Kamptråd: Follo - FFK søndag 11.07.2010 kl 16:00
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 07 jul 10, 15:50
Endret: 12 jul 10, 12:57
Endret av: Rey
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3138/372/
Siden Lyn-Særp som skulle vært rundens TV-kamp er avlyst, har NRK bedt om å få vise Follo-FFK i stedet, og dermed spilles den søndag klokka fire.
MOD (Rey): Kan like godt gjøre om denne til kamptråd :-)
---------------------------
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Det blir forrøvrig tv kamper hjemme mot Bryne 18.juli og Moss 1.august. også.
Om jeg får komme med et dristig tips; FFK - Særp den 15. august blir også TV-kamp ... eneste alternativet etter "original" terminliste er Sogndal-Bryne, og den vil bli utsatt i og med at Sogndal skal spille kvartfinale i cupen den helga.
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 08 jul 10, 17:02
Endret: 08 jul 10, 21:05
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av Tøfflus
Om jeg får komme med et dristig tips; FFK - Særp den 15. august blir også TV-kamp .
Det tipset hadde vel gitt omtrent 0,5 i odds selv før sesongen
Over til kampen på søndag hvor jeg håper på følgende lag.
Staw
Martinsen, Raio, Ophaug, Pereira
Valencia, Elvestad, Thomassen, Rafn
Askar, Borges
Det jeg savner fra årets FFK-utgave er at de sentral midtbanespillerne går på dype løp fra midtbanen. Veldig sjeldent at vi ser Ramberg/Thomassen gå på løp fremover og gjennom forsvaret til motstanderen. Og når det for en gangs skyld skjer blir aldri ballen spilt på de.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Denne kampen blir vanskelig. Follo er i knallform for tiden. FFK må være skjerpet og aggressive for å ta denne kampen. I tillegg må FFK finne igjen effektiviteten de viste mot Moss.
Håper på denne startellveren:
Staw
Martinsen, Piiroja, Ophaug, Wallace
Valencia, Thomassen, Borges, Rafn
Askar, Mulac
Vil ha Borges tilbake på midtbanen, han ligger ofte altfor dypt som spiss, og det virker som at mye uansett skal innom han.
Alltid FFK!
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 09 jul 10, 00:05
Endret: 09 jul 10, 00:05
Endret av: Plankekæll
Håper på dette laget: (4-2-3-1)
Lasse Staw
Amin Askar - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira
Martin Elvestad - Joachim Thomassen
Alex Valencia - Celso Borges - Simen Rafn
Odillon Kashama
FFK ER BEST!!!!!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Lasse Staw
Odillon Kashama
Den likte jeg! Så spennende ut, og digger Odi på topp. Go Go!
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Welhaven
Lasse Staw
Odillon Kashama
Den likte jeg! Så spennende ut, og digger Odi på topp. Go Go!
Jeg er med! ;-)
Nugattistjerna
Ble medlem: 21 nov 06
Lagt til: 09 jul 10, 16:20
Endret: 09 jul 10, 16:20
Endret av: Nugattistjerna
Flere enn meg som får litt Hamkam-følelse nå? Ille nervøs jeg nå altså. Var det ikke akkurat slik Hamkam begynte i fjor også, mase "uflaks" og ufortjente tap?
Ellers håper jeg på Elvestad istedenfor Ramberg, og det er helt greit med Valencia istedenfor Andersson. Tror og håper på FFK-seier....
Staw
Agim Jan Tore Rajo Wallace
Valencia Jokke Ramberg Askar
Borges
Andersson
metallica 14 april yiihaaa
Nei, det røde kortet fra Lyn-kampen er strøket.
Heia FFK
Opprinnelig postet av ffkmufc
Laget ditt virker bra , men jeg ville gjerne ha sett Vidar Ville som spiss istedenfor Andersson! Ihvertfall en omgang. Han har fart , er litt gal , uredd og gir ikke opp. Jeg har sett Vidar i den rollen under lek på La Manga og han gjorde ikke skam på oppgaven.Kan virke litt vilt, men hvorfor ikke.Staw
Agim Jan Tore Rajo Wallace
Valencia Jokke Ramberg Askar
Borges
Andersson
Vidar Martinsen var spiss for Råde da han var yngre.
