Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK "mister" landslagsspillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 23 aug 10, 15:47

Både U21 og G18-troppene er tatt ut i dag, og ingen(!) FFK-spillere er å finne på lagene. Simen Rafn har jo fått prøve seg litt på G18, men det er veldig merkelig at verken Lasse Staw eller Joachim Thomassen har kommet med på U21-landslaget.

Troppene:

U21

G18

---------------------------

http://twitter.com/banksy8

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 23 aug 10, 16:18

Kan jo ha sammenheng med at FFK spiller mot Bodø/Glimt da. TL og andre toppligaer har spillefri under landskampoppholdet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 23 aug 10, 16:33

Det har vel ikke NFF tatt hensyn til før? Kampen vår mot Sogndal fikk vi jo utsatt nettopp fordi vi hadde flere folk ute på landslagsspill - og det var ikke snakk om kvalifiseringskamper, men privatkamper.

Vi kommer vel til å måtte unnvære Raio til den kampen da? Han skal garantert spille for Estland.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til: 23 aug 10, 16:36

kan vel være att FFK styret har sakt nei til at spilllerene kan dra ? Kansje?

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til: 23 aug 10, 16:44

.. eller kanskje de ikke er gode nok ...Undecided

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 23 aug 10, 16:47

Når det gjelder G18 så har de jo toppet dette laget nå siden U21 er ute av kval. Så er i allefall en spiller som er tatt ned i han henriksen. Kanskje det også gjelder flere og at rafn da faller utenfor

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 23 aug 10, 18:20

Grunnen er mest sansynelig det den bruker vere hver gang U21 laget ryker ut.

Da blir de fleste som går på overtid, det vil si de som har fylt 22 og ikke er aktuelle for et mer eller mindre direkte opprykk til A landslaget byttet ut.

Da blir spillere som i dag er 21 år igjen, samt at de fyller opp med yngre.

Thomasen spiller venstre beck på U 21 og mulig det er yngre som skal testes der.

Lasses erstattere har vel aldri vert i nærheten av U-21 og spiller i dag i 2-3 divisjon for sine respektive lag.

For klubben tror jeg ikke det er noen ulempe, verre for guttene som kan vise seg frem på u-21

Så ikke noen større dramatikk i dette, da det er de to siste kampene disse holder alderen på, syntes det er mye vere at Rafen ikke er tatt ut.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914