Ingen vinnere, men ca 1000 tapere
Opprinnelig postet av Welhaven
Når Sarpsborg 08 scoret...
Da S08 scoret. ref norsk gramatikk regel: den gang da, hver gang når.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Det er da enda verre når folk går når vi ligger under. Tenk deg om nå.MEN: en annen ting er når FFk leder, og folk begynner å gå ti minutter før kampslutt! Det irriterrer meg..
Greit at folk går når de vil for min del.... om de sitter ytterst på raden sin vel og merke. det er fryktelig irriterende å reise seg et par ganger på noen minutter når man helst vil følge med på kampen
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Det er godt vi har skriftlærde blant oss som kan rettlede oss "analfabeter"Opprinnelig postet av Welhaven
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Opprinnelig postet av Welhaven
Nå heter det grammatikkregel på norsk da.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Nå heter det grammatikkregel på norsk da.
Godt poeng!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Kan være dags å gjenopplive "Språklige dingsers tråd", kjenner jeg.
Hater hat!
etter særpe målet satt jeg meg ned på plankehaugen feltet å titta i betongen. så ikke målet til wallace engang. når ffk skora så klarte jeg ikke å juble, var fortsatt forbanna og skuffet. har såvidt begynt å gi seg nå.
Jeg har gått før tiden én gang. Det var hjemmekampen mot Tollnes i 2001, jeg og en kamerat gikk da det ble 0-5. Angret fort på det. Jeg var ung og dum den gangen, og minnes i dag øyeblikket med skam.
Siden den gang har jeg sittet/stått kampen ut, og mener at alle andre skal gjøre det samme. Én gang er greit, men å ha som vane å gå før tiden hver gang det går skeis er lavt. Det gir et veldig dårlig signal til spillerne: "Går det dårlig med dere så gir vi blanke i å være her".
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Bare sånn angående å rette andre på skrivefeil; er vel sånn ca. totalt unødvendig å putte innlegg om det i en tråd som ikke har noe med rettskrivning å gjøre. Send heller en PM om man absolutt skal briljere med sine kunnskaper... Skulle alle drevet og rettet på hverandre så hadde det vært mye uinteressant lesning her inne..
Mitt syn da! Men takk for opplæringen none the less, kanogvetalt.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914