Ingen vinnere, men ca 1000 tapere
Uavgjort kamp uten seierherrer, men en gjeng med tapere som forlot Stadion da S08 scoret. Det var det flaueste ved forestillingen i går.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva var flaut?Uavgjort kamp uten seierherrer, men en gjeng med tapere som forlot Stadion da S08 scoret. Det var det flaueste ved forestillingen i går.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Det var lov til å være skuffet og forbannet i går. Ekstra ille var det når en spiller som bare hadde vært på banen noen minutter, og som ble vraket av FFK i vinter, er den som setter målet for Sarpsborg 08. Forstår at mange i frustrasjon reiser seg å går når det bare er to minutter igjen av ordinær tid. For de fleste var vel tapet et faktum, å tape for Sarpsborg 08 svir mer enn noe annet. Fortsatt svir sårene etter etter fjorårets forsmedlige tap, sår som vil svi så lenge FFK er i Adecco ligaen. Med den poengfangsten som har vært i de siste kampene er det stor fare for spill i den ligaen for FFK også neste år. Trist!!Uavgjort kamp uten seierherrer, men en gjeng med tapere som forlot Stadion da S08 scoret. Det var det flaueste ved forestillingen i går.
Så det er greit å vende laget ryggen i motgang? Hvor ble det av en for alle og alle for en? Jeg synes faktisk det er helt forkastelig oppførsel. Det er lov å bli skuffet, men forbannet? Hvem ble man forbannet på?
Når Sarpsborg 08 scoret...
Da skjønner jeg. De som forlot stadion før kampen var ferdig ja.
Synes dette er feil og en uting av en spontan reaksjon som egentlig ikke hører noe sted hjemme.
2010 er året vårt!
Opprinnelig postet av Erikk
Vi må vel si at de j..... pæddene vant i går. Å få uavgjort borte mot oss er en god prestasjon og jeg vil anta at de var veldig fornøyd.
Det sa jeg også etter kampen igår. Generelt og historisk messig så er vi kanskje storebror, men det siste året og spesifikt da mot Pæddene, så synes jeg dette navnet blir litt for tynt egentlig.
2010 er året vårt!
Jeg skule virkelig av hele mitt hjerte håpe at vi endelig skulle slå disse f................ pæddene i serien, og når Trulsen pissa oss i trynet rett før slutt var det nesten så jeg begynte å tenke på at jeg bør slutte med fotball :-(.
Kanskje på seg selv for at man ikke ble hjemme og benyttet siste rest av sommer på terrassen med en iskald øl.
Plankehue
Ble medlem: 23 jul 09
Lagt til: 16 aug 10, 14:19
Endret: 16 aug 10, 16:38
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av egkrist
Ekstra ille var det når en spiller som bare hadde vært på banen noen minutter, og som ble vraket av FFK i vinter, er den som setter målet for Sarpsborg 08.
Han hadde i kontrakten sin at han kunne gå gratis, hvis det var en klubb som ville gi han en kontrakt.
Han har heller ikke spilt så himmla mye eller.
Og hva jeg har fått med meg, så har han bare scort mot oss.
Selv om man føler seg PISSA i trynet, så blir man og vender andre skinnet til.
ENGELT OG GREIT: når dommeren blåser kan man gå!!!!
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av mysthical
Man skal sitte ut tiden. Men publikum har sine spontan reaksjoner de også som spillerne. Borges klikka jo spontant ved å kaste ballen i bakken etter en hel kamp med elendig dømming. Enkelte på tribunene reagerte spontant etter tredje gang på rad mot smurfene fått en i fleisen. Så enkelt er det bare og sann vil det alltid være.
Hear hear!
Jeg gikk ikke, og har hittil aldri gått før dommeren har blåst. Men i går hadde jeg mer lyst enn noensinne, og klandrer ingen som gjorde det. Jeg hadde ikke engang angra hvis jeg hadde gått glipp av utligningsmålet (sjøl om det var veldig deilig å se det). Sjøl i ettertid føler jeg at jeg ikke ville ha angra. Men jeg gikk ikke.
Men hadde jeg gått, så hadde vel FFK scora to istedenfor ett, antagelig. Som tidligere sagt, jeg har tatt hintet nå, og skal holde meg hjemme resten av sesongen.
Er det bedre enn å gå før dommeren har blåst, forresten?
Hater hat!
Mistenker at mange av de som gikk før slutt i går er de som aldri er på kamper ellers, så om de er forbanna eller om det er for å slippe køen over brua er vel et interessant aspekt?
