Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen vinnere, men ca 1000 tapere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 16 aug 10, 10:59

Uavgjort kamp uten seierherrer, men en gjeng med tapere som forlot Stadion da S08 scoret. Det var det flaueste ved forestillingen i går.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 16 aug 10, 11:32
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Uavgjort kamp uten seierherrer, men en gjeng med tapere som forlot Stadion da S08 scoret. Det var det flaueste ved forestillingen i går.

Hva var flaut?

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 16 aug 10, 11:41

Det var lov til å være skuffet og forbannet i går. Ekstra ille var det når en spiller som  bare hadde vært på banen noen minutter, og som ble vraket av FFK i vinter, er den som setter målet for Sarpsborg 08. Forstår at mange i frustrasjon reiser seg å går når det bare er to minutter igjen av ordinær tid. For de fleste var vel tapet et faktum,  å tape for Sarpsborg 08 svir mer enn noe annet. Fortsatt svir sårene etter etter fjorårets forsmedlige tap, sår som vil svi så lenge FFK er i Adecco ligaen. Med den poengfangsten som har vært i de siste kampene er det stor fare for spill i den ligaen for FFK også neste år. Trist!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 16 aug 10, 12:46
Så det er greit å vende laget ryggen i motgang? Hvor ble det av en for alle og alle for en? Jeg synes faktisk det er helt forkastelig oppførsel. Det er lov å bli skuffet, men forbannet? Hvem ble man forbannet på?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 16 aug 10, 13:05
Vi må vel si at de j..... pæddene vant i går. Å få uavgjort borte mot oss er en god prestasjon og jeg vil anta at de var veldig fornøyd.

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 16 aug 10, 13:07

Opprinnelig postet av Erikk
Vi må vel si at de j..... pæddene vant i går. Å få uavgjort borte mot oss er en god prestasjon og jeg vil anta at de var veldig fornøyd.

Det sa jeg også etter kampen igår. Generelt og historisk messig så er vi kanskje storebror, men det siste året og spesifikt da mot Pæddene, så synes jeg dette navnet blir litt for tynt egentlig.

2010 er året vårt!

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 16 aug 10, 13:18

Jeg skule virkelig av hele mitt hjerte håpe at vi endelig skulle slå disse f................ pæddene i serien, og når Trulsen pissa oss i trynet rett før slutt var det nesten så jeg begynte å tenke på at jeg bør slutte med fotball :-(.

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 16 aug 10, 13:05

Så det er greit å vende laget ryggen i motgang? Hvor ble det av en for alle og alle for en? Jeg synes faktisk det er helt forkastelig oppførsel. Det er lov å bli skuffet, men forbannet? Hvem ble man forbannet på?

Når Sarpsborg 08 scoret...

Da skjønner jeg. De som forlot stadion før kampen var ferdig ja.

Synes dette er feil og en uting av en spontan reaksjon som egentlig ikke hører noe sted hjemme.

2010 er året vårt!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 17 aug 10, 08:23

Opprinnelig postet av Welhaven

Da S08 scoret. ref norsk gramatikk regel: den gang da, hver gang når.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 17 aug 10, 09:47

Det er godt vi har skriftlærde blant oss som kan rettlede oss "analfabeter"Wink

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 17 aug 10, 09:56

Nå heter det grammatikkregel på norsk da. Wink

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 17 aug 10, 10:00

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå heter det grammatikkregel på norsk da. Wink

Embarassed Godt poeng!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 17 aug 10, 11:03

Kan være dags å gjenopplive "Språklige dingsers tråd", kjenner jeg. Smile

Hater hat!

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 17 aug 10, 16:51

etter særpe målet satt jeg meg ned på plankehaugen feltet å titta i betongen. så ikke målet til wallace engang. når ffk skora så klarte jeg ikke å juble, var fortsatt forbanna og skuffet. har såvidt begynt å gi seg nå.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 17 aug 10, 17:17

Jeg har gått før tiden én gang. Det var hjemmekampen mot Tollnes i 2001, jeg og en kamerat gikk da det ble 0-5.  Angret fort på det. Jeg var ung og dum den gangen, og minnes i dag øyeblikket med skam.