Personlig har jeg aldri sett han i den rollen, så åssen han ville gjort det som spiss vet jeg ingenting om. Men jeg er fryktelig skeptisk hvertfall.
Heia FFK
LOL tenk hvis vi tape mot Follo! FFK bare mååå vinne denne kampen!!!
FFK ER BEST!!!!!
Espen
Ble medlem: 28 okt 03
Lagt til: 10 jul 10, 22:54
Endret: 10 jul 10, 22:56
Endret av: Espen
OK, én kamp mindre spilt enn andre lag, men tabellen er uansett ingen hyggelig lesing. Nå må vi snart komme ovenpå, hvis ikke tror jeg panikken griper både supportere (i hvert fall undertegnede) og spillere. Inneværende år er vår sjanse til "sikkert opprykk". Blir det Adecoo også neste år, forsvinner garantert våre beste spillere. Da blir det samling i bånn, og "går'e så går'e". Kan bli begynnelsen på en ørkenvandring..
Avslutter innlegget med litt ryktespredning: En bekjent er god venn av en av en av sjefene hos en av hovedsponsorene til FFK (jada, skjønner at det høres tvilsomt ut allerede, men stoler på min kilde...). Og vedkommende hovedsponsor har nylig sagt at det er full økonomisk krise i klubben. Usikkert med lønnsutbetalinger osv. over sommeren. Dere (og jeg) får ta det for det det er verdt. Men jeg begynner i hvert fall å lure på hvordan det står til i klubbkassa (og tilgi meg hvis jeg nå er på etterskudd her - har ikke fulgt med på forumet den siste tida - i anledning ferie).
Heia FFK!
hmmm. har ikke kjøpt billett. Går det ann å kjøpe ved inngangen på follo stadion?
Eller er aristokranten åpen i morgen?
gruer meg til imorra.. tapær vi blir det hel*** fra særpefamilien en uke til..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av Espen
OK, én kamp mindre spilt enn andre lag, men tabellen er uansett ingen hyggelig lesing. Nå må vi snart komme ovenpå, hvis ikke tror jeg panikken griper både supportere (i hvert fall undertegnede) og spillere. Inneværende år er vår sjanse til "sikkert opprykk". Blir det Adecoo også neste år, forsvinner garantert våre beste spillere. Da blir det samling i bånn, og "går'e så går'e". Kan bli begynnelsen på en ørkenvandring..
Avslutter innlegget med litt ryktespredning: En bekjent er god venn av en av en av sjefene hos en av hovedsponsorene til FFK (jada, skjønner at det høres tvilsomt ut allerede, men stoler på min kilde...). Og vedkommende hovedsponsor har nylig sagt at det er full økonomisk krise i klubben. Usikkert med lønnsutbetalinger osv. over sommeren. Dere (og jeg) får ta det for det det er verdt. Men jeg begynner i hvert fall å lure på hvordan det står til i klubbkassa (og tilgi meg hvis jeg nå er på etterskudd her - har ikke fulgt med på forumet den siste tida - i anledning ferie).
Heia FFK!
Feil, vi har to kamper. Borte mot Sandes/Ulf og hjemme mot Sogndal..
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Plankehue
"Follo stadion" eksisterer nok ikke. Derimot noen fattigslige tribuner rundt idrettsplassen i Ski. Jeg trodde ærlig talt aldri jeg skulle oppleve dette igjen: Å gå de 500 meterne hjemmefra og opp dit. Siste gang var vel i 2002, da Biffen & co. valset over et Follo-lag som var så nystiftet at publikum glemte seg og ropte "Heia Ski!". Og jeg gruer meg voldsomt. Riktignok hadde neppe noen av Follos spillere kommet med i første-11'n til FFK, men det er jo ingen garanti. Jo, forresten: Midtstopperen Edvard Skagestad har prøvespilt for Brann i sommer. Ved siden av seg har han selveste Peters! - Ellers lager spissen Eirik Markegård ubehagelig mange mål. Glenn Arne Hansen i mål var nok 2.divisjons beste keeper i fjor. Gamlingen er sterk i en-til-en-situasjoner, og er en keeper av den typen som ofte blir spilt god når han får masse å gjøre - et scenario som vel ikke er utelukket i ettermiddag. Uff og uff. Heldigvis er naboene mine stort sett gamle damer som ikke har greie på fotball. Håper likevel jeg slipper å snike meg hjem bakveien klokka 18.hmmm. har ikke kjøpt billett. Går det ann å kjøpe ved inngangen på follo stadion?