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Opprinnelig postet av thejester
Mistenker at mange av de som gikk før slutt i går er de som aldri er på kamper ellers, så om de er forbanna eller om det er for å slippe køen over brua er vel et interessant aspekt?
Dette er bare tull. Bl.a var det folk som har fulgt FFK i 50 år som gikk. Skuffelse og frustrasjon kan få den mest fornuftige til å gjøre ufornuftige ting.
Opprinnelig postet av egkrist
Opprinnelig postet av thejester
Dette er bare tull. Bl.a var det folk som har fulgt FFK i 50 år som gikk. Skuffelse og frustrasjon kan få den mest fornuftige til å gjøre ufornuftige ting.
Du skjønte at jeg satte det litt på spissen? Nå opplever jeg den samme stemninga rundt FFK som var tidligere i år, før "de gode" kampene. Nå er plutselig alt feil igjen.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
veldig enig, hater folk som drar før dommeren blåser. men nå gikk jo de glipp av målet og jubelbruset som fulgteUavgjort kamp uten seierherrer, men en gjeng med tapere som forlot Stadion da S08 scoret. Det var det flaueste ved forestillingen i går.
SUPRAS FREDRIKSTAD
Igår når ********08 fikk den scoringen svartnet det for meg hvertfall.. Da hadde jeg fått nok! Hadde jeg ikke skrivd hadde jeg nok forlatt stadion jeg også, det har noe at man tilslutt blir lei av at de skal pisse på oss hver gang vi møter dem. Heldigvis fikk Wallace headet inn det deilige målet som ga oss ( ifølge Fossen) orgasme på stadion,
Skal også nevne at i våres og i fjor høst sto jeg igjen til lenge etter kampslutt og deppa etter tapet.. Er som regel den som aldri forlater stadion før kampslutt..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
MEN: en annen ting er når FFk leder, og folk begynner å gå ti minutter før kampslutt! Det irriterrer meg..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
kan forstå at mann HAR lyst til å gå
Må jo si at jeg gikk fra Pædde land rett før han blåste det var kansje 1 min før.
Men på hjemme kamp, så går jeg ikke før hvis det ikke er kriste eller om det faktisk er planlagt. At jeg Må gjøre noe.
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Det er da enda verre når folk går når vi ligger under. Tenk deg om nå.MEN: en annen ting er når FFk leder, og folk begynner å gå ti minutter før kampslutt! Det irriterrer meg..
Opprinnelig postet av Welhaven
Da S08 scoret. ref norsk gramatikk regel: den gang da, hver gang når.
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Det er da enda verre når folk går når vi ligger under. Tenk deg om nå.MEN: en annen ting er når FFk leder, og folk begynner å gå ti minutter før kampslutt! Det irriterrer meg..
Greit at folk går når de vil for min del.... om de sitter ytterst på raden sin vel og merke. det er fryktelig irriterende å reise seg et par ganger på noen minutter når man helst vil følge med på kampen
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Det er godt vi har skriftlærde blant oss som kan rettlede oss "analfabeter"Opprinnelig postet av Welhaven
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Opprinnelig postet av Welhaven
Nå heter det grammatikkregel på norsk da.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Nå heter det grammatikkregel på norsk da.
Godt poeng!
Kan være dags å gjenopplive "Språklige dingsers tråd", kjenner jeg.
Hater hat!
etter særpe målet satt jeg meg ned på plankehaugen feltet å titta i betongen. så ikke målet til wallace engang. når ffk skora så klarte jeg ikke å juble, var fortsatt forbanna og skuffet. har såvidt begynt å gi seg nå.
Jeg har gått før tiden én gang. Det var hjemmekampen mot Tollnes i 2001, jeg og en kamerat gikk da det ble 0-5. Angret fort på det. Jeg var ung og dum den gangen, og minnes i dag øyeblikket med skam.
Siden den gang har jeg sittet/stått kampen ut, og mener at alle andre skal gjøre det samme. Én gang er greit, men å ha som vane å gå før tiden hver gang det går skeis er lavt. Det gir et veldig dårlig signal til spillerne: "Går det dårlig med dere så gir vi blanke i å være her".
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Bare sånn angående å rette andre på skrivefeil; er vel sånn ca. totalt unødvendig å putte innlegg om det i en tråd som ikke har noe med rettskrivning å gjøre. Send heller en PM om man absolutt skal briljere med sine kunnskaper... Skulle alle drevet og rettet på hverandre så hadde det vært mye uinteressant lesning her inne..
Mitt syn da! Men takk for opplæringen none the less, kanogvetalt.
2010 er året vårt!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914