette kjøpet er jo sportslig enda dårligere enn mange av de andre katastrofekjøpene våre, men vi taper ingenting økonomisk. Det er vel slike sjanser man må ta når man ligger i Adeccoligaen - så lenge de er økonomisk gunstige (i vårt tilfelle gratis).
---------------------------
http://twitter.com/banksy8
Jaja, lå vel litt i kortene etterhvert dette.
Uansett, dette viser jo viktigheten av at klubben har begynt å skaffe seg gode låneavtaler med nye spillere. Dette kostet oss faktisk ikke en krone i lønn..
For et par-tre år siden ser jeg lett for meg at spilleren hadde fått tre-fireårskontrakt, bortimot usett..
Synd men forventet ang Gilmak.
Gi nå Roger drakt nummer 3!!!
Det var synd.. Håper det er rett valg FFK har tatt..
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Får jeg lov å kalle han Gilmøk nå? (jeg kødder).. Lykke til i Brasil GilmAk!
Akkurat som forventet, man henter ikke defensive spillere fra Brasil til norden, punktum.
http://twitter.com/GardC
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 06 sep 10, 17:34
Endret: 06 sep 10, 17:34
Endret av: FFK pra sempre
Det er meget mulig at han ikke fikk noen reel sjangse, kanskje fordi han ikke kostet noe uansett.
Men Gilmak er først og fremst en stopper, som er spillende. Og dermed kan brukes som defensiv midtbanespiller.
Uansett er det ikke slike typer man bør se etter når man først skal hente noen den lange veien fra Brasil.
Både fordi de må lære å spille soneforsvar, og ofte er de mindre gode i markeringspillet.
Men ikke minst fordi dette er en type rolle vi er relativt gode på i Norge.
Derfor var jeg mer enn overrasket når jeg forstod hvem som kom, når han kom.
Hvis det er Hellstöm dere snakker om, er ikke han agent, men scout.
http://twitter.com/GardC
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 06 sep 10, 18:47
Endret: 06 sep 10, 18:51
Endret av: Jens G Best
Jeg var en tur i Askim da 2. laget møtte de i August, en kamp der Gilmak spilte 90 minutter (såvidt jeg husker..). Han imponerte meg ikke nevneverdig i den kampen, og om han utmerket seg var det nok desverre fordi han gjorde et par valg på egen 16. meter som ga oss trauste nordmenn på tribunen tilnærmet hjerteattakk. Min magefølelse er at FFK har gjort et riktig valg i denne sammenhengen.
Svaberget for alltid!
Tror ffk og gilmak gjorde det rette.Så han par ganger på ffk2 og han sleit veldig med å finne seg i rette i norsk spillestil.Lykke til videre gilmak!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914