Eller er aristokranten åpen i morgen?
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.
Opprinnelig postet av Anders Strand
og er en keeper av den typen som ofte blir spilt god
Det er vel også noe vi har vært veldig flinke til den siste halvannet sesongen også. Ikke sjeldent at en keeper står sin livs kamp nettopp mot Fredrikstad.
The colour of her eyes
Rundt 50 min til kamp, folkens! Hadde tenkt meg innover idag, men ble holdt igjen desverre.
Kampen går derimot på NRK så takk for det.
2010 er året vårt!
Lagoppstilling:
Staw
Martinsen, Ophaug, Piiroja, Wallace
Valencia, Ramberg, Thomassen, Rafn
Askar, Borges.
På benken har vi: Massalin, Shabani, Andersson, Elvestad, Becken, Odi.
The colour of her eyes
Løken.. skal bli morro å følge med på... not..
15.05.2010
18.08.2010
madcow
Ble medlem: 28 aug 06
Lagt til: 11 jul 10, 16:05
Endret: 11 jul 10, 16:11
Endret av: madcow
Helt greit mål på corner av Raio
scoringen kom etter snaue 3 minutter.
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Uff, har noen fine minner fra forrige Plankehaugen-tur til Follo. Tror det var den turen vi kjørte Benito-bussen, som nesten brøt sammen på veien. Det var vel bakkene opp fra E6-avkjørselen den ikke taklet, hvis jeg husker riktig.
Når vi kom frem var det full pakke med dorull-tifo og det hele. Jeg husker best en dritings supporter som urinerte på indre bane og bedrev hasardiøs veiving med stort flagg. Det var tider!
Og heia Raio!
Piiroja er kongen!
15.05.2010
18.08.2010
Martinsen har startet bra idag
15.05.2010
18.08.2010
Fremdeles mye feilpassninger synes jeg.
Kjedelig, hvor har det blitt av agressiviteten som vi hadde før ferien?
15.05.2010
18.08.2010
Greit nok, men mye pent angrepsspill, da!
Kjedelig at ikke det ikke ble mål på straffa. Greit nok at han ikke fikk gult kort.
2010 er året vårt!
Hvilken agresivitet hadde vi før ferien ??? Dog enig at dette er kjedlig
den vi hadde da vi knuste Moss 5 - 2.. Effektiviteten vi hadde der..
15.05.2010
18.08.2010
Pause da. Noen spesiell oppsummering?
Synes selv det virker veldig sløvt nå, spesielt i forhold til hvor mye Follo surrer bak i der.
2010 er året vårt!
Synes selv det virker veldig sløvt nå, spesielt i forhold til hvor mye Follo surrer bak i der.
Helt enig, synes kampen er kjedelig, sovner nesten av det her sånn.. Fortsetter det sånn blir det ikke noen morsom høst for oss
15.05.2010
18.08.2010
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 11 jul 10, 16:50
Endret: 11 jul 10, 16:51
Endret av: hasse33
Kunne tenkt meg å få inn Elvestad og Odi
At FFK ikke presterer bedre enn det de har vist i 1. omgang viser vel bare at FFK desverre er et middelmådig adeccoligalag.
Uinspirerende og flau opptreden.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
For en blodfattig førsteomgang. Riktignok er vi bedre enn Follo, men det sier lite. Spiller vi slik mot Sogndal blir det i beste fall 0-0. Meget feriepreget spill, spør man meg.
Få innpå noen som ser seg selv som utfordrere til første-11ern. Gjerne Elvestad. Vi trenger noen som har noe å bevise og dermed vil gi litt ekstra.
FFK spiller uten glød og entusiasme, desverre. Ser ut som de kun gjør det de må. Da blir det ofte tilfeldigheter som fører til om vi vinner eller ikke. Håper FFK scorer kjapt i 2.omg, så får heller kampen bare dø ut og ende 2-0 til FFK.
