Gilmak Queiroz da Silva (23) klar for FFK
Mer om brassens ankomst her
---------------------------
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Opprinnelig postet av Rafn
Hadde egentlig tenkt å skrive at det var litt av et sammentreff at vertsfamilien hadde et medlem fra samme lille byen som Gilmak. Viste seg jo at byen var gedigen :p
Blir sikkert bra for Pereira og dette. Ser ut som integreringen i FFK har tatt syvmilssteg de siste årene!
eg har trua!! good stuff(ing)
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Nå virker det som intregeringen er mye bedre
Syns Rafn GJØR en kjempe jobb for ung guttene og de som kommer til klubben.
Vi burde kansje holde en god kontakt med Hellstrøm.
Jeg overvar treningen idag, og det var ikke verst. Han kom jo med flyet igår så vi kan vel regne med litt jetlag.
men Wallace og Celco gjorde at han fikk litt ekstra hjelp med kommunikasjonen på feltet idag. tok ett bilde eller to
Stå på guttæne
Opprinnelig postet av ffk1903
Mer om brassens ankomst herHadde egentlig tenkt å skrive at det var litt av et sammentreff at vertsfamilien hadde et medlem fra samme lille byen som Gilmak. Viste seg jo at byen var gedigen :p
Blir sikkert bra for Pereira og dette. Ser ut som integreringen i FFK har tatt syvmilssteg de siste årene!
Ja ikke helt tilfeldig:) min samboer er også fra Fortaleza, bor flere millioner der, også er det nærmeste flystopp fra europa.
Jeg tror jeg har lagt ut noen Fortaleza/Ceara tifo bilder og filmer tidligere, under supporterkultur for de som er interessert.
http://twitter.com/GardC
-Gilmak holder høyt nivå
Brasilianeren Gilmak Queiroz da Silva (23) har vist seg fram på FFK-treninga denne uka. -Han holder et høyt nivå. En spennende spiller, konstaterer sportssjef Joachim Jonsson.
En bekjent av meg sier at brassen imponerer på trening om dagen.
Noen flere som har fått tilbakemeldninger på hvordan han gjør det?
Har FFK noen trening i morgen forresten? I så fall, hvor og når. Eller har de helgefri?
De trener i morgen fra 10 - 11:30 på treningsfeltet ved stadion i følge treningskalenderen på fredrikstadfk.no
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
De trener i morgen fra 10 - 11:30 på treningsfeltet ved stadion i følge treningskalenderen på fredrikstadfk.no
Da skal det holde hardt at jeg rekker det ettersom jeg går av vakt 0900 her i Oslo... :p
Opprinnelig postet av ffk1903
Opprinnelig postet av Rey
De trener i morgen fra 10 - 11:30 på treningsfeltet ved stadion i følge treningskalenderen på fredrikstadfk.noDa skal det holde hardt at jeg rekker det ettersom jeg går av vakt 0900 her i Oslo... :p
Det bør jo gå greit Ække langt fra Oslo til Fredrikstad
Er det noen her inne som har sett gilmak på trening?Evt hvis.Virker han lovende ut?
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914