Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 29 aug 10, 11:26

Det virker som om at han er totalt overflødig i Nederland. Ikke i troppen sist. Det bør settes igang et arbeid med å få han hjem til neste sesong i TP. Det er der han trives og hører hjemme. Det virker som en stagnasjon så fort han kommer tilbake til Nederland. Han gjorde det meget bra hos LSK. Derfor bør de rette vedkommende bør starte arbeidet nå.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til: 29 aug 10, 11:57

skulle ha gjerne ha sett Tarik i Fredrikstad Cool

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 29 aug 10, 12:40

Heller han en Mr. Gamla Islending på lån

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 29 aug 10, 12:42

Lov å drømme...

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 29 aug 10, 12:50

Opprinnelig postet av 1947modell

Det virker som om at han er totalt overflødig i Nederland. Ikke i troppen sist. Det bør settes igang et arbeid med å få han hjem til neste sesong i TP. Det er der han trives og hører hjemme. Det virker som en stagnasjon så fort han kommer tilbake til Nederland. Han gjorde det meget bra hos LSK. Derfor bør de rette vedkommende bør starte arbeidet nå.

Unnskyld meg, men: Skitsnakk. Hvordan kan du snakke om stagnasjon på så tynt grunnlag+ Tarik har gått halvskadet i sommer, og det er spilt FEM serierunder i Nederland. Før en begynner å gjøre seg opp meninger om hvorvidt Tarik vil slå gjennom der, bør høstsesongen spilles.

Han herjet i Lillestrøm, og vant nok selvtillit på det etter en skuffende tid i Nederland så langt. Men i det seneste intervjuet med Demokraten var han nokså positiv med tanke på framtiden i Heerenveen: http://www.demokraten.no/lokalsport/article5237566.ece

Selvsagt skal Tarik alltid være velkommen i FFK om han vil tilbake til Norge, men personlig håper jeg han slår til nå og utvikler seg til en toppspiller, som herjer for landslaget i årevis. Jeg håper med andre ord han vil bli så god at FFK ikke er aktuelt for ham før han er gammal - med mindre vi utvikler oss til et stabilt topplag som jevnlig er på tur i Europa.

Det blir veldig provinsielt - ja, smålig - å håpe at han skal slite i Nederland slik at han heller skal komme hjem til oss med halen mellom bena.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 29 aug 10, 13:03

Sinna ? Herregud mann, les nå innlegget mitt da ! Hvor finner du uttrykk som " halen mellom  beina " ? Innlegget var positivt uten negative ønsker vedr Tarik. Men er det ikke litt snodig da at han holdes utenfor troppen ? Det kan nevnes flere unge gode spillere som ikke har klart og funnet seg til rette i andre ligaer , både norske og utenlandske. Selvfølgelig finnes det andre som har klart seg meget godt , eks Riise , J.E. Aas mfl. Håper også av hele mitt FFKhjerte at han vil lykkes.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914