Kjedelig kamp..!
Alltid FFK!
Opprinnelig postet av hasse33
Kunne tenkt meg å få inn Elvestad og Odi
Veldig sansen for Elvestad på kort tid. La han komme inn i tempoet igjen og formen så tror jeg han blir gull med Da Silva som et evt midtbaneanker. Liker også Thomassen da, uansett; Ramberg på 3. plass av ønskede sentrale midtbaner.
Odi vil jeg også se. Digger farten hans.
Borges ned for Ramberg, og Odi inn på topp med Askar.
2010 er året vårt!
Synes ikke Rafn har gjort jobben sin i dag
Rafn har vært usynlig idag. Sogndal leder over Bryne. Ulrik Flo
15.05.2010
18.08.2010
jaddda... kjøss meg
15.05.2010
18.08.2010
Med tanke på alle tilbakespillene til Follo bør vi sette inn på odi. Og når rafn dessverre har en litt svak dag i dag er det helt ok å ta ut han og flytte ned askar
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Keepertabbe. Den skal Staw ta.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Like før jeg reiser til Ski og slår ned FFK hateren KP Løken !!!
1-1 ja. Svakt mål det der. Staw selger seg for billig i forhold til lav høyde når han slenger seg, og forsvaret gjør ingen særlig bra markering/forstyrrelser/klarering.
Jaja - da satser vi!
2010 er året vårt!
Satt å ventet på den der ja...., men få Borges ned, Ramberg ut og Odi inn. Forsvaret til Follo er ikke så godt.. men der Aune det da ? NOT!
Huff, her skjer det ting fort. Denne straffen MÅ sitte....
To Telos Arheezee Torah
Der dro Peters en Suarez, og ble direkte utvist.
Enda godt at Wallace scoret!
Jaja - da satser vi!
Woho! :-) Go wallace!
2010 er året vårt!
Opprinnelig postet av hasse33
Like før jeg reiser til Ski og slår ned FFK hateren KP Løken !!!
Er enig der ja...
To Telos Arheezee Torah
Piiroja dere.. hehe
15.05.2010
18.08.2010
Dette spillet her holder rett og slett ikke mål. Det er flere spillere som absolutt ikke legger ned god nok jobb i dag.
Ramberg, Rafn, Valencia, Borges og Wallace skuffer meg fælt.
Skuffer Valencia? Synes han har vært av de bedre offensivt på FFK, jeg. Valencia er på gang, og høyrefoten hans kan bli viktig resten av sesongen.
Dette spillet her holder rett og slett ikke mål. Det er flere spillere som absolutt ikke legger ned god nok jobb i dag.
Kjeften. Vi leder med en mann mer... Desuten sa de at det er veldig varmt der....
tilbake til topic, Få inn Odi, ut med Ramberg og ned med Borges...... Har noen mobilnr til Aune så jeg kan sende en sms til ham om det. Han ser tydligvis ikke det selv....
To Telos Arheezee Torah
Neimen Lasse da!!! Den skal du ta
Thomassen...
Opprinnelig postet av Ymer
Neimen Lasse da!!! Den skal du ta
Hæ ? Uansett, der stod dommeren i veien for 3-1. Rafn tror det er brytekamp
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av pawl
Skuffer Valencia? Synes han har vært av de bedre offensivt på FFK, jeg. Valencia er på gang, og høyrefoten hans kan bli viktig resten av sesongen.
Enig. Synes det er mange som er svakere enn Valencia i dag, selv om han til tider er håpløst mangelfull når det gjelder å gå i press.
Hva er vitsen med å mæke ballen ut og langt pokker i vold?
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Hva er vitsen med å mæke ballen ut og langt pokker i vold?
Fordi det er null og niks bevegelse unntatt Askar. Sløvt FFK-lag som sikkert bare klarer 2-2 i dag.
I dag ser jeg én klassespiller utpå her, og det er spiller nummer 10 Alexander Ruud Tveter hos Follo.
Han hadde hevet FFK betydelig som venstrekant.
Usedvanlig mye uinteressant tjas og mas som kommentatorene lirer av seg. NRK er trolig dårlige på fotball.
Dette er en kamp FFK burde ha avgjort for lenge siden. Skuffende at vi ikke klarer det, da FFK rett og slett både er og fremstår som et mye bedre lag. Likevel er det noe som mangler. Altfor mange som ikke spiller ut sitt potensial i dag.
Bytte anderson/Rafn er jeg faktisk enig i, Rafn har vært usynelig i dag. Få inn Odi nå så blir dette bra, men jeg har mine tvil om han kommer inn før det gjenstår mindre enn 5 min...
To Telos Arheezee Torah
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 11 jul 10, 17:37
Endret: 11 jul 10, 17:38
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Kratos
Bytte anderson/Rafn er jeg faktisk enig i, Rafn har vært usynelig i dag. Få inn Odi nå så blir dette bra, men jeg har mine tvil om han kommer inn før det gjenstår mindre enn 5 min...
Hva har egentlig Odi å tilføre som Askar ikke besitter? Sistnevnte er nesten like rask, bedre teknisk, bedre avslutter og innehar langt større fotballforståelse.
Synes folk skriker etter alt som er for tida - bare fordi det vil være en endring. FFK mønstrer faktisk sitt beste lag i dag.
Når det er sagt, så er Odi en spiller som har noe å tilføre på tampen av kampene i kontringsfasen.
Piiroja benytter faktisk headeteknikk offensivt i dag. Et sjeldent syn å se. Han scorer jo som regel med bakhodet.
Kratos
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 11 jul 10, 17:42
Endret: 11 jul 10, 17:43
Endret av: Kratos
Opprinnelig postet av Holters
Hva har egentlig Odi å tilføre som Askar ikke besitter? Sistnevnte er nesten like rask, bedre teknisk, bedre avslutter og innehar langt større fotballforståelse.
For da får vi inn to raske spisser i bakrom. Etter at Follo ble 10 mann og vi gikk opp til 1-2, så er det perfekt arbeidsforhold for Odi, destuen får Odi verdifull kampmatching...
To Telos Arheezee Torah
Aune forstetter med underlige bytter ser jeg. Ut med en av kampens store tilrettelegger, kanskje den eneste bra tilrettelegger vi har, og inn med en kamprusten unggutt på midtbanen.......
To Telos Arheezee Torah
Valencia er nok sluttkjørt.
Askar header utenfor på ca 40 cm, nok en sjanse som FFK bare kaster bort. Vil vi ikke ha mål, eller hva faen er gæærnt????
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 11 jul 10, 17:48
Endret: 11 jul 10, 17:48
Endret av: Holters
Aune forstetter med underlige bytter ser jeg. Ut med en av kampens store tilrettelegger, kanskje den eneste bra tilrettelegger vi har, og inn med en kamprusten unggutt på midtbanen.......
Ganske logisk å ta ut den spilleren på banen som er svakest defensivt for å sette inn en midtbanesliter når man skal sikre resultatet på tampen.... Vi leder tross alt! I tillegg sliter jo Valencia med kneet sitt.
Hvordan klarte Askar å ikke score der?
Glenn Arne Hansen blir igjen i angrep mens ballen er spill dypt nede på Follos halvdel.
Klassekeeper!!
Viktig, VIKTIG seier!
Produserer mye sjanser i dag også, men sliter nok en gang med uttellingen. Vi har fortsatt mye å gå på når det gjelder presisjon.
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Kommentatorer på NRK:
Skal VI få en tjangse til da" i anledning av et Folloangrep. Fjern KP Løken og kompisen hans
Godt med tre viktige poeng.
Kampen bør vi glemme snarest!! Håpløst dårlig for å si det flåsete.
Glenn Arne Hansen mener at dommeren var feig.
Hva snakker han om? Her har jeg tydeligvis ramlet ut.
guillermo
Ble medlem: 15 aug 05
Lagt til: 11 jul 10, 17:58
Endret: 11 jul 10, 17:58
Endret av: guillermo
Synes Lasse Staw hadde mange innvolveringer som var helt på trynet idag..
Opprinnelig postet av guillermo
Synes Lasse Staw hadde mange innvolveringer som var helt på trynet idag..
Enig. Veldig usikker i feltet og målet bør han ta.
