Wallace klar for Gent
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 31 aug 10, 22:35
Endret: 31 aug 10, 22:43
Endret av: Knuty
Da var det bekreftet på Gents hjemmesider..
Jokke sier til Fredrikstad.no:
"Det er selvsagt veldig tungt sportslig å miste en spiller av Wallace kaliber, men vi fikk et tilbud der vi følte at vi ikke hadde noen valg. Vi er en tøff økonomisk situasjon og må naturligvis ta hensyn til den.
Vi takker Wallace for en flott tid i klubben der han vært med på å skapt mange minnerike øyeblikk og ønsker han lykke til videre i karrieren"
hva faen ? vil ikke klubben tilbake til tippeligaen ? Vil de være en adeccoklubb ? Håpløst!
---------------------------
To Telos Arheezee Torah
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 31 aug 10, 22:36
Endret: 31 aug 10, 22:38
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Knuty
Da var det bekreftet..
- Wallace er klar for Gent, og vi er fornøyde nå, skriver Joacim Jonsson i en SMS til ffksupporter.net.
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1989
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Syns han fortjener dette. Trist at han reiser, men godt det ikke er til et annet lag i Norge.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Regner med at han ikke går gratis? Hvor mye er det snakk om?
Synd at han forlater oss hvis det er tilfellet
SUPRAS FREDRIKSTAD
Tak får alt Wallace!
Ønsker han lykke til i Belgia! Håper vi fikk et par hundre kroner for han hvertfall.
Heia FFK
Opprinnelig postet av Kratos
Jeg vil gjerne ha klubben tilbake til eliten. Men heller ett år - eller to - i Adeccoligaen, dersom det å "dra en Lyn" og spille i 6. er alternativet... Og med tanke på den informasjonen som er kommet ut om klubbens økonomi så er det sparing, sparing, kostnadskutt og mer sparing som gjelder. Spillersalg er nok nødvendig. I tillegg har jeg ikke på noen måte blitt imponert over Wallace i de kampene jeg har sett...hva faen ? vil ikke klubben tilbake til tippeligaen ? Vil de være en adeccoklubb ? Håpløst!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Synd med Wallace, er det bare meg eller er går klokka på serveren til ffksupporter.net litt seint i dag?
Nettavisen spekulerte tidligere i en overgangssum på 3-4 millioner, en sum Joakim på f-b også nevner nå..
JonFT
Ble medlem: 05 apr 04
Lagt til: 31 aug 10, 22:42
Endret: 31 aug 10, 22:43
Endret av: JonFT
Wallace fortjener det, er bare å takke han for tiden han har hatt i FFK.
Alltid FFK!
Endelig godt han gikk til utlandet. Skal si stemningen på VPN sank. Fra å håpe på Wallace til å være glad for at ingen kom. Fra å være en god signering, til å være en drittspiller.
Håper vi fikk noen millioner for han og at økonomien er litt bedre i klubben.
Har ingen tro på at Wallace var noe alfa og omega for opprykk eller ei. Valencia slår bedre dødballer, Borges er gode på skudd og Thomassen kommer sikkert til å bekle venstrebacken med glans. Så har vi fått inn en spiller som virkelig blør for drakta på midten og som for alt i verden ville spille for akkurat FFK og ingen andre klubber. Dette lover bra!
Opprinnelig postet av JonFT
Nettavisen og F-B melder at Wallace er solgt for omlag 3,5 million
Det sier det meste om markedet nå. Men en helt grei pris for FFK synes jeg.
Kjøp Thomas Lehne Olsen!!
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 31 aug 10, 22:44
Endret: 31 aug 10, 22:45
Endret av: hasse33
Synes det er synd at Wallace forsvinner. Everton, Borges, Raio og Wallace har vært mine favoritter på laget de siste to årene. Har sans for Wallace!!!!!!!! Spennende å se hvor mye vi får for han.
Bra at han gikk til en utenlandsk klubb og ikke Enga el....
Lykke til Wallace!!
sier jeg i mittt 1001 innlegg
I tillegg sparer altså FFK betydelig lønn, trolig opp mot 1,5 millioner i året medregnet avgifter etc.
Håper de har fått med en vidre salgs prosent.
Åssen er eieropplegget rundt Wallace da. Er dette penger rett til FFK?
Vi mister nå vår eneste ballsikre forsvarsspiller, og han som ofte er arkitekten bak vårt offensive spill satt i gang bakfra. Det er ekstremt synd, men jeg forstår likevel salget. Jeg antar også at Wallace selv har et sterkt ønske om dette klubbskiftet. Men ingen tvil om at vi som lag blir svekket av dette.
Når det er sagt så har Joachim Thomassen spilt sine absolutt beste kamper i FFK-drakt som venstreback. Forhåpentligvis griper han sjansen igjen, selv om det jo er sentralt på midten han helst ønsker å spille.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Åssen er eieropplegget rundt Wallace da. Er dette penger rett til FFK?
trur FFK eier 75 %
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914