Siden den gang har jeg sittet/stått kampen ut, og mener at alle andre skal gjøre det samme. Én gang er greit, men å ha som vane å gå før tiden hver gang det går skeis er lavt. Det gir et veldig dårlig signal til spillerne: "Går det dårlig med dere så gir vi blanke i å være her".

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 19 aug 10, 12:05

Bare sånn angående å rette andre på skrivefeil; er vel sånn ca. totalt unødvendig å putte innlegg om det i en tråd som ikke har noe med rettskrivning å gjøre. Send heller en PM om man absolutt skal briljere med sine kunnskaper...  Skulle alle drevet og rettet på hverandre så hadde det vært mye uinteressant lesning her inne..

Mitt syn da! Men takk for opplæringen none the less, kanogvetalt.

2010 er året vårt!

egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 16 aug 10, 13:20

Kanskje på seg selv for at man ikke ble hjemme og benyttet siste rest av sommer på terrassen med en iskald øl. 

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til: 16 aug 10, 14:19
Endret: 16 aug 10, 16:38
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av egkrist

Ekstra ille var det når en spiller som  bare hadde vært på banen noen minutter, og som ble vraket av FFK i vinter, er den som setter målet for Sarpsborg 08.

Han hadde i kontrakten sin at han kunne gå gratis, hvis det var en klubb som ville gi han en kontrakt.

Han har heller ikke spilt så himmla mye eller.

Og hva jeg har fått med meg, så har han bare scort mot oss.

Selv om man føler seg PISSA i trynet, så blir man og vender andre skinnet til.

ENGELT OG GREIT: når dommeren blåser kan man gå!!!!

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 16 aug 10, 14:25
Man skal sitte ut tiden. Men publikum har sine spontan reaksjoner de også som spillerne. Borges klikka jo spontant ved å kaste ballen i bakken etter en hel kamp med elendig dømming. Enkelte på tribunene reagerte spontant etter tredje gang på rad mot smurfene fått en i fleisen. Så enkelt er det bare og sann vil det alltid være. Husk at noen også kun går på kampen pga stemningen. Kjenner flere som aldri ser fotball og driter i det men kun går på stadion fordi det er gøy. De klapper litt med og reiser seg opp osv. FFK trenger faktisk slike også da de betaler fullpris som alle andre. Så tror nok folk bare må bite i seg det sure epple og erkjenne at folk går før tiden. Blir jo sjelden så mye oppstyr om det når folk går før tiden og vi leder 3-0

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 16 aug 10, 15:16

Opprinnelig postet av mysthical
Man skal sitte ut tiden. Men publikum har sine spontan reaksjoner de også som spillerne. Borges klikka jo spontant ved å kaste ballen i bakken etter en hel kamp med elendig dømming. Enkelte på tribunene reagerte spontant etter tredje gang på rad mot smurfene fått en i fleisen. Så enkelt er det bare og sann vil det alltid være.

Hear hear!

Jeg gikk ikke, og har hittil aldri gått før dommeren har blåst. Men i går hadde jeg mer lyst enn noensinne, og klandrer ingen som gjorde det. Jeg hadde ikke engang angra hvis jeg hadde gått glipp av utligningsmålet (sjøl om det var veldig deilig å se det). Sjøl i ettertid føler jeg at jeg ikke ville ha angra. Men jeg gikk ikke.

Men hadde jeg gått, så hadde vel FFK scora to istedenfor ett, antagelig. Som tidligere sagt, jeg har tatt hintet nå, og skal holde meg hjemme resten av sesongen.

Er det bedre enn å gå før dommeren har blåst, forresten?

Hater hat!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914