Hvor mange muligheter har egentlig Odi hatt å svi, slik at man kan konkludere med det? Synes Askar har vist ved mange anledninger i år at han ikke besitter avslutningsferdigheter utover det høyst ordinære. I dag burde han scoret to.
Dessverre er han ikke unntaket som bekrefter regelen. Vi har ikke en eneste skarp avslutter blant de som spiller mer eller mindre fast.
Vi tørster etter en spiss som kan sette sjansene og avgjort kampen lenge før slutt.
Igjen har vi haugevis med sjanser, men kun et spillemål, vi kan ikke henge med toppen med slik sjansesløsing.
Men, det viktigste av alt vi vant og det var godt.
P.s. Holters, har du noe nytt ang en forhåpentligs ny spiss?
Vi må kanskje kjøpe flere pins.
Marius Helle ønsker jeg meg til FFk.. 16 mål i Adeccoligaen.. Er ikke han kontraksløs?
15.05.2010
18.08.2010
Marius Helle ønsker jeg meg til FFk.. 16 mål i Adeccoligaen.. Er ikke han kontraksløs?
Nei, han spiller for Bryne.
Men han har kontrakt ut inneværende sesong.
Nei, han spiller for Bryne.
Men han har kontrakt ut inneværende sesong.
Var det jeg mente skriver litt fort innimellom
15.05.2010
18.08.2010
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 11 jul 10, 18:33
Endret: 11 jul 10, 18:33
Endret av: Knuty
En skikkelig målscorer hadde definitivt ikke skadet. Mye tafatte avslutninger på angrep i dag, som vanlig. Men å få tak i en målgarantist, med klubbens ressurser er vel lite trolig..
Ellers ser det ut til at vi kan få litt hjelp i et par andre kamper i dag. Løv-ham leder 2-1 over Ranheim, og Glimt har foreløpig bare 1-1 mot Sandnes Ulf.
Han blir altfor dyr uansett. FFK skulle hentet ham da han spillte for Ålgård. Tipset dem den gangen, men ingen interesse. Fikk "takk for tipset" som svar... Da kostet han 500000 og gikk til Bryne.
Hvor mange muligheter har egentlig Odi hatt å svi, slik at man kan konkludere med det?
Et hundretalls junior- og rekruttkamper... Alltid vært et av ankepunktene mot Odi dette sammen med teknikken og fotballforståelsen.
Okay, da skal jeg ta ditt ord for at Odi er en svak avslutter. Du har tydeligvis sett ham en del. Men Askars avslutningsferdigheter er som regel også svake. Så svake at "mindre dårlig avslutter" hadde passet bedre. Men det blir flisespikkeri fra min side, så det dropper vi.
Fokus på Sogndal-kampen, nå. Vidar må stå over etter det gule kortet i dag.
Men Askars avslutningsferdigheter er som regel også svake. Så svake at "mindre dårlig avslutter" hadde passet bedre.
Helt enig i det, men Askar løper en del smarter enn Odi, og er i mine øyne en mer komplett fotballspiller, selv om heller ikke Askar er noe teknisk vidunder. Mitt poeng var uansett bare at folk skriker etter bytter og endringer bare for byttene og endringene sin skyld, og ikke først og fremst på bakgrunn av reelle vurderinger av spillernes ferdigheter.
Mitt poeng var uansett bare at folk skriker etter bytter og endringer bare for byttene og endringene sin skyld, og ikke først og fremst på bakgrunn av reelle vurderinger av spillernes ferdigheter.
Akkurat der er jeg fullstendig enig. Krav om endringer bare for endringenes skyld fører bare til støy, ikke nødvendigvis til at FFK spiller bedre fotball.
Helt enig i det, men Askar løper en del smarter enn Odi, og er i mine øyne en mer komplett fotballspiller, selv om heller ikke Askar er noe teknisk vidunder. Mitt poeng var uansett bare at folk skriker etter bytter og endringer bare for byttene og endringene sin skyld, og ikke først og fremst på bakgrunn av reelle vurderinger av spillernes ferdigheter.
