Kamptråd: TUIL - FFK Søndag 25.07.2010 kl 18:00
Opprinnelig postet av 07.04.1903
Syntes det gikk tregt å logge seg på,men kom nå på etterhvert..Møkka-nrk! Her går det ikke ann å logge seg på engang. Vannskelig skal det være. Noen som har opplevd det samme?
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Der skulle ramber ha skutt. men bra forsøk
Kjempesjanse til Borges, utenfor...
Opprinnelig postet av 07.04.1903
Samme problem her. Lisenspenger vel brukt!!!Møkka-nrk! Her går det ikke ann å logge seg på engang. Vannskelig skal det være. Noen som har opplevd det samme?
"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"
Ikke dårlig... Nå funker det hos meg også :) Gikk bare glipp av 20 min av kampen...
Sammen for fredrikstad!
07.04.1903
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Annulert scoring for FFK for offside, så ut som det var riktig. Synes vi spiller bra, pasningsspillet fortsetter og vi kommer til innlegg.
Det har ikke jeg fått med meg... annulering altså.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
¨CELSO !!!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaa!
"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
0-1 Celso Borges (Alex Valencia).
Flott innlegg fra Valencia fra høyre og herlig heading av Borges i lengste hjørne. (ca 20 min).
Welhaven
Ble medlem: 09 nov 09
Lagt til: 25 jul 10, 18:22
Endret: 25 jul 10, 18:23
Endret av: Welhaven
Deilig med mål! Keep em' coming!
EDIT:
Greit om NRK klarer å oppdatere stilingen!
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Det har ikke jeg fått med meg... annulering altså.
Var vel Askar som kom fri i 16-metern på høyre side og satte den i krysset, men han ble avblåst for offside.
Klasseheading av Borges!
Nok ett godt innlegg av Valencia, og Borges feier ballen over på volley. Bra spill!!
Gult kort til Amin Askar for farefullt spill med høye knotter.
Var vel et stort sukk på Sarpborg stadion når ffk scorte Fra alle på stadion
TUIL-spilleren er i ferd med å dø, men etter at det gule vises til Askar får han en mirakuløs helbredning.
Ha ha, Staw bommer på en klarering og TUIL-supporterne svarer med en tromme pluss pling for den. Lurer på hva de gjør på selvmål da.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914