Men Odi er ung og utvikler seg fortsatt. OK spillerforståelse er ikke alltid så lett å lære deg når du har kommet så langt, enten har du det eller ikke. Men hvorfor ikke gi Odi flere sjanser, er jo bedre en ingen. Folk husker vel Tarik hvor mye vi rev av oss hår de første mnd. Odi har jo mindre mulighet til å utvikle seg hvis han ikke får prøve seg på a-laget. Askar er jo heller ingen spiss og jeg tror at vi kunne hatt like mye nytte av Odi på topp som askar og askar på høyre back er mye mer farlig en som spiss med tanke på sine offensive løp. Men det er da min mening, høgg gjerne hode av meg :P
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av mysthical
Men Odi er ung og utvikler seg fortsatt. OK spillerforståelse er ikke alltid så lett å lære deg når du har kommet så langt, enten har du det eller ikke. Men hvorfor ikke gi Odi flere sjanser, er jo bedre en ingen. Folk husker vel Tarik hvor mye vi rev av oss hår de første mnd. Odi har jo mindre mulighet til å utvikle seg hvis han ikke får prøve seg på a-laget. Askar er jo heller ingen spiss og jeg tror at vi kunne hatt like mye nytte av Odi på topp som askar og askar på høyre back er mye mer farlig en som spiss med tanke på sine offensive løp. Men det er da min mening, høgg gjerne hode av meg :P
Akuratt mitt poeng. Nå har folk ropt å skreket på at ungdommen må få prøve seg og poengtert viktigheten med utvikling og tålmodighet. Hvor har det blitt av den da ? Hvordan skal Odi kunne utvikle seg videre hvis han ikke får prøve seg på et høyere nivå ? Og da snakker jeg ikke om 5 min her og 5 min der... Kampbildet i dag var slik at forsvaret til Follo var trege og på bærtur flere ganger, og når de da får en utvisning og i tillegg ligger under og må fram, blir det voldsomt med bakrom.
"Glemme denne kampen" ? Vi tar tre livsviktige poeng, vi scorer tom på vår første sjangse, hva tror folk vi er ? Barcelona ? Vi er et middels Adeccolag, ikke noe mer enn det. Kan hende gilmek og gamboa kan endre på det når de kommer, kan hende ikke. Det kan også hende at vi er for langt bak poengmessig når de kommer til å være topplag. FFK gjorde en stor feil da de sparket Tom Nordlie og det ser vi resultatet av nå.
Etter min mening er vi 100% avhengig av 6 poeng i hengekampene for å i det hele tatt ha en sjangs til å rykke opp etter hvordan sesongen har utviklet seg...
To Telos Arheezee Torah
FFK gjorde en stor feil da de sparket Tom Nordlie og det ser vi resultatet av nå.
Det får du mene. Jeg er totalt uenig. Og er ikke akkurat det diskutert ferdig nå? Eller sitter du på fasiten etter 10 spilte seriekamper i år? FFK hadde ikke råd til å fortsette med denne "treneren" kalt Tom Nordlie, og takk gud for det.
Bra med seier på en dårlig dag. Heldig med de andre resultatene også. Ser fortsatt lyst på mulighetene for opprykk.
Mener fortsatt at det er en stor skandale om vi ikke rykker opp med detta laget.
Jeg snakker om at vi er 100% avhengig av 6 poeng i hengekampene hvis vi skal ha en sjangs å rykke opp. Jeg har ingen forventinger til opprykk i årets sesong etter at Nordlie fikk sparken.. Derfor syns jeg det er så viktig at Bl.a Odi får spilletid...
To Telos Arheezee Torah
... etter at Nordlie fikk sparken..
Dette er historie nå og er til de grader ferdigdebattert
off topic: hvorfor ligger ffk på 6 plass på tabellen på forsiden? 5 + mål er vel bedre enn 5 - mål?
15.05.2010
18.08.2010
Fordi Nybergsund har spilt 2 kamper mer en FFK... Er blitt ubønhørlig diskutert her på forumet før. Se i Spørsmål og svar katogorien...
To Telos Arheezee Torah
Fordi Nybergsund har spilt 2 kamper mer en FFK... Er blitt ubønhørlig diskutert her på forumet før. Se i Spørsmål og svar katogorien...
takk for svar kratos ikke fulgt med så mye her i det siste se
15.05.2010
18.08.2010
Forklaring her, FFKgutt1 :-)
The colour of her